Madrugada - Feil på mix eller anlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Madrugada - Feil på mix eller anlegg?

Kan noen hjelpe meg med å lytte til Madrugada - Life at Trafalmadore, Only When You Are Gone? Jeg lyttet til denne for første gang på anlegget og jeg trodde først at jeg hadde fasefeil (byttet om høyttalerkablene. Høres ut som Sivert er veldig skjev i lydbildet. Har ikke lagt merke til fenomenet på annen musikk jeg har.

Er det noen som hører det samme?

Edit: Har hørt en gang til og han er ikke så skjev som jeg først trodde, men jeg synes hele stereoperspektivet blir litt rart på denne låten.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kjetil200
    Kan noen hjelpe meg med å lytte til Madrugada - Life at Trafalmadore, Only When You Are Gone? Jeg lyttet til denne for første gang på anlegget og jeg trodde først at jeg hadde fasefeil (byttet om høyttalerkablene. Høres ut som Sivert er veldig skjev i lydbildet. Har ikke lagt merke til fenomenet på annen musikk jeg har.

Er det noen som hører det samme?

Edit: Har hørt en gang til og han er ikke så skjev som jeg først trodde, men jeg synes hele stereoperspektivet blir litt rart på denne låten.
    Jeg synes også at stemmen er litt vanskelig å plassere i dybden. Er nok noe faseforskyvninger.

Høres også ut som om romklangen har nesten like mye effekt på output som på input og kort cutoff tid:P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •