DVD spiller ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: DVD spiller ?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD spiller ?

Hvilke andre muligheter har man med dvd spillere der gjerne skal matche Philips 963SA i features ?
    Er der ikke andre der har RGsB ut, 6 kanals sacd osv ?
    Hvad skal man ellers ? Kjøbe en Denon eller Pioneer og bruke transcoder ? I-Scan ?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en I-Scan HD scaler med SDI input, og jeg venter på en Pioneer DV656 dvd-spiller med SDI output som jeg har bestillt.Det er det jeg kommer til å bruke nå.Hmm hva med en Denon DVD-A11?den har jo BNC output også.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje den blir fikset, men nu har min 963SA fungert perfekt i 2 år, og nå plutselig er den helt :evil: , sendte den til service og den fikk skiftet AV-kortet, nu er der ingen lyd ved cd´er !!
    Sagde til kona jeg kanskje måtte kjøbe en ny og bruke som reservedeler, uhhh, det skulle jeg aldrig gjort, EN TIL ???!! :twisted: :twisted:
    Så ja, med tiden må vi finde ut av noe andet der kan funke like bra, det med SDI vet jeg ikke så mye om, men som 963SA funker med 576p har jeg ikke lyst å eksperimentere så mye, det er jo kanon bilde....

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Primare DVD26 er spilleren for deg, Nils. Da får du 576p eller 720p ut på VGA kontakten (RGBHV). Mitt klare førstevalg om jeg ikke skulle brukt scaler.

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller så blir min 963SA lagt ut for salg i løpet av 1 mnd regner jeg med....

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sjekke ut den Primare. Har alltid luret på Primare egentlig....
    Ja, skal jeg være synsk, så ser jeg for mig at jeg om 6 mdr. sitter med 4 963SA´ere i deler rundt mig mens jeg forsøker holde koncentrationen om delene.
    Skal nu sikkert levere min inn igjen, tror ikke de havde gjort en slutt test på maskinen, da havde de jo fundet ut det med den statiske støyen uten oppsampling, og ingen lyd på cd med oppsampling...., bildet virker av én eller anden grund mye bedre etter den har vært på service !!! Mystisk det og...
    Men, Primaren, jeg bruker jo bare 3 rca kabler til projektoren, gir den også bare RGsB ut da ? jeg må sjekke....

Edit: Ja, sjekket litt, DVD26 har jo ikke 6 kanals analog ut, ej heller sacd.
    DVD 30 har alt dette, men kr. 21000,- er mye....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •