Fjernkontroll til Sony CRT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fjernkontroll til Sony CRT

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fj.kontroll til Sony CRT PJ? (VPH-1272) Eller evt har tips til programberbar fjernkontroll som har alle innstillingsmulighetene? Såvidt jeg har funnet ut har f.eks. Logitech kontrollene kun mulighet for å stille inn kontrast, kilde osv og ikke convergens som er det jeg trenger fjernkontroll til..

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vell en slik en jeg egentlig er på jakt etter:

Dersom en vennlig sjel har en slik som jeg kunne lånt ett par dager ville det også vært til stooooor hjelp

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Jeg har vel en av de få fungerende Sony Remote Commander RM-1271 fjernkontrollene i Norge. :-) Denne er modifisert med RM-1292 panel slik at den også har alle knappene for kalibrering av 1292 projektoren.

Ser dem dukker opp opp på ebay med jevne mellomrom, men du kan sikkert få lånt den slik at du får programmert fjernkontrollen din.

Panelet i selve 1272 projektoren er faktisk den samme fjernkontrollen, den mangler bare IR senderen. Det finnes en forklaring på hvordan du kan bygge din egen sender på denne, men jeg har ikke linken lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har fjerkontroll til sony 1270 ,hadde tenkt å gjøre et forsøk på å lære kodene til min nad htr2 ,skal gi deg en tilbakermelding om det går

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •