BD 701s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: BD 701s

Newcomer StianLarsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post BD 701s

Kjøpte en 701s på finn.no for 2000,- Selger hadde ikke snøring på dette, og muligheten til å undersøke maskinen var vrient. Et skudd i blinde mao.
    2000,-..what the heck..

Kom hjem, skrudde av linsene, R og B var ca. 7 på Curt Palme skalaen og G var ca. 5 på samme skala. Timetelleren var på ca 3800 timer. Ellers ren og pen med takfester.

Eneste visuelle som er betenkelig er at på Grønn virker det som det er møkkete på glasset (ikke det brente i fosforet altså..)

Er kjent med kalibrering og grunninstillinger fra før, men jeg får bare flimmer når jeg kobler til laptopen. (for test) Super speedway rett fra DVD'n med svhs er ok.
    Får ikke PC bilde uansett oppløsning fra lappisen. Her stopper kunnskapen og frustrasjonen starter.

Bruker en vanlig Dsub til 5 bnc kabel med h\v sync på den ene.
    Hvordan skal dette justeres på Barcoen?

Takker for kanonbra forum

Mvh
    Stian

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    BD701s har RGB-S input etter hva jeg husker fra den jeg hadde. Den takler bare negativ composit sync. Dette må du justere fra skjermkortet, eller om du benytter ATI kanskje fra Powerstrip. Powerstrip kan lastes ned fra nettet med 30 day trial... Om du benytter Nvidia er det bare å justere sync i en eller annen properties setting.

TIPS, juster i clone mode. Legg inn en shortcut som gjør mulig å kjøre restore til en standard def... Standard CRT skjermer støtter både + & - sync. Om du mister display må du kanskje justere tilbake vha s-video kabel til PJ...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •