hjelp til innstilling av CRT og/eller HDPC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til innstilling av CRT og/eller HDPC

Har nylig koplet CRT tilf HDPC , med 5pinBNC .men det virker som bildet er delt på midten, og fargene stemmer ikke overens. På testbildet mangler de nederste horisontale strekene på halve bildet. Bildet blir blanket ut når jeg justerer linjene overens. Bildet er ellers stabilt og rolig. Fra DVD S-VHS er alt OK.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags crt projektor har du? Det er viktig å vite dette for at vi kan hjelpe deg. Har du satt fargetemperatur til 6500? Stemmer fargene når du kjører fra s-video? Har du prøvd å fjerne blanking?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en IMAGER 310 samme som en NEC DP-1200 Har også SERVICE MANUALEN . RGBHV H 15-36kHz V 38-100Hz .Prøver opløsning på 520p fra HDPC . Fra S-VIDEO er Fargene OK Test strekene RGB er overens .Kan sende bilde senere vis nødvendig . Skal prøve Farge TEMP PÅ 6500 . Hva er Blanking hvor fjerner jeg den i POWERSTRIP ELLER ?. Skal prøve dette i morgen da vi skal settte på filmen THE CORE På S-VIDEO enda så lenge. Skal bli artig å se om jeg får de til i morgen

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nec maskiner har jeg ikke vært borti desverre ops: så jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg. Blanking finner du kanskje som en funksjon i menyen på projektoren din, ta en titt i manualen. Mulig Jamez på forumet her kan hjelpe deg, han har en nec. Ønsker deg lykke til ivertfal :wink:

Newcomer lxg sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen digital blanking på GEen, dette har ingenting med fargetemperatur å gjøre, prøv forskjellige oppløsninger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •