Viser annonse: DreamScreen Tab V3 Basic DynaGrey Black 16:9 300cm / 138" (625-5-138) - KUN DUK! - AVforum

Sponsorer:
  • Du har ingen adresse registrert. Vennligst lagre en slik at du kan kjøpe eller legge inn bud på annonser. Klikk her for å utføre.
X

DreamScreen Tab V3 Basic DynaGrey Black 16:9 300cm / 138" (625-5-138) - KUN DUK!

Basisinfo

Kategori
Tilstand
Pent brukt
Avsluttet
Thu, 15 Dec 2016 01:19:00 +0000
Pris
Kr.1,500.00
Frakt
Levering
Betaling
Kontant ved henting
Returer
Ingen returer
Visninger
393

Informasjon om selger

stratcast
0% positive tilbakemeldinger
Beskrivelse Frakt

Beskrivelse

Selger kun duken fra DreamScreen Tab V3 Basic DynaGrey Black 16:9 300cm / 138" (625-5-138).

Grunnen til at jeg kun har duken er at motor etc. var montert inni en glippe i taket i min leilighet slik at man kun så duken komme ned motorisert gjennom 1cm glippe i tak.
Dette umuliggjorde demontering av hele greia ved flytting og jeg valgte å skjære ned duken siden jeg hadde betalt 8000kr+ for den.

Planen var å bygge om til rammelerret i eneboligen vi flyttet til, men ser nå at 300cm bredde blir snaut for mitt rom og dette er 16:9 lerret mens jeg planlegger 2.35:1 oppsett.
Vil altså selge denne for å kjøpe identisk duk i 4m bredde.

Duken har fortsatt tab-tension snoren og tungt sort firkantrør nederst slik at den blir helt flat når den henger (kan f.eks. henge mellom 2 sorte lister skrudd fast til vegg - kan evt. også bygges om til rammelerret slik jeg hadde planlagt.

Duken kan hentes Skedsmokorset og må vekk (som det fremkommer på bildene er den MEGET i veien og stopper all videre bruk av rommet).

Returbetingelser

Ingen returer

Fraktalternativer

Adresser

Ny adresse

Du har ingen adresse lagret. Vennligst registrer en adresse for å delta i auksjoner.