Hvilke album/sanger.. har du lastet ned i dag? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Evelen
    Tja, sånnsett er nok "hvilken pålate har du kjøpt i dag" tråden også verdiløs, siden nesten alt kan finnes på Amazone.
    Ser ikke helt hvorfor vi må skille betaling og ikke betaling.
    La oss si det slik, jeg går inn på "Min Hjemmekino" og ser et kult anlegg, om eieren har stjålet forsterkeren eller ikke er irrelevant for meg, jeg sier ikke det er greit og stjele forsterkere, men vi har ikke noe med det og gjøre, blir dumt og ikke la folk som har stjålne forsterkere legge ting ut på Min Hjemmeino (vi kan jo aldri vite hva som er strålet uansett)
    Hvor sansynlig tror du dette er? Hva forekommer oftest? Ulovlig nedlasting eller tyveri av hjemmekinoutstyr?

For meg er slike tråder som dette for og oppdage ny musikk, kanskje se litt hva folk hører på osv, om randoms på AVforum har betalt eller ei for musikk(anbefalingen?) bryr jeg meg lite.
    Og ja, det finnes mange nettsiden med gratis lovlig musikk.
    Kan ta et par stykker:
    NRK Urørt - Forsiden
    DJ Mixes - DJ Sets - Funky House Mixes - Deep House Mixes - Bassline Mixes - DJ Community
    Og mye mer finnes, serlig på artisters egne websider.
    Det er helt supert at du ønsker å oppdage ny musikk, men som du vet har vi allerede 2 tråder til det formålet. At du ikke bryr deg om lovligheten av anskaffelsen synes jeg er urovekkende. :evil:

Ellers, for fant en genial side som var ganske genial idag.
    Download mp3 music, buy mp3 music - LegalSounds.com
    Utrolig billig DRM fri musikk, Russisk side, siden er helt lovlig, men kan ikke gi noen garanti for at den er lovlig ved bruk i norge.
    Utvalget er også ganske bra.
    Hold deg unna russiske sider, her kan det være mye humbug, ofte styrt av russisk mafia. Aldri gi fra deg noen personlige opplysninger...

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Kan vi få en kommentar av en moderator eller Lygren på denne tråden? Greit å vite om den rimer med forumets generelle regler.
    Etter litt debatt blant Moderatorer så blir tråden stengt.

I prinsippet er det greit med linker til lovlig nedlasting, men det er allerede referert til TPB og russiske nettsteder (som muligens er lovlig i Russlang, men strider med mange andre land).

Problemet er ofte å finne ut hvor legalt nedlastingen er, særlig hvis det er en torrent. Vi som moderatorer kan ikke sitte å følge med hver enkel link og evalurere lovligheten, det vil bli for mye for oss.

Kokken
    Site Moderator

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •