Modde min gamle CRT eller kjøpe en digital projektor i 2016 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  39
Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 206
    Newcomer didrik nilsen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Støyen finnes det viftemod for da blir det stille
    Ang. behageligheten til en CRT så har dette mye med at du går ned drastisk i lystrykk.
    Men den organiske bildet som du snakker om er helt klart en kombinasjon av måten bildet blir tegnet opp på.
    Her kommer også motion inn som vi snakket om for en liten stund siden.
    Også når det gjelder kalibrering så må man akseptere store DE avvik på en CRT, slik er det bare aksepter.... Samt har man ikke fargefilter på rød og grønn så klarer man ikke REC709..... aksepter
    og det blir rare farger på hudtoner. Fakta...
    Enig at det organiske bildet på den er i særklasse, her henger også jvc x500 langt etter.
    De nye X/rs har klart en forbedret greie her på organisk bilde. Men selvfølgelig ikke på CRT nivå.
    Med organisk så mener jeg Soft/analogt. Samt kamuflerer en del som kan virke som forstyrrende. Som Grain osv. Men i teorien så skal det være der. Også at en CRT tegner opp bildet på en annen måte.
    Sist endret av didrik nilsen; 08-28-2016 kl 13:20

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er 2 gode bilder Per J av en 909 med fargefilteret på grønn og rød.
    Kan du ta et bilde av samme på G90 eller skal jeg ta meg en tur ?

upload picture
    upload picture

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,434
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes de bildene mellom Electrohome CRT vs D-ILA viser en forskjell som egentlig ikke er der når man ser bildene på lerretet i virkeligheten.

Hvor mye av forskjellen skyldes f.eks at CRT gir ut en lavere lysstyrke og derfor gjør det vanskelig eksponere bildet. Det betyr for eksponeringen at kameraet må bruke en annen lukker-blender og/eller iso verdi, alle vil kunne påvirke skarphet i fotoet. CRT bildene du viser ser ut som de både knuser i sort og brenner ut i hvitt. er det f.eks CRT projektoroppsettet og/eller kameraet som er årsaken til dette? (Hadde vært litt interessant å sett Exif for disse bildene)

Når det gjelder skarphet som ser katastrofalt dårlig ut på CRT, hvor mye vil f.eks trikset med å sette opp blått rør mer diffust for å øke areal og lysstyrke i blått og minske slitasjen ha å si for hvordan et kamera oppfatter skarphet? Hvor mye vil måten bildet blir tegnet opp og måten fosforet "gløder" ut i mellom hver nye skanning etterpå spille inn for et digital kamera. Øynene våre er ikke spesielt følsomme for mindre skarphet i blått, eller oppfatte denne "utglødingen". et kamera som bruker Bayer-filter og gjenskaper fargene i hvert punkt og har sin egen interne "frekvens" vil kanskje ikke tolke dette helt på samme måten.

For ca 10 år siden testet jeg også å ta CRT screenchot og slike bilder, men de ble også katastrofalt dårlige i forholdt til opplevd bildekvalitet.

Synes det var lettere med Dias film i forhold til det digital kameraet jeg hadde da, men ved en ny digitalisering av dias for å lage en bildefil fikk man man enda en stor mulighet for å rote dette til...

Tror derfor at de som bare har sett CRT projektor via slike sammenlignings bilder vil kunne få seg en possitiv overraskelse hvis de får sett CRT projektor i praksis.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2 Vis post
    Synes de bildene mellom Electrohome CRT vs D-ILA viser en forskjell som egentlig ikke er der når man ser bildene på lerretet i virkeligheten.

Hvor mye av forskjellen skyldes f.eks at CRT gir ut en lavere lysstyrke og derfor gjør det vanskelig eksponere bildet. Det betyr for eksponeringen at kameraet må bruke en annen lukker-blender og/eller iso verdi, alle vil kunne påvirke skarphet i fotoet. CRT bildene du viser ser ut som de både knuser i sort og brenner ut i hvitt. er det f.eks CRT projektoroppsettet og/eller kameraet som er årsaken til dette? (Hadde vært litt interessant å sett Exif for disse bildene)

Når det gjelder skarphet som ser katastrofalt dårlig ut på CRT, hvor mye vil f.eks trikset med å sette opp blått rør mer diffust for å øke areal og lysstyrke i blått og minske slitasjen ha å si for hvordan et kamera oppfatter skarphet? Hvor mye vil måten bildet blir tegnet opp og måten fosforet "gløder" ut i mellom hver nye skanning etterpå spille inn for et digital kamera. Øynene våre er ikke spesielt følsomme for mindre skarphet i blått, eller oppfatte denne "utglødingen". et kamera som bruker Bayer-filter og gjenskaper fargene i hvert punkt og har sin egen interne "frekvens" vil kanskje ikke tolke dette helt på samme måten.

For ca 10 år siden testet jeg også å ta CRT screenchot og slike bilder, men de ble også katastrofalt dårlige i forholdt til opplevd bildekvalitet.

Synes det var lettere med Dias film i forhold til det digital kameraet jeg hadde da, men ved en ny digitalisering av dias for å lage en bildefil fikk man man enda en stor mulighet for å rote dette til...

Tror derfor at de som bare har sett CRT projektor via slike sammenlignings bilder vil kunne få seg en possitiv overraskelse hvis de får sett CRT projektor i praksis.
    Du skriver "Synes de bildene mellom Electrohome CRT vs D-ILA viser en forskjell som egentlig ikke er der når man ser bildene på lerretet i virkeligheten" JO Den er mye større i virkeligheten. en på bildet.
    Dette er testet nøye ut med side by side tester også brightness match. Screenshot er meningsløst, men gir en indikator når forskjellene er så enorme som det er CRT mot Digital.
    Screenshot viser ca og stemmer med side by side Realty inntrykk, dette er testet så mange ganger at dette ikke er noe å snakke om. Å sammenligne screenshot er meningsløst ja, Men vet du hvordan du skal ta et bilde så blir det tilnærmet slik du ser det. (innstillinger av hvitniå, iso og eksponeringstid)
    Når det gjelder skarphet så er det linsene på en CRT som står tilbake. De klarer ikke mere en MAX 30% MTF så dette sees tydelig. Dette kan du lese om på nett hvis du tviler. På 8 tommere så er man nede i ca 15% MTF av 1080P. Andre faktorer spiller også inn, fosfor er hvitt og med lystrykk i bildet kastes lyset tilbake og reflekterer og lyser opp det lyse fosforet der det skulle vært sort. Ansikontrast er en kjempesvakhet på CRT å jeg regner med at du vet hva dette gjør med et bilde.

Nå har jeg tatt opp svakheter på CRT, men det er mye positivt også som man ikke skal glemme. Jeg personlig liker et organisk bilde, samt at den totale nedslukking med 0 ire er fantastisk. Samt hvis du har stilt inn CRTn riktig ikke presser den så blir totale opplevelsen meget bra. For å komme opp på HD nivå så må man opp på de aller beste 9 tommerene.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,434
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrev kanskje litt misvisende, mente ikke at det ikke er slike forskjeller som screenshot til dels viser, mener bare at det jeg har sett av screenshot ikke så veldig lett viser hvordan dette oppfattes i praksis. Husk også at to personer ikke trenger å oppfatte skarphet, oppløsning, kontrast osv likt, så at dette kan være vanskelig å bli enige om er jeg helt enig i....

Presser man en CRT projektor til å gi ut et lysere bilde og presser opp klokkefrekvensene osv vil man få et softere resultat og redusere mye av skarpheten i bildet .
    Litt interessert i å vite hva som ligger i begrepet "brightness match" som du angir når man sammenligner CRT vs digital?

Har drevet såpass mye med fotografering at jeg vet litt om hvordan dette fungerer. Vet derfor at det er en del feller å gå i, og det er derfor jeg er skeptisk til screenshot.
    Hadde f.eks vært interessant med info om blender verdi og hvilket objektiv og kamera hus som ble benyttet (derfor exif). Hadde vært interessant å fått se selve raw fila slik at man kunne dra i spakene og sett om det var kameraet som klipper og ikke følger med CRT projektoren, eller omvendt. De electrohome screenshot bildene ser for meg ikke riktig eksponerte ut, kanskje en HDR runde ville kunne vist om begrensingene er i bildebrikke, eksponering eller CRT.

Når det gjelder MTF målinger av optiske systemer, er det en "verdi" som slår sammen oppløsning og kontrast som benyttes for å si noe om ytelsene. Det er imidlertid vanskelig å bruke slike målinger til å beskrive hele forløpet, og kan være vanskelig å overføre mellom systemer. Hvordan er det f.eks med antall linjer/mm for objektivet når man har to like store lerret å vise bilde på , men har store forskjeller på areal på "lysengine" siden.
    Det er så mange faktorer som du er inne på som ødelegger for ansi og oppløsning i en CRT, så det er nesten litt rart at det oppfattes så bra som det gjør. Husker i sin tid modden med å bruke fargefiltrerte HD144 linser i stedet for HD-8B linser på BG808s og Electrohome 8500 som er de projektorene jeg hadde i drift en gang. Det hjalp mye for halo effekten. Gikk aldri til egen innkjøp av 9" med LC men det jeg har sett av dette har vært meget bra.

Hvis noen skal selge en Cine9, Reality 909 med gode rør og de riktige linsene for en grei pris, så kanskje...
    Sist endret av ask4me2; 08-23-2016 kl 14:22
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brightness match enkelt som det sies. Gir samme lystrykk ut på begge. Da evnt 11FL De tilfellene der det har vært store lerret måtte man gjøre det så likt som mulig. Da i 100 IRE 30% window

quote Ask4me2""Presser man en CRT projektor til å gi ut et lysere bilde og presser opp klokkefrekvensene osv vil man få et softere resultat og redusere mye av skarpheten i bildet .""

Helt riktig, det er derfor viktig å finne det som er aller best.
    Du har all grunn til å være skeptisk til screenshot, nytten med dette er kun hvis man har samme kamera på samme lerret. Eller så kan man lett manipulere lyspunch i bildet med lukkertid på en CRT.

quote Ask4me2"""Hvis noen skal selge en Cine9, Reality 909 med gode rør og de riktige linsene for en grei pris, så kanskje... """ Her tviler jeg på at du får tak i noe som skal selges.

Dessverre er sikkert mye kastet, fordi ikke personene som ryddet viste hva de kastet. Angående Barco så produserte de sin siste CRT i 2003, etter det barco sier selv, samt at service henvendelse i Norge var siste i 2009. Der fikk du litt historie også

Ang. rå fil på bildene, så kan jeg sikkert finne noen av dem, men det er ikke mye mere å hente ut av de. Samt noen av bildene er gamle så jeg hadde de bare på post image.org

Mye av grunnen til at man oppfatter CRT som man gjør er at man venner seg til bildet etter en liten stund, hvis du da slår på en god digital, så vil du veldig fort se svakhetene, så et råd er vel her ikke å sammenligne CRT og digital. For da ser du feilene og at det er en gammel utgått teknologi.

For meg går bildekvalitet foran teknologien dessverre.
    Sist endret av didrik nilsen; 08-23-2016 kl 15:53

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,738
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2 Vis post
    Hvis noen skal selge en Cine9, Reality 909 med gode rør og de riktige linsene for en grei pris, så kanskje...
    Liten mulighet for det. Det var ikke mange i utgangspunktet, og mange av de ble solgt brukt ut av Norge igjen. De jeg vet om har alle hatt controller-kort som har død, noe som var en svakhet på alle 909er frem til siste batch produsert i 2003.

Jeg kommer muligens til å kvitte meg med Sony G90en (nye P19LUG billedrør som er gått ca 100 timer nå, riktige fargede c-elementer på rødt og grønnt som gir nær rec 709, pluss moome fullhd v2 hdmi-kort, HFQ900/HD10E linser). Når det gjelder pris så er det vanskelig på slike kurositeter. Den kommer til å være under 10k, men hvis den beveger seg veldig mye under det, så er det like greit å nyte den selv, slik jeg ser det ihvertfall.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,738
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal Didrik komme å se på G90en ikveld - skrekk og gru - han kommer vel til å le seg ihjel og bruke slegga på den .

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    617
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bruk slegga. Da tar jeg den

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,738
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt ett meget hyggelig besøk av Didrik. Vi har i over 3 timer sett på ett godt utvalg av snutter fra forskjellige filmer.

Blir spennende å høre hva han sitter igjen av inntrykk.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe fikk ikke svart i går. Sorry for at jeg drepte den i går, jeg er jo en CRT hater hehe, har bestilt en erstatning til deg som er mye mye bedre
    Her får du 47 FL helt sant, samt har ingen problem med 8K oppløsning, REC2020 og 12 bit. Dont worry this is better than the VW1000.

Skriver litt personlige inntrykk etterpå.
    upload a picture
    Sist endret av didrik nilsen; 08-24-2016 kl 13:30

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt info først, dette er andre gang jeg tar titten.
    Den er fortsatt like stor som jeg husket og noe av det mest ryddige av CRT jeg har sett med smarte løsninger. Da hvis man åpner lokk og titter.
    Enorm Remote, med så mange innstillinger at jeg gir opp hehe.
    Per hadde fått denne G90 vesentlig bedre, som har noe med at rørene har gått seg litt til. Den har også litt til å gå på med skarphet ca 10% som kun tar tid å stille inn. Brightness var spot on korrekt etter min referanse, testpattern Disney World of Wonder avansert brightness. Der man ser snev av 1% samme som jeg har på min RS600.
    Jeg har sett mye CRT og korrektheten og helheten er ingen tvil at det er den beste CRT Jeg har sett noen gang. Selv om det er meget vanskelig eller mot umulig å huske uten side ved side mot min tidligere beste CRT Cine9. Men følelsen av at den er bedre er der. Også ikke vanskelig å se at den er farge korrigert med C elements. Per har målt og den ligger innenfor REC709. Rødt litt undersaturert i trekanten, grønt litt over saturert og blå verken under eller over saturert.
    Sony G90 har også første generasjon Reality Creation innebygget i den, som sikkert også løfter bilde litt ekstra. Samt er artig å tenke på at dette er starten til Sonys digitale Reality Creation.
    Jeg ville ikke ha noen sammenligning side by side denne gangen, for å drøfte bildet ut i fra ren CRT med CRT hatten på.
    Selv om den ikke klarer 1080P etter standard i mine øyne som er fakta så får du følelsen av at du ser på HD 1080P, noe som er uvant etter det jeg har sett på andre Barco 808 og 909 projektorer. Barco 808 er så dårlig sammenlignet at det er latterlig mot 9 tommere.
    Sort følelsen er bare helt rå, da på referanse sener som jeg kjenner som Zero dark thirty, Alien vs predator, Gravity, Prometius osv. Hvis jeg skal klare dette med min RS600 må jeg ned på 10FL, så jeg må strupe iris mer.
    Med -15 på min rs så er jeg nede i 8 FL, -14 så er jeg på 10FL. Det totale bildet på Sony G90 blir også mørkere med 10FL kontra min referanse som er 15FL logisk , samt at man får en ekstrem kjapp nedslukking til 0 ire på CRTn. Noe som er super digg samt er på alle CRTs. Tilsvarende på min RS600 så bruker iris noe lenger tid, så det blir en kjapp fade kontra Instant black.
    Når det gjelder intrasene kontrast så ser man lett at CRT sliter, da med mørke og lyse bilder i kombinasjon, men absolutt ikke ille. Her kommer Ansikontrast svakheten inn som man lett ser i slike sener. Det som også var bra var at det føltes bra og naturlig ut i lyse dag sener også.
    Motion var også meget bra kan ikke si at jeg føler det er bedre en det jeg er vant til men heller ikke noe dårligere. Her har jeg testet før A/B mot digitale Sony og JVC modeller, der det er tilsvarende eller bedre versa vi. Så blir tull å si at det er bedre.
    Så helt klart fantastisk at en så gammel maskin kan lage et slikt godt bilde, som er organisk og filmlike. Kan fint kose meg med et slikt bilde i min kino uten problem, samt første gang jeg ikke har måttet jobbe med øyeskarphet, det så rett og slett bra ut.
    Selvfølgelig med en side ved side test mot en god digital så ville dette ha blitt skrevet meget annerledes, men synes det er viktig å få fram de gode opplevde sidene med CRT når man kun har eller ser på CRT alene. Det er mye CRT bilde for pengene i denne G90n. Noe annet en enn 9” på HD kan jeg klart sette 101% på at ikke ser bra ut sammenlignet. Samt at man må ha fargefilter for å få inn hudtoner og farger mer korrekt.
    Tar gjerne en titt igjen Per når du har nådd klimax på innstillinger.
    Sist endret av didrik nilsen; 08-24-2016 kl 13:55

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,738
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk igjen for besøket. Didderen er meget kunnskapsrik og jobber hardt for å oppnå maksimal ytelse - jeg har lært mye av han, og det er kontskruktivt å få andre ekspertøyne å se ting.

Jeg viste igår kun på 1080p 48hz noe som er kontroversielt i crt-sammenheng, og du blir nesten steinet i usa hvis du nevner det. Diddern kan skrive litt om hva du mener om det?

Bildestørrelse var ca 265cm bredt, noe som også er å tøye det litt langt.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny Vis post
    Takk igjen for besøket. Didderen er meget kunnskapsrik og jobber hardt for å oppnå maksimal ytelse - jeg har lært mye av han, og det er kontskruktivt å få andre ekspertøyne å se ting.

Jeg viste i går kun på 1080p 48hz noe som er kontroversielt i crt-sammenheng, og du blir nesten steinet i USA hvis du nevner det. Diddern kan skrive litt om hva du mener om det?
    Bildestørrelse var ca 265cm bredt, noe som også er å tøye det litt langt.
    Selv på ditt lerret Per så er det "kanskje" litt stort bilde til en CRT men gikk helt fint. Best er vel rundt 80-110 tommer max. Samt du kan dra på en del mere lystrykk, men unødvendig å presse for mye. For det viktigeste er å få frem de gode sidene, ikke presse seg å prøve å komme nær en digital for det går ikke.
    1080p 48hz er kontroversielt i crt-sammenheng ja ville sagt det jeg også, der 72hz er det som går opp med 24 frames på blueray, samt blir det eneste riktige teoretisk. Men selv har jeg kjørt 60hz med godt resultat. Bildet vil da bli noe mere presset med 72hz og du vil få noe softere bilde, men ikke sikkert at du vil legge merke til det, etter egne observasjoner. Regner derfor med at du tester ut Lumagen+ som jeg hadde med til deg, og jeg vil ta en titt på nytt når den er oppe å går.
    Ellers så må jeg si at 48hz ikke var så ille som jeg hadde trodd. Det var kun i de aller lyseste APL sener at man kunne se tegn til flimring. Da med lys bakgrunn samt hvit eller lyse toner av andre farger, som himmel osv. Men normalt opplevde man det ikke i det hele tatt. Så skjønner hvorfor du har brukt det, samt heller sett på det lille av flimmer som en artefakt. Da resten av bilde oppleves såpass flott ut.
    Sist endret av didrik nilsen; 08-24-2016 kl 13:59

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå litt tilbake til topic "Modde min gamle CRT eller kjøpe en digital projektor i 2016"

Nå har man fått sett litt og snakket litt om temaet.
    Hva vil være akseptabelt å betale for MOD, når man kan få en god digital for ca 15-20000.-? som man vet er bedre....
    Hvis man har en 7 eller 8 tommer CRT så er det klart best å kjøpe en 9 tommer for 5-10000, den vil uansett bli bedre enn en 8 tommer moddet. Her også noe å tenke på.

Modd i dag varierer mye i pris, samme også hvis man kjøper nye rør som koster ofte mer enn en helt ny projektor.
    Jeg vet om personer som har betalt over 50000.- for mod av 808 da med frakt og varer som har blitt borte osv. Da også med nye simulator rør.

Man blir vel da kanskje rundlurt når man kan få tak i 9 tommer fra 5000-10000.- eller mindre. Eller nye digitale mot moddet CRT er som sammenlignet rett å slett Elbilen THINK mot TESLA men du betaler det samme hva vil du da velge?

På auksjoner så får man gode eller helt nye Marquee 9518 til under 25 dollar.
    Dagens marked i dag 808 ca noen hundrelapper hvis du gidder å hente. 9 tommere noe vanskeligere / tilnærmet umulig å få tak i da i Norge.
    Sist endret av didrik nilsen; 08-25-2016 kl 15:17

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,738
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det klart for det første Vintage/Retro CRT Norway Club Meeting.

Det første blir hos meg i midten av September - de som kommer vil få nøyaktig tid og dato. Dette blir ikke noe arena for å sammenligne digitale mot crt. Dette er en arena for å nyte crt og dele erfaringer om hva som fungerer med flere.

Neste møte i rekken blir forhåpenligvis i Oktober, hos en med en Barco 909.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    617
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt knall. skulle gjerne ha vært innom en tur, men jeg bor i kristiansand :|

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen hindring det Dette er jo bare kjempegøy å mimre litt fra gamle dager.
    Jeg har reist til Stavanger for å se CRT for en tid tilbake, fikk flere kjempe gode kompiser derifra også. Med samme interesser som meg selv.
    Regner med at en derifra tar turen for å ta en titt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    617
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det blir ei helg så kan det jo være jeg finner på å ta turen

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kan dere se med og uten mod, jeg sier ikke hva som er hva. Dette er 9 tommere begge to den ene med mod for 12000- 15000 kroner den andre original.
    De som eier disse er de mest hardbarka CRT entusiaster jeg har møtt.

Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 161
    Siste melding: I dag, 21:41
  2. Svar: 58
    Siste melding: 02-11-2016, 15:55
  3. Kjøpe nytt eller beholde det gamle?
    By sterha in forum Generell video
    Svar: 0
    Siste melding: 01-19-2009, 22:37
  4. Kjøpe DIGITAL eller vanlig kondensator?
    By aqeer in forum Generelt AV i bilen
    Svar: 22
    Siste melding: 03-06-2007, 19:32
  5. Toshiba TDP T80 Digital Video Projektor Verdt å kjøpe denne?
    By teigas in forum Digitale projektorer
    Svar: 20
    Siste melding: 08-29-2005, 11:33

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •