Gamecube Vs Barco Grapihics 801 S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Barco graphics 808 S

Hvordan stiller jeg bildet , det går utover i kantene, når jeg kjører Cuben, bruker Komponentkabel noen som vil være behjelpelig

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Still spørsmålet under CRT-Prosjektorer...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,797
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Hvordan stiller jeg bildet , det går utover i kantene, når jeg kjører Cuben, bruker Komponentkabel noen som vil være behjelpelig
    Hei Dark,
    går ut i fra at det er "H SIZE" eller tilsvarende i justerings menyen til BG801s bildebredden du er ute etter. Har desverre ikke vært borte i BG801s selv eller har installasjons manualen tilgjengelig, og jeg utaler meg ut i fra hva jeg husker fra BG808S oppsettet, som vel kan avvike noe fra BG801S sin meny.
    (Ble litt usikker på om jeg husket riktig rekkefølge i menyene også....ops: )

Ville først av alt skrudd ned verdiene for brightness og kontrast mye så energien på avveie og temperaturen utenfor fosforflaten og den kjølte delen av rørfronten ikke blir for høy , så du risikerer å ta livet av rørene før du kommer inn i justerings menyen.

trykk på "ADJUST"
    knappen på fjernkontrollen eller det innebygde kontroll panelet på projektoren. Velge så "RANDOM ACCESS ADJUSTMENT MODE" > "SETUP PATTERN SELECTION" velg "SELECTED SOURCE" eller "Genlocked pattern" hvis bildet fra kilden fra Cuben som skal justeres vises og velg "GEOMETRY" og gå til valg "H SIZE" for å justere ned bildebredden med en av de fire retnings tastene, og eventuellt "H PHASE" hvis bildet pga frekvens osv er forskjøvet i forhold til rasteret og ikke er sentrert på lerretet. (sentrering av bildet på lerretet og Fosforflaten kan kun bli riktig hvis projektoren fysisk er riktig satt opp og sentrert på lerretet.) Mulig du må justere andre ting også som bildehøyde og konvergens hvis den ikke stemmer helt for den nye kilden.

Anbefaler derfor at du finner frem brukermanualen eller innstallasjons manualen, eventuellt laster disse ned en fra nettet og setter deg litt bedre inn i innstallasjon, meny oppsett og bruk av projektoren før du bruker den noe serlig videre.
    (fant desverre ingen link i farten, men kanskje noen andre her i forumet har en...) Kan forøvrig anbefale nettstedene http://www.crtprojectors.co.uk/ og http://www.curtpalme.com/ i tillegg til CRT avdelingen her i forumet.

Grunnen til at jeg tar litt av og skriver litt mye utenom det du spurte om , er at spørsmål stillingen var litt skremmende og minner meg litt om og kan kanskje beskrives som et et tenkt eksempel til bilverdenen. "jeg har nå kobblet på en 2 tonns henger bak på bilen og ligger i 90 på motorveien, hvordan reduserer jeg hastigheten når jeg skal svinge av....?" ;-)

Hvis ikke du allerede vet hvordan man stiller inn den riktige vidden i menyenen så rasteret og det aktive bildet på CRT flaten plasseres riktig og innenfor sikkert område, vil jeg fraråde deg fra å bruke projektoren til du har funnet ut av dette, eller får noen som kan hjelpe deg med oppsettet..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

feil projektor

Dark har en BG 808s så det er klart

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,797
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan brukermanualen latest ned fra : http://www.crtprojectors.co.uk/pdf/o...phics_808s.pdf

og i kapittel 6 med RANDOM ACCESS ADJUSTMENT MODEstår det en beskrivelse om Geometri og H SIZE justering

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Barco 808 S

Jøss da takker .funka til Gull, takk for tipset , med brightness og Contrast

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flyttet..