Barco Data 800?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Barco Data 800?

Jeg har fått en Barco Data 800. Ingen av lampene lyser og det er uvist om det er lampene eller noe annet som er feil (jeg vil gjette på førstnevnte).

Men. Er denne verdt noe i det hele tatt? Jeg tenker ikke i kroner og øre, men i en hjemmekino-setting? Eller er det like greit å kjøre den rett på fyllinga?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kbaker
    Jeg har fått en Barco Data 800. Ingen av lampene lyser og det er uvist om det er lampene eller noe annet som er feil (jeg vil gjette på førstnevnte).

Men. Er denne verdt noe i det hele tatt? Jeg tenker ikke i kroner og øre, men i en hjemmekino-setting? Eller er det like greit å kjøre den rett på fyllinga?
    Sjeldent at det er rørene som er gått. Sannsynligvis så er det feil på elektronikken på ett av kortene. Videosystem i Lier kan sikkert se på den uten at det koster altfor mye.

Husk at denne modellen kom i 1990, så den er noen år. Den har ikke noe verdi, men kan gi ett veldig godt bilde når den fungerer, og blir satt opp riktig.

Men jeg ville heller satset på en litt nyere 3-rørs projector av typen som har elektromagnetisk fokus på billedrørene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny
    Husk at denne modellen kom i 1990, så den er noen år. Den har ikke noe verdi, men kan gi ett veldig godt bilde når den fungerer, og blir satt opp riktig.
    Takk for svaret. Dersom jeg må frakte/sende den til noen for å se på den- og tar med tid og deler i regnestykket så tror jeg rett og slett jeg lar den ligge eller kjører den på fyllinga; og heller bruker tid og penger på å oppgradere til lcd/dlp.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du trenger deleprojektor, så har jeg en Barco Graphics 801s liggende å samle støv. Den gis bort gratis, bedre det enn å hive den på dynga.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •