Airbag Identity

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Airbag Identity

Jeg vil komme med en dagens anbefaling av en cdplate som jeg fikk presentert på min lokale Hifiklubben butikk i dag, dette er et Norsk band som heter "Airbag" og platen heter "Identity" som ble utgitt i April i år. Dette bandet hører til i Alternative gruppen med en tvist av chill som kanskje de fleste vil forbinde med feks. Pink Floyd. Om man hører nøye etter så er dette en plate som vokser og vokser, fikk presentert flotte platen på Lyngdorf med B&W CM9 høytalere. Jeg ble trollbundet som det pent heter på Norsk, vil si dette er en plate som blir en musikalsk skatt for de som liker denne type musikk.

Identity er en plate jeg aldri hadde hørt om engang men så fort denne spilte i på anlegget så spurte jeg mannen i butikken... Hva er dette? Airbag med Identity svarte han, ok tenkte jeg, hvorfor har jeg ikke hørt om dette før mon tro? Jeg fortsatte og lytte mer og litt til, dette var jo en plate som førte deg igjennom en musikalsk reise videre i et univers med herlige toner og gitarer som man trodde skulle fantes. Selv har jeg ikke fått hørt så mye på denne enda, men jeg vil dele denne platen med dere for denne er noe enhver musikkelsker burde sette pris på.

Hjemmesiden til bandet
    Airbag

Liten anmeldelse av platen:
    Musikknyheter.no - Anmeldelse: Airbag - Identity

YouTube
    YouTube - Airbagsound's Channel

Spotify
    spotify:album:3BUTMI7I6K5htbpTMrGBE9

Håper på noen feedbacks hva dere andre synes om denne platen.

Ha en flott time med god lytting.....

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut, takk for tipset Ikke noe problem å høre hvor de henter inspirasjonen fra hvertfall.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

All rights removed

Har dere fått med dere den nye platen fra dette superbandet.
    Jeg var på realese konserten på Johnny Dee og har hørt på platen flere ganger nå.
    Denne platen har den samme egenskapen som mange av klassikerene utgitt opp gjennom årene. Den blir bare bedre og bedre til mere du hører på den.
    Identity er definitivt en kanonplate. All rights removed går langt over- Vi prater ståpels og frysninger.
    Et forsøk på sammenligning med Piper og DSOTM.
    Til dere som ikke fikk kjøpt platen på realesekonserten, løp og kjøp 17 okt. som er offisiel dato for slipp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •