Hva kan jeg få for en Sony VPH-1042QM?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva kan jeg få for en Sony VPH-1042QM?

Har en Sony VPH-1042QM prosjektør stående som jeg ikke lenger har plass til. Vurderer å selge den, men vet ikke hva jeg bør regne med å få for noe slikt.

Dessverre støtter den bare vanlig video (opp til 1000 linjer), og kan altså ikke vise HD. Fordelen med akkurat denne prosjektoren er at den er nesten "ny". Har hatt den selv siden esken ble åpnet for første gang. Den har ikke lampetimer, men jeg tviler på at jeg har brukt den så mye som 100 timer engang.

Kan få tatt noen bilder av den dersom noen er interessert.

Har laget en pdf fil med de viktigste sidene fra manualen (inkl full specs). Du finner den her: http://home.online.no/~in-ref/VPH-1042QM.pdf

Holder til i Ålesund dersom noen har lyst til å ta en titt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tadesco
    Har en Sony VPH-1042QM prosjektør stående som jeg ikke lenger har plass til. Vurderer å selge den, men vet ikke hva jeg bør regne med å få for noe slikt.

Dessverre støtter den bare vanlig video (opp til 1000 linjer), og kan altså ikke vise HD. Fordelen med akkurat denne prosjektoren er at den er nesten "ny". Har hatt den selv siden esken ble åpnet for første gang. Den har ikke lampetimer, men jeg tviler på at jeg har brukt den så mye som 100 timer engang.

Kan få tatt noen bilder av den dersom noen er interessert.

Har laget en pdf fil med de viktigste sidene fra manualen (inkl full specs). Du finner den her: http://home.online.no/~in-ref/VPH-1042QM.pdf

Holder til i Ålesund dersom noen har lyst til å ta en titt.
    Den er har anolog chassis og tar kun 480i og 576i, slik at i hjemmekino-sammenheng så har den liten interesse. Den kan være av interesse for en sportsbar - den er ideel for ett slikt formål, da kan du kanskje få noen kroner for den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svaret. Kan høre med noen av de sportsbarene som finnes i området. Tviler sterkt på at jeg noen gang vil ta den i bruk igjen selv, så jeg kommer nok til å selge den til den første jeg finner som vil gi noe for den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •