Litt om grunnjusteringer av Barco projektorer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Jeg har Farvefiltrerte Linser er ikke helt borte da
    Men jeg klarer nok og stille inn, men nå, men jeg fikk jo beskjed om at det var ikke anbefalt og gjøre det selv, tilfelle jeg gjorde no feil liksom.
    Hvis man sliter med enkel bildegeometri, og ikke helt finner ut av manualene, menyene og justeringer på egenhånd, så kan det i alle fall være lurt å få litt hjelp av noen i starten som vet hva man må passe på og se etter, så ikke oppsettet man bruker, sliter unødvedig mye på en såpass følsom High End projektor.

Om det er nødvendig med "full pakke" og få noen av de beste norske CRT guruene til å foreta et oppsett for å lure ut det fulle potensiale som ligger gjemt i disse projektorene, det er ikke så sikkert man trenger. Det kommer også litt ann på hva slags utstyr man har tenkt å bruke projektoren sammen med, og om tilstanden til rørene er gode nokk til at man ikke må investere store summer for å få et optimalt oppsett.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei folkens! Oppfordrer til å starte en tråd hvis dere har spørsmål;ellers blir dette for uoversiktig! Jeg har i den anledning også slettet litt meldinger.
    Mirage: lag en ny tråd.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •