Noen som kan hjelpe meg???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan hjelpe meg???

Hva bør jeg gjøre?? Jeg lurer på hva jeg bør kjøpe..barco graphics 808s med brent grønt rør og uten lido og iris til 8000, eller barco data 808s med greie rør og lido og iris2 til 20000??? hjelp meg..klarer ikke å bestemme meg!! Jeg bytter selfølgelig det grønne røret..og da blir det jo lik pris!

mads

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye rør til BG808s har en pris på kr 10 tusen per rør!har du mulighet til å få sett på projektorene?

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lido og iris kommer du mest sannsynlig ikke til å bruke alikavel. Ville nok satset på BG808s pga nyere rgb forsterkere. Når du i tillegg får kjøpt deg et nytt grønt rør er det ikke så mye å lure på. Et rør kostet 13000 når jeg kjøpte mitt for et halvt år siden. Stor forskjell på skarphet på et nytt grønt rør og et grønt rør som har et par timer på baken.
    Men skjekk de andre rørene nøye før du handler, spessielt vis projektoren har blitt behandler røft(vis man kjøper av firmaer).
    Håper det hjalp litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjalp litt ja..jeg har sett projektorene...rødt og blått ser strøkne ut..har hatt de ut og sett! En ting til jeg ikke nevnte var at graphicen har 12000h på telleren mens datan 3500h. Men det har vel ikke noen betydning?? tror den har stått mye på pause......en ting til..datan er nyere så det kan ikke være nyere rgb forsterkere????

takk...

mvh mads

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •