Mer hjelp til en Sony 1271

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mer hjelp til en Sony 1271

Jeg har nå brukt denne prosjektøren en stund og er strålendes fornøyd. En helt ny verden angåendes bildekvalitet har åpnet seg for meg. Takket være lesingen her på forumet.

Men noen problemer er det enda

Sony 1271 prosjektøren er ikke særlig stabil på konvergeringen. Den røde spesielt flytter litt på seg, og ca en gang i uka må jeg finstille det igjen. Det jeg har merket er at hvis jeg resetter den til fabrikkinstillingene så er den 97% korrekt.
    Det som hadde vært optimalt er at en resett setter den tilbake til 99-100% korrekt og dette burde være mulig slik jeg ser det.

Kan linsene på denne prosjektøren svinges ut og inn?
    Noen som har noen erfaringer med denne serien og kan gi meg noen gode tips?

Jeg har prøvd 60Hz, 72 og 75Hz, men resultatet er det samme, den glir litt ut spesielt på det røde. All hjelp ville blitt satt ptis på. Og dette er ikke et superproblem, da jeg finstiller den inn igjen på 3 min nå. Men det hadde vert kjekt om det var nærmere 100%.

Mvh
    kjelli

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For fremtiden så kan jeg legge inn en oppdatering her. Fant denne gamle posten min.

Sony projektoren min trengte en del tid på å varme seg opp. Men etter den hadde fått kjørt seg en del uker (4-5) så ble den mer og mer stabil og tilslutt var den helt fin. Tydeligvis de nye settings måtte "sette" seg til eller noe slikt.

Kjelli

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •