Musikk Quiz Les regler i post 1 - Side 1225

Sponsorer:
Takk Takk:  14
Like Like:  24
    Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av -Roger- Vis post
    Tricky tricky.

Dere samarbeidet da med å svare i min forrige oppgave, hvor du viste din forakt for meg som dommer, der du ikke ville avgi svar på forespørsel, men likevel gjerne kommenterte at du var utslitt av dommerens spørsmål, og da dommer viste empati for det og gikk videre og avsluttet med dom, så ble ikke dommen tatt til følge; så der samarbeidet dere altså både i oppgaven og i etterkant av oppgaven, altså med litt sutring under kjolen oppgaven fikk du en trøste premie som ble samordnet til en ny enkel og målrettet oppgave.

Altså:
    Jeg kan ikke skjønne at du tar dette som en konspirasjon.

Og at Tronic fikk ta over etter din quiz var helt riktig. Som jeg sa tidligere svarte han riktig på: artist- album- sang(siden de to siste heter det samme) ,langt tidligere i tråden. Men vi fortsatte ørten poster etter det.

Sitat Opprinnelig postet av Tronic Vis post
    Kjole? Kan det være Bowie - The Man Who Sold the World?
    Men han lever jo fortsatt!
    Så kan vi være så snill å bli ferdig med dette nå, og bevege oss videre på neste quiz?

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle Vis post
    Jeg kan ikke skjønne at du tar dette som en konspirasjon.

Og at Tronic fikk ta over etter din quiz var helt riktig. Som jeg sa tidligere svarte han riktig på: artist- album- sang(siden de to siste heter det samme) ,langt tidligere i tråden. Men vi fortsatte ørten poster etter det.

Så kan vi være så snill å bli ferdig med dette nå, og bevege oss videre på neste quiz?

Altså jeg tar ikke dette som konspirasjon, men jeg tar det som quiz dommer hvor jeg har avsagt dom, og jeg er da altså ferdig med quiz dommen, og vil absolutt ikke blandes inn i deres konspirasjonsteorier, så dette for du rette til Tronic og ikke til meg.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså jeg tar ikke dette som konspirasjon, men jeg tar det som quiz dommer hvor jeg har avsagt dom, og jeg er da altså ferdig med quiz dommen, og vil absolutt ikke blandes inn i deres konspirasjonsteorier, så dette for du rette til Tronic og ikke til meg.
    Våre konspirasjonsteorier???? Nei, det er kun en person som har ropt ut om samarbeid og urettferdighet etter grining i skjørtene.

Jeg er bare innpå og løser quiz fordi det er noe som trimmer hjernen på en morsom måte, og vi har en god stemning innpå her.

Jeg er altså ikke ute etter creds, likes, eller noe slikt. Dette gjør jeg altså bare fordi det er gøy.

Jeg synest det er bra du er med i quizen -Roger-, for det er bra med nytt blod, og du har tydeligvis en meget skarp hjerne.

Men vær så snill og ikke kveruler i denne tråden. Det ødelegger den ledige stemningen, og vil på sikt drepe tråden, da ingen er innpå her for å krangle.

Jeg ønsker at tråden skal fortsette med den gode humoren, sleivsparkene og grublingen. At det nå må modereres etter personangrep i tråden for første gang, er som at det bannes i kirken.

Amen og skål.

Skalle.
    Sist endret av Skalle; 07-04-2015 kl 00:40

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde jeg ga deg klart svar; at dette får du rette til Trånik, og ikke kverulere mere med dette til meg.

Ellers dette med alkohol har jeg nevnt som en årsak, så det skulle kanskje vært alkolås på "made in" Kina tastaturet.

Jeg var altså dommer i min quiz som absolutt ikke var laget for å kverulere, eller for å få creds eller likes selv om flere tydeligvis likte den.

Og du hadde da absolutt ingen rett til å være en overdommer eller høyere rett i min quiz.

At dere kom inn i tråden og spolerte den på deres måte med sleivspark tok jeg med min humor, men jeg ser at dere altså ikke tålte litt sleivspark humor parering uten at dere måtte sutre under kjolen oppgaven med deres luremus trick med deres påfølgende mizz tolkende tricky trick.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde jeg ga deg klart svar; at dette får du rette til Trånik, og ikke kverulere mere med dette til meg.

Ellers dette med alkohol har jeg nevnt som en årsak, så det skulle kanskje vært alkolås på "made in" Kina tastaturet.

Jeg var altså dommer i min quiz som absolutt ikke var laget for å kverulere, eller for å få creds eller likes selv om flere tydeligvis likte den.

Og du hadde da absolutt ingen rett til å være en overdommer eller høyere rett i min quiz.

At dere kom inn i tråden og spolerte den på deres måte med sleivspark tok jeg med min humor, men jeg ser at dere altså ikke tålte litt sleivspark humor parering uten at dere måtte sutre under kjolen oppgaven med deres luremus trick med deres påfølgende mizz tolkende tricky trick.
    Var det dette jeg håpet og ba om?

Jeg ba deg legge dette bak deg -Roger-, og nå skuffer du meg.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du skriver om personangrep?

Jeg har avsagt dom i min quiz, og etter trådens regler så må du som alle andre ta den til etterretning og rette deg selv etter den.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du skriver om personangrep?

Jeg har avsagt dom i min quiz, og etter trådens regler så må du som alle andre ta den til etterretning og rette deg selv etter den.
    Jeg har ikke angrepet noen. jeg har faktisk skrytt av hvor smart du er.

Uansett er det er opp til meg som vinner om jeg vil gi seieren til noen jeg føler er mer verdig, eller ev. sier at det er fritt frem.

Men jeg sier det igjen. Denne tråden kan kun overleve om det er god stemning. Og derfor ønsker jeg ikke noe kverulering her fra noen av oss. Jeg ble faktisk skikkelig skuffet over at du ikke kunne ta dette uten å anklage i hytt og pine.

Men nå er det natta for min del.

Jeg ser innom om fem min om det er kommet noen forslag på quizzen min(ps: vi skal ikke til USA)

God natt.
    Sist endret av Skalle; 07-04-2015 kl 02:17

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble faktisk skikkelig skuffet over at du ikke kunne ta dette uten å anklage i hytt og pine.
    Nå må du gi deg med dine uriktige beskyldninger hvor du vrir og vrenger på mine ord, og slutt også med denne sutringen din overfor meg.

God natt.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,848
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skalle har helt rett i det han har gitt uttrykk for her. Vi har hittil hatt svært mye tålmodighet med deg, Roger.

Nå bør du gå i tenkeboksen.

Der bør du ta kraftig selvkritikk. Din opptreden i tråden her gagner ikke trådens fremtid. Det kan da ikke være så vanskelig å forstå.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi holder oss litt til ludo enda, og jeg spør da etter et band som har mye til felles med DIO.

Vi skal til deres femte album, som kan beskrives som "hel ved"

Sangen er en vigilante.

???

Vigilanten burde være lett å finne, og bandnavnet går an å lese i første linje i oppgaven av alle som bruker det latinske alfabetet.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skalle har helt rett i det han har gitt uttrykk for her. Vi har hittil hatt svært mye tålmodighet med deg, Roger.

Nå bør du gå i tenkeboksen.

Der bør du ta kraftig selvkritikk. Din opptreden i tråden her gagner ikke trådens fremtid. Det kan da ikke være så vanskelig å forstå.
    Dere samarbeider altså med person angrep, til tross for at jeg har bedt dere godta min quiz dom.

Men, men jeg har har nå vært i tenkeboksen din og fant ingen grunn til selvkritikk.

Men jeg fant grunn til å stille meg undrende til din oppførsel tricky Tronhik,
    da du mente du trengte ferie fordi du følte deg psykisk sliten og av dine fire korte innlegg ref;
    Forøvrig viser jeg empati for Tronic som nevner at han ble sliten etter sine fire korte innlegg,
    hvor jeg altså samtidig skrev 30 innholdsrike innlegg uten å nevne (sutre) at jeg var sliten av det.
    Derfor i empati anbefaler jeg Tronic mindre alkohol og heller starte med trim for eldre da det også hjelper mot psykisk utbrenthet.

Dette lå altså i tankeboksen din, og du skryter ofte selv at du er alkoholpåvirket,
    så kan du vise meg spesifikk hva du mener som kan kritiseres?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,848
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare vås du kommer med hele tiden. La det være klart at jeg har aldri vært alkoholpåvirket på forumet. Du må kutte ut med dette tøvet! Så bør du forstå at det er du som er slitsom. Du har mye å be om unnskyldning for men vi har nå erfaring for at din selvinnsikt dessverre er noe begrenset.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det galt å være full på forumet også nå da?

hehe

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock Vis post
    Er det galt å være full på forumet også nå da?

hehe
    Får ikke håpe det.

Hadde vert godt med en øl i solen nå egentlig.

Men men. Kan dere konse om quizen nå, eller skal vi bare legge ned tråden.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,848
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You heard the man, Spock! Ta quizen da, og så joiner du tråden igjen. Vi trenger gode folk!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg lar være å delta mens en viss annen person holder på med sitt opplegg her i tråden. Må tenke på blodtrykket osv.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,848
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det GP-vinnerbandet - kan det tenkes å være finsk?

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det GP-vinnerbandet - kan det tenkes å være finsk?
    Det stemmer. Liker å kle seg ut gjør de også.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,848
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, Bruce Kulick og Mark Slaughter har hatt gjesteopptredener med Lordi.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,207
    Takk & like
    Nevnt
    10 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, Bruce Kulick og Mark Slaughter har hatt gjesteopptredener med Lordi.
    Men ingen av de var riktig mann desverre.

Side 1225 av 1338 FørsteFørste ... 225 725 1085 1095 1105 1115 1125 1135 1145 1155 1165 1175 1185 1195 1205 1215 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1235 1245 1255 1265 1275 1285 1295 1305 1315 1325 1335 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •