Barco 808S Retrographics

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Barco 808S Retrographics

Jeg har bestemt meg for å selge min Barco 808S Retrographics m/linjedobler og vet ikke helt hva denne er verd i disse dager. Røra ble byttet for ikke så lenge siden og går ut ifra de har gått ca 2-3000 timer....dette er ikke så mye da disse kan regnes med å vare helt til 25000 timer ved rett bruk. Som sagt så er ikke dette en vanlig 808S.....det er en retrographics (bakgrunnsprosjektor) Hva kan jeg forvente for denne?

http://www.barco.com/corporate/en/pr....asp?gennr=334

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har selv vært så heldig å hatt en Retrodata 808s i mitt eie, og dette er en helt enorm sak (i dobbel betydning... 8) )! Eneste ankepunkt er litt viftestøy samt lav horisontal synsvinkel. Selve TVen er relativt høy, og dermed kan dette være litt problematisk når du setter deg til rette i godstolen. Det er imidlertid trolig mulig å vinkle TVen litt...

Skarpheten var helt utrolig på RetroData'en, og jeg antar den er vel så god på en RetroGraphics.

Dette er for øvrig en ENORM enhet, som er nesten like dyp som den er bred! Her er det bare å stille en goood del plass til disposisjon!

Prismessig burde en slik sak være verdt minst 50.000, men det er jo markedet som bestemmer prisen til syvende og sist. Jeg betalte ca. 25.000 for min RetroData fra USA, men denne hadde ikke perfekte rør.

Nypris tror ligger på ca. 400.000. Projektoren har også liquid coupling, som kun Cine 8 Onyx og Cine 9 kan skrye på seg... Dette gir langt mindre halo effekt, noe som var en meget tydelig fordel på min RetroData.

Min RetroData ble imidlertid defekt etter kort tid, og ble returnert. Den ble også skadet under transport, denne saken anbefaler jeg at blir hentet!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •