Innføring for nybegynnere...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innføring for nybegynnere...

Har vært med i endel fora (VCDHELP.com bl.a) og ofte er det en fersking del hvor de mest elementære og grunnleggende begreper er forklart osv.

Noen av dere vet om byggeprosjektet mitt, og jeg er så heldig (?) at det ikke finnes noen prosjektor ennå. For 3 mnd siden var jeg sikker på at det kom til å bli en DLP projektor med Foroudja brikke til ca 25-50 000 kr, men nå er jeg ikke sikker lengre....

LCD kommer etter og så er jeg blitt nysgjerrig på CRT også, bare på grunn av dette forumet !

Jeg skulle ønsket noe strukturert informasjon om CRT emnet. Har forstått at det er Barco som gjelder, men det er ikke nevnt så mye om priser her.

Kan noen lage en starthjelp for ferskinger som meg ?

Hilsen Bjørn-Willy

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror CRT projektorer er best til hjemmekino!jeg har nå en sanyo plv-z1!men tror jeg skal ha meg en CRT projektor.jeg har sett priser i fra 15000kr til 20000kr!er det noen her som har noen gode råd kjøpe råd?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Da arbeidet med å få installert en PJ i hjemmekinoen varierer mellom 10min på en DLP og 10timer (før en er fornøyd) på en CRT, er det de mange timene en deretter benytter denne til å se film som bør være avgjørende. Spørsmålet en da bør stille seg er ikke hvor vanskelig denne er å sette opp, MEN hvor bra bildekvalitet en får på visning av film!

Før valg av PJ må/bør en test foretas og så deretter ta valget. Det er stor forskjell på PJ spesifikasjoner, og hva en egentlig ser med det blotte øye :shock:

Jeg kan være behjelpelig dersom det ønskes å se hvilket bilde en kan få fra en CRT, før en tar en testrunde hos DLP forhandlere.

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 05-17-2005, 16:52

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •