hvor mange sikringer på 808s?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvor mange sikringer på 808s?

Kan noen hjelpe? Satt og så på film, og plutselig ble min BG 808s helt svart, uten noe om og men. Jeg håper det er en sikring som har gått, ser ikke for meg at jeg skal kunne klare å fikse noe annet selv, men hvor finner jeg alle sikringene? Har funnet 6 stk glass/keraminske sikringer, og 8 fastloddete, men bare den ene keramiske sikringen var gått (har byttet denne, en 3,15 ah 250v sikring, denne var keramisk, har erstattet den med en glass-sikring). Men prosjektoren er fortsatt død!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat hvor mange sikkringer GB808s har vet jeg ikke, men vil anbefale hvis du ikke alerede har gjort det, at du går gjennom denne siden http://www.curtpalme.com/Barco808.htm som Curt Palme har skrevet og hvor han har noen generelle tips om hva man skal se etter ved feilsøkingen av disse projektorene.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av anders thorsen
    Kan noen hjelpe? Satt og så på film, og plutselig ble min BG 808s helt svart, uten noe om og men. Jeg håper det er en sikring som har gått, ser ikke for meg at jeg skal kunne klare å fikse noe annet selv, men hvor finner jeg alle sikringene? Har funnet 6 stk glass/keraminske sikringer, og 8 fastloddete, men bare den ene keramiske sikringen var gått (har byttet denne, en 3,15 ah 250v sikring, denne var keramisk, har erstattet den med en glass-sikring). Men prosjektoren er fortsatt død!
    Helt død? altså ikke noe st.by spenning engang?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt død, og 3,15 ah sikringen går hver gang jeg prøver å slå på prosjektoren. måler spenning t.o.m denne modulen (switch mode power supply) så det er nok noe i denne modulen som har sviktet. Tusen takk for tipset om curt palme's side! Om det er st.by strøm vet jeg ikke, men den røde dioden som jeg savner så sårt lyser ihvertfall ikke lenger...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •