Ny prosjektør til gutterommet, (12kvm) hvilken?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny prosjektør til gutterommet, (12kvm) hvilken?

Først vil jeg bare si at jeg var veldig i tvil om hvor jeg skulle plasere denne posten så jeg valgte bare denne til slutt, håper det ikke jør noe, isåfall bare flytt posten. :wink:

Hei, sitter og teller på knappene om jeg skal kjøpe en prosjektør
    er ganske så blank på det området, så spør hær om hjelp, hovedbruksområdet er:
    -Film
    -Tv spilling
    -Og LITT tv titting, blir nokk brukt lite til det ettersom jeg har en vanlig tv til det :wink:

hvis det har noe betydning er det Ca 3,6m, fra dæ prosjektøren skal stå til dær lerretet skal være.

Prisklasse:
    Hmm vil helst ha en billig og god prosjektør, trenger ikke være sånn sinnsykt bra, men en bra prosjektør. kan sikkert kjøpe brukt hvis det er mye og spare :wink:

vil helst ha mest mulig for minst mulig da.. :lol:

har dere noen forlag?
    takker for svar

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du siger du har 12 kvm, hvordan kan der da være 3,6 meter fra projektor til lerret ? Da crt projektorer gjerne er meget store, ca 70 cm dybe krever de en del plass da der også gjerne skal komme luft til og fra den.
    Med en avstand på 3,6 meter fra projektorens forreste kant får du et bilde der er ca. 250 meter bredt, dvs du gjerne skulle sitte 4 meter fra lerretet.
    Vet ikke, kanskje du bedre må poste i kategorien digitale projektorer hvis du har liten plass.........

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en liten "avluke" på rommet, dær sofan står, dær hadde jeg tenkte at jeg skulle ha prosjektøren også, som jeg har nevnt er jeg helt blank og vet ikke hva jeg skal se etter, men hvis den passer bedre på digitale prosjektører delen av forumet, så håper jeg en moderator flytter tråden min dit
    takk for svar foresten :wink:

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, bare hyggelig. Ellers kan du poste en ny tråd der.
    En crt projektor veier opp imot 70-80 kilo blot så du er klar over det, prøv å se i kategorien digitale projektorer under 25.000, der finder du mye info. Se også Min Hjemmekino for masse inspirasjon....., du finder linken i toppen av dette bildet....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •