Tester av de nye Barco CRT Pj'ene

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tester av de nye Barco CRT Pj'ene

Er det noen som har sett evt testet noen av de nye Barco CRT'ene?

Spesielt Cin7LT er en rimelig CRT som kan konkurrere i pris med highend DLP PJ'er. Hvordan er egentlig denne?

Hvordan er Cin9 sammenlignet med den eldre modellen 1209 ? Bortsett fra at den er latterlig dyr så har den noe utrolige spesifikasjoner..

Finnes det steder i Norge hvor man kan ta en titt på hvor bra de egentlig er? Det virker som om alle CRT som handles her i lande er gamle modeller (siden de er billige) men noen nye må jo tas inn.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er interessert i en av de nye Barco CRT-projectorene så må du kontakte VideoSystem AS tlf 32 22 67 20.

Personlig så mener jeg at Cine 7LT er en bedre projector enn en f.eks. HD2+ DLP projector. Den blir selvsagt litt dyrere og krever litt mer på installasjons-siden.

Kjøper man derimot en Cine9, så vil man aldri behøve å kjøpe en ny projector, men du kjøper ikke en Cine9 hvis du primært ser på TV/SPORT.

Hva er dyrt egentelig, det finnes haugevis av folk som bruker attskillige mange hundretusner på hytte, båt, reiser, bil, motorsykkel, sløsing osv, men det er ikke stuerent å bruke mange penger på projector?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har de demonstrasjon av PJ'ene?

Jeg har ikke sett en skikkelig CRT siden jeg brukte en selv i perioden 97-99. Var vel en 808 data som jeg da hadde tilgang til om jeg ikke husker feil. Uten linjedobler eller noen form for optimalisering som vi har muligheten til i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er seriøst interessert, så kan de sikkert ordne demostrasjon. Det er jo bare å ringe å høre det.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Opsahle; Hvor bor du?
    Hvis du vil ha en demo hos en av CRT gutta, må vi vite hvor du hører til :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg bor i oslo..

Satser vel på å komme meg litt lenger ut så jeg kan få råd til et rekkehus eller noe lignende.. bare det er en kjeller som lett kan bygges om til kino

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •