kondis

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: kondis

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    720
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kondis

noen som vet hvilke kondensatorer på BG1209/2 jeg burde skifte for å få "rensket opp bildet"?.

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje Eisemann Theater vet noe om dette? http://www.eisemann-theater.com/inde...=page&SubMenu=

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke skjønne annet enn at jeg må begi meg ut på dette! Tar du kontakt med dem, Tor?

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok kontakt med han for en stund siden, virket ikke som han var så sugen på å oppgi i detalj hvilke kondensatorer en bør bytte. Eneste han nevnte var at det var rundt 40 stykk som var aktuelle. Jeg tror jeg har funnet ut hvilke man kan bytte ut på port 3 kortet og enkelte på RGB input kortet. Desverre aner jeg ikke hvor jeg har gjort av notatene mine:-|

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullFire
    Jeg tok kontakt med han for en stund siden, virket ikke som han var så sugen på å oppgi i detalj hvilke kondensatorer en bør bytte. Eneste han nevnte var at det var rundt 40 stykk som var aktuelle. Jeg tror jeg har funnet ut hvilke man kan bytte ut på port 3 kortet og enkelte på RGB input kortet. Desverre aner jeg ikke hvor jeg har gjort av notatene mine:-|
    BjørnH og er den opprinnelige 'oppfinner' av denne 'modden'. Jeg vet at han har fått detaljene av BjørnH. Ta og hør med BjørnH om han kan gjøre det for dere. Men husk at begge disse lever av dette, så jeg skjønner at disse ikke prioriterer å bruke tid på å dele detaljene, uten noensomhelst form for å få noe igjen for det.

Men de som kan lese en service-manual, burde ganske enkelt finne ut hvilke som burde skiftes ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •