Frelst! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45

Tråd: Frelst!

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    :wink: Bare å gi beskjed det !!
    takk som byr! Du står på lista mi, jeg har nr. ditt så du hører nok fra meg :lol: Håper å få meislet badegulv i slutten av neste uke, så etter neste helg (helgen har fruen fredet) ligger forhåpentligvis alt tilrette for å starte!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig i himmelen :-D Bjørn H var her og installerte og kalibrerte Barcoen på fredag. Kjemperesultat, både jeg og fruen er såre fornøyde! Tenkte å få Bjørn til å fargefiltrere projektoren med væske neste gang han kommer for å sjekke tingenes tilstand, noen som har gjort dette?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moro å høre at du er fornøyd daja det er noen på forumet som har gjort det.Du får sikkert svar snart
    Jeg kommer til å bruke HD-144 linser på min BD808s hvis Bjørn H selger adaptere ennå da?

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Farge korreksjon

Sitat Opprinnelig postet av gut_man
    Endelig i himmelen :-D Bjørn H var her og installerte og kalibrerte Barcoen på fredag. Kjemperesultat, både jeg og fruen er såre fornøyde! Tenkte å få Bjørn til å fargefiltrere projektoren med væske neste gang han kommer for å sjekke tingenes tilstand, noen som har gjort dette?
    Hadde tidligere farget væske på 808S'en sammen med DVDO HD og komponentkabler. Resultatet var skikkelig bra. Fargekalibreringen gir et naturlig bilde som er behagelig å se på. Jeg hadde væsken på ca 6 måneder uten at bildet ble forringet i løpet av den perioden.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nobleman
    Hadde tidligere farget væske på 808S'en sammen med DVDO HD og komponentkabler. Resultatet var skikkelig bra. Fargekalibreringen gir et naturlig bilde som er behagelig å se på. Jeg hadde væsken på ca 6 måneder uten at bildet ble forringet i løpet av den perioden.
    Du har HD144 linser nå, ikke sant? Var forbedringen fra farget glykol til linser betydelig? Vurderer glykol løsningen, som første oppgradering nå. Neste trinn på stigen, blir ny DVD spiller. Tror imidlertid jeg drøyer litt, og ser hva som dukker opp av ny HD teknologi før den investeringen blir aktuell. Kanskje jeg skulle prioritere å få ferdig racket, og så pleie forholdet til min kjære litt...Legge inn aksjer for fremtidige investeringer :-D

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •