Viser annonse: Monitor Audio Silver 8 - AVforum

Sponsorer:
  • Du har ingen adresse registrert. Vennligst lagre en slik at du kan kjøpe eller legge inn bud på annonser. Klikk her for å utføre.
X

Monitor Audio Silver 8

Basisinfo

Kategori
Tilstand
Pent brukt
Avsluttet
Sat, 18 Nov 2017 19:20:00 +0000
Pris
Kr.10,000.00
Frakt
Levering
Betaling
Kontakt selger for å avtale betaling
Returer
Ingen returer
Visninger
214

Informasjon om selger

robertgjerdrum
0% positive tilbakemeldinger
Beskrivelse Frakt

Beskrivelse

Heei! Selger mine Monitor Audio Silver 8. De er helt fullstendig strøkne, og ikke engang en antydning til noen som helst ripe, i tillegg har de blitt tørket støv av minst en gang i uken. Disse ble kjøpt nye på Soundgarden i Sandvika i Juli i år, så de er så og si nye! Bare såvidt innspilt. Kvitteringer med garantier følger også med. De koster 13.000,- nye, jeg selger de for 10.000,-Selger Center i samme serie, som ble kjøpt samtidig som frontene, hvor også det medfølger kvittering.De høyttalerne her er helt konge til både musikk og film, og spiller dessuten overraskende dybt hvis du ikke har sub, i tillegg veldig detaljert lyd. Du hører også hvert eneste instrument hver for seg når du hører på musikk, i motsetning til flere andre høyttalere jeg vurderte når jeg kjøpte disse, hvor de da ble mye mer "grøt" i forhold, selvom de koster en god del mer. Dessuten er disse kåret til årets beste 2016-2017 avagasinet Lyd & Bilde, som også sier at dette er det beste kjøpet du kan gjøre til under 20.000 kr. Disse blir heller ikke solgt mer, da det har kommet en ny Silver serie, som koster ganske mye mer.Du kan ringe meg på 47242035 om du er interessert eller vil komme å høre!Pris kan diskuteres ved rask handel.

Returbetingelser

Ingen returer

Fraktalternativer

Adresser

Ny adresse

Du har ingen adresse lagret. Vennligst registrer en adresse for å delta i auksjoner.