"Plassering av bildet" på Sony CRT (nybegynner spm)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Plassering av bildet" på Sony CRT (nybegynner spm)

Dette spm avslører sikkert at jeg er totalt nybegynner innen CRT

Kjøpte en Sony VPH1272 for en tid tilbake siden som jeg omsider fikk takmontert for ett par uker siden. Da forrige eier hadde samme størrelse på lerretet som jeg så har jeg sålangt bare brukt hans innstillinger og dette har fungert egentlig veldig bra. Monterte lerret og prosjektor slik at jeg fikk bildet der det skulle med s-video kabel og jeg ventet i spenning til jeg skulle få Moome kortet mitt tilsendt.

Igår fikk jeg dette og monterte kortet og koblet Xboxen til via komponent... Med "vanlig oppløsning" var bildet nå ca 30 cm for langt til høyre i forhold til der lerretet er og når jeg gikk over på 720P var bildet tilsvarende for langt til venstre

Er dette noe det går ann å justere eller hva er galt? Hører foresten og med til historien at bildet med det samme jeg tar på prosjektoren (der hvor det står at det tar 20 min før bildet er optimalt) er langt større enn lerretet uten at jeg har skjønt hvorfor bildet via s-video, komponent og dvi er adskillig mindre.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv SHIFT-knappen på fjerrissen.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk å slå blanking også, og så juster størrelsen med SIZE-funksjonen.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0