Barco CIne9 billigere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer Diabloto sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Barco CIne9 billigere

Men ikke billig nok. Nå bare 299 999!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp og kjøp....

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, lurte på om jeg skulle gå for dette fantastiske tilbudet i steden for TX200 som jeg hentet på AVshop i dag... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tar likesågodt 2 i samme slengen :grin:

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hadde prisen vært for en skjærgårdsjeep som brukes kanskje 1mnd i året, hadde ingen stilt spørsmål ved prisen....Tatt i betraktning av at dette er et nytelsesmiddel på lik linje med båt, og at det er det beste som kan skaffes for penger, er kanskje ikke prisen så spinn hakkandes galen. Hele familien kan dessuten ha glede av den hele året! Trenger du flere gode argumenter?

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med gut-man.
    Enkelte bruker mange hundre tusener på båt, bil, hytte, småfly og lignende, og noen på lyd og bilde
    Hadde jeg ikke hatt nok lån fra før hadde jeg nok glatt kjøpt en slik.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gut_man
    Tja, hadde prisen vært for en skjærgårdsjeep som brukes kanskje 1mnd i året, hadde ingen stilt spørsmål ved prisen....Tatt i betraktning av at dette er et nytelsesmiddel på lik linje med båt, og at det er det beste som kan skaffes for penger, er kanskje ikke prisen så spinn hakkandes galen. Hele familien kan dessuten ha glede av den hele året! Trenger du flere gode argumenter?
    Tja, kanskje hvis man kunne ha fått en splitter ny skjærgårdsjeep til en tiendels av prisen, som gjorde nytten bra nok for 99% av befolkningen, så hadde sammenligningen vært litt mer reell.

Men point taken, det er snakk om prioriteringer, eller livsnytelse som noen hifi-selgere velger å kalle det....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gut_man
    Greit nok med CRT som "nytelsesmiddel", bruke det selv, men som investering sammenlignet med båt er det dessverre helt på jorde. Bortsett fra fast eiendom vet jeg ikke om noe som holder seg like godt i pris som nettopp båter.

For 7" og 8" CRT er markede helt råttent. Gode 7” maskiner går for under prisen av 1 rør bytte, men for 8” går man kanskje break even.

For øyeblikket har noen 9" på seg den gule ledertrøya - man hvor lenge??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg som ikke er hardbarka hjemmekinoentusiast som mange andre her virker det uforståelig å bruke så mye på en projektor... Men jeg er mer bilentusiast og hadde hatt 0 problem med å bruke så mye penger på gjøre bilen min fetere (bare skikkelige bremser kommer man opp i 90.000 kr), så hvorfor ikke bruke så mye på projektor for de som brenner for det... :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •