Viser annonse: Onkyo PR-SC5508 pre/pro byttes mot brus og potetgull - AVforum

Sponsorer:
  • Du har ingen adresse registrert. Vennligst lagre en slik at du kan kjøpe eller legge inn bud på annonser. Klikk her for å utføre.
X

Onkyo PR-SC5508 pre/pro byttes mot brus og potetgull

Basisinfo

Tilstand
Brukt
Avsluttet
Mon, 27 Mar 2017 22:26:00 +0000
Pris
Kr.0.01
Frakt
Levering
Betaling
Kontant ved henting
Returer
Ingen returer
Visninger
376

Informasjon om selger

Gøran
0% positive tilbakemeldinger
Beskrivelse Frakt

Beskrivelse

Jeg har en Onkyo PR-SC5508 prosessor som jeg er lei av å slåss med. Den har fått byttet HDMI kort en gang, og fikk et Integra HDMI kort når den var innom service. Prosessoren blir så varm under bruk at den kan benyttes som kokeplate eller varmeovn og må absolutt ikke stå inne i et rack eller under en hylle. Det er et kjent problem at disse blir så varme at de tar livet av seg selv ved normal bruk, og denne har kokt HDMI-kortet en gang. Ryktene sier at Onkyo har tatt fyr i USA - noe jeg ikke har noen problemer med å tro på med tanke på hvor varm min har vært i perioder. Den fusker også ved at volumkontrollen på fronten ikke alltid fungerer, men volum med fjernkontrollen fungerer som normalt. Ikke skjønner jeg hva som er opplegget.

For et par år siden orket jeg ikke mer og skiftet over til Yamaha CX-A5000 som pre/pro i hjemmekinoen. Onkyoen havnet lengst inn i boden da jeg ikke hadde samvittighet til å prøve å selge den. Jeg unnet ingen å skulle slite med de problemene jeg hadde hatt, men jeg klarte heller ikke å kaste den. Nå er jeg over på Yamaha CX-A5100 og fortsatt så står Onkyoen i boden og tar opp plass jeg trenger til andre saker.

Som en del av opprydding har jeg bestemt meg for å kvitte meg min PR-SC5508, men jeg har fortsatt ikke samvittighet til å prøve å selge den. Etter litt frem og tilbake kom jeg frem til at jeg kunne forsøke å bytte den mot noe. Jeg kan ikke anbefale noen å satse på min 5508 i egen kino, men om du har lyst til å prøve en Onkyo PR-SC5508 kan du få min i bytte mot en Cola Zero og en pose potetgull med paprikasmak. Det følger med fjernkontroll og målemikrofon så du har alle muligheter til å få prøvd den, men det følger ikke med brannslokkingsapparat eller ekstra HDMI-kort. Om du velger å ofre en bruk og potetgull for å få prøvd denne så tar jeg ikke ansvar noe som kommer til å skje eller eventuelle utfordringer du møter.

Jeg hadde først tenkt å foreslå at den kunne byttes mot en BluRay, men følte det ble litt mye. Cola Zero og potetgull får være godt nok. Da kan den i det minste gi meg litt glede på sine gamle dager:-)

p.s.
Om det skulle være noen tvil så sendes den ikke. Den må hentes i forbindelse med overlevering av brus og potetgull.

Returbetingelser

Ingen returer

Fraktalternativer

Adresser

Ny adresse

Du har ingen adresse lagret. Vennligst registrer en adresse for å delta i auksjoner.