Godt Nytt år til alle Brukerene av Avforum og Admins - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Nobleman
    Cardinal Mendoza anbefales i tillegg til Carlos Primero.

Det var disse to typene spansk brandy jeg nøt da Jeg bodde et år i Spania.
    Jeg klarte da å få tak i en flaske Cardianal Mendoza Non Plus Ultra (1 av 2500 numrerte flasker lagret på eikefat fra 1781 til 1981)

Den blir nok ikke sprettet denne jula heller....
    Jeg vil også ønske deg og alle i CRT-familien en riktig god jul og la oss håpe på et godt og avklarende HD-år i 2006! Det blir spennende!
    Stølen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    God jul, og takk for det gamla!
    Når en tenker på hva vi har i vente fremover, så vil nok kommende år bli spennendes :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spansk Brandy og en god cigar er toppers! To spanske jeg liker: Jaime 1(torres) samt Lepanto. Disse to er litt mere Cognac aktig (om dere skjønner)enn feks Cardinal Mendoza som er litt søtere. Prøv forresten å servere sistnevnte i godt varme glass slik ar den får litt lunk. Nyyydelig etter en heftig middag!(med rødvin;men det er en annen sak!)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan erik
    Spansk Brandy og en god cigar er toppers! To spanske jeg liker: Jaime 1(torres) samt Lepanto. Disse to er litt mere Cognac aktig (om dere skjønner)enn feks Cardinal Mendoza som er litt søtere. Prøv forresten å servere sistnevnte i godt varme glass slik ar den får litt lunk. Nyyydelig etter en heftig middag!(med rødvin;men det er en annen sak!)
    Jepp, varme glass er topp. Har smakt Lepanto - veldig god, får prøve Jaime en gang også.

Hentet min bestilte spanske brandy i går : Fernando de Castilla Gran Reserva - måtte selvfølgelig ta en liten smaktest - helt utrolig smakrik og "smooth". Tror jeg skal gjemme denne bort slik at jeg får den for meg selv, hehehe

Synes akkurat som du at det smaker best med brandy etter en skikkelig god middag med godt rødvin til.

Active Jano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 2 liter Carlos I på lager etter Tenerifeferie i november.........

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jepp, varme glass er topp. Har smakt Lepanto - veldig god, får prøve Jaime en gang også.

Hentet min bestilte spanske brandy i går : Fernando de Castilla Gran Reserva - måtte selvfølgelig ta en liten smaktest - helt utrolig smakrik og "smooth". Tror jeg skal gjemme denne bort slik at jeg får den for meg selv, hehehe

Synes akkurat som du at det smaker best med brandy etter en skikkelig god middag med godt rødvin til.
    Omsetter alltid hva jeg får betalt på småjobber til noen flasker god rødvin. Slik blir 1 hobby til 2.. Hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •