Ebay.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Ebay.com

Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ebay.com

Noen som tør kjøpe bruke CRT på Ebay.com da ?

Eventuell frakt koster jo skjorta da siden disse sakene veier en hel del...
    Bortsett fra det er jo prisene av og til overkommelig.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Har selv kjøpt fra Ebay ved et par anledninger... Har blitt lurt begge ganger. Litt dumt å generalisere ut i fra dette, men vær iallfall forsiktig.

Jeg ble ikke direkte svindlet, dvs jeg fikk varene (projektorene) jeg hadde betalt for, men rørene var i begge tilfeller brent, selv om de ble beskrevet som perfekte. Den ene projektoren hadde i tillegg kun gått ca. 1000 timer, og hadde mest innbrenning...

Derfor, ved kjøp av CRT, be om bilder av rørene, da naturligvis med linsene av. Eventuelt innberegn bytte av rør i prisen (20-40.000).

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Må legge til at i det ene tilfellet av de to, fikk jeg erstatning for det brente røret. I det andre tilfellet fikk jeg kun beskjed om å slutte å ringe, og at rørene var som beskrevet... Virkelig frustrerende, for det var på denne jeg måtte bytte ut både grønt og blått rør... Dette var i tillegg 8" EM (Barco Graphics 808s), noe som jo koster FLEEESK!

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke kjøpe i England?Har selv kjøpt av Henry med stort hell.Har heller ikke sett annet en virkelig positiv omtale av ham overalt på forumene.

Newcomer Eidos_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

b4-projections

Hei,

er det noen som har erfaring med http://www.b4projection.co.uk ? Prisene de har virker jo bra! Tenkte på BG801s... hva trur dere??

MVH,
    Bård

Newcomer Daffy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren: Husker du navnet / nickname på selgeren da ?

Hammerheadtech og Quaturbo ser ok ut i følge tilbakemeldinger. Selvfølgelig kan de jukses med, men det er jo igrunnen eneste referanse..

Hva med frakt, hva brukte du, tok det lang tid ?

Jano: Tenker du på "henryfu" på ebay (som selger demo-varer til highend pris) Sikkert bra varer, men...
    eller er det en annen Henry. Joina dette forumet i dag..

Newcomer Eidos_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han tenker på Henry på CRT-projectors UK (http://www.crtprojectors.co.uk/projectors.htm) ..

Har vekslet litt e-mailer med karen, som virker veldig hyggelig!

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal kjøpe CRT på eBay vil jeg anbefale Curt Palme. Han har masse positiv omtale på www.avsforum.com

Her er en han selger der nå.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...category=32862

Hvis du sender ham en mail kommer du på hans liste og får mail fra ham med javne mellomrom hvor han har en masse projektorer for salg.

Henry i England er også en veldig seriøs mann, her er en tråd hvor han blir omtalt.

http://www.dvdforum.nu/forum/index.a...p;forum=10#new

dvdjan

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei

Har selv kjøpt en Barco 808s bakprojeksjons TV av Quaturbo (Projection Systems) for en tid tilbake siden. Ryddig kar, men enheten viste seg å være i en relativt mer forfallen fatning enn beskrevet. Bl.a. hadde rørene innbrenning, og timeteller var gått 1500 timer (eller 30%) mer enn beskrevet. Det hele endte med at jeg måtte shippe hele saken tilbake.

Quaturbo refunderte imidlertid, om en etter en relativt lang tid, hele beløpet, inkludert frakt, og det synes jo var bra!

Nicket til andre jeg har kjøpt fra husker jeg ikke, men vet at Curt Palme er ordentlig kar, men kanskje litt treg med tilbakemeldinger samt å sende ut eventuelle deler.

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert bra med Curt Palme,bortsett fra at han bor i Canada.....(Moms,Toll,frakt...etc..)Hos Henry ligger frakten innlands i prisen, blir et lite tillegg for å få den hit.Han leverer netto,dvs.Uten 17,5 % engelsk moms.Den norske må du jo betale uansett.Du får projen hjem i gården,og ikke minst DU FÅR EN PROJEKTOR SOM ER SOM BESKREVET.Thats it,and thats why.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ofte stort utvalg hvis du vil handle fra utlandet, men prisene i Norge på CRT-projektorer er ikke høye. Dessuten er frakt/retur/reklamasjon/demonstrasjon langt enklere. Jeg har selv vært inne på tanken og handle fra f eks Curt Palme, men har endt opp med å kjøpe i Norge. Jeg har kjøpt div tilbehør fra eBay, f eks fargefiltrerte CRT-linser og Extron interface, og det har gått bra.

Gunnar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •