Her er det noe som ikke stemmer!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Eidos_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Her er det noe som ikke stemmer!

Hei,

nå har jeg blitt ferdig med lerretet mitt (venter enda på Goomaling). Det som gjenstår er å få stilt den inn 100%. Akkurat nå ligger jeg på ca. 80%.

Mitt setup:
    Sony VPH-1270qm
    HTPC: 1280x720, 75hz

Jeg har stilt inn bildet til å være perfekt i "no input" mode! (se bilde HER) Har også prøvd å gjøre innstillinger for "input" mode, altså koblet til HTPC'en. Da ble alt rot igjen (noe som skal skje). Når jeg skal fin-innstille i "ZONE adj", får jeg ikke se hele venstre side! (se bilde HER) Prøvd derretet å gå ut i "NORMAL", for så å innstille "BLANKING", for så igjen å gå inn i "ZONE adj.", uten at jeg får se noe mer. (fikk se 1/5 sekund hele grid'en, før den hoppet tilbake til utgangspunktet).

"No input" er perfekt, men jeg får rett å slett ikke til å få input signalet bra! (se bilde HER og HER)

Vær snill å hjelp en stakkar... :cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony'ene er veldig tricky hvis du ikke forstår alt om hvordan de fungerer. Blockene fungerer veldig anerledes og mange nivåer.

Jeg ville ha gjort zonene på eksternt mønster. Gå inn i justering og hold TEST/PATTERN-knappen nede så vil du komme til eksternt signal. Da vil justering bli helt riktig i forhold til signal og du vil se hele bildet. Hvis du bruker internt mønster så er det ikke gen-locked engang som andre projectorer og du vil få avvik på kilden.

Du kan ringe meg hvis jeg litt uklar heller du har andre spm.

Ser veldig lovende ut på bildene dine.

Newcomer Eidos_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk Per! Du er altvitende!!

Kommer med bilder når jeg får malt på Goo samt fått opp fløyels-"gardinene" (er under bestilling) :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •