Metallica On Tour i 2010 tråden! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 211
    Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av YNWA
    Jepp, så det ene går det meget bra med om dagene, mens det andre sliter, desverre. En utrolig skuffende sesong hittil, å tviler meget sterkt på at det blir CL spill neste år.

Håpet ett steg opp fra i fjor, men neida.
    Å hva har kapteinen gjort i år?? så å si ingen ting, han virker uengasjert å u-inspirert ut der ute på banen, meget skuffende å se.
    Kanskje Rafa burde benke han, så han kanskje begynner å engasjere seg litt igjen. Virker giddaløs, å ser ikke ut til at han snakker med medspillerne utpå matta heller mere, unntatt en å annen tommel opp, etter at noen har prøvd en pasning.
    Folk klager på Lucas, men han har gjort mere, løpt mere, villet mere enn vår kaptein i år syns jeg.

å på tide at Rafa prøver seg med 2 spisser snart, la Torres å Babel få flere kamper på topp sammen, selv om det aldri vil skje.

Nei, håper på at gutta reiser seg snart igjen, å slår tilbake utover i romjula, å seier i neste, å mot Villa, så er 4 plassen bitte litt nærmere.

Men MetallicA toget, dundrer på som aldri før.
    Synd jeg har en kjeller som må ordnes, så jeg ikke får blitt med mange av Norway inc gjengen på "europa touringa" til sommeren, kun oslo å riga, desverre.

YNWA
    Må si meg enig i en del av det ja, Blir 2*Oslo på meg da. Men 5 konserter på under 3 år må jo vere bra for en 40 åring8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av carradona
    Må si meg enig i en del av det ja, Blir 2*Oslo på meg da. Men 5 konserter på under 3 år må jo vere bra for en 40 åring8-)
    Det er ikke dårlig for en 40-åring nei, hehe.
    Hadde gjort seg om de spilte S&R, lov å håpe hvertfall

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke dårlig for en 40-åring nei, hehe.
    Hadde gjort seg om de spilte S&R, lov å håpe hvertfall
    Ja den svinger bra, ikke godt og vite hva de drar opp av hatten.
    Jeg for min del håper og få hørt mest mulig ifra de 2 første skivene,
    fest blir det uansett8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av carradona
    Ja den svinger bra, ikke godt og vite hva de drar opp av hatten.
    Jeg for min del håper og få hørt mest mulig ifra de 2 første skivene,
    fest blir det uansett8)
    De har vel bare spilt S&R en gang foreløpig vel, men lov å håpe ja.

Hadde gjort seg med mye gammalt ja, å moro vist de hadde droppet nothing å enter må jeg si, men de kommer vel de å.

Å fest blir det ja, å spent på hvilket band som blir oppvarmer/e.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ohg da var Frankrike-boksen på plass. Venter på BD-en og skal bestille Mexico på BD. Fint i mørketiden;-)

Nummerert? Ja. Sjelden? Neppe.

-p1000140-jpg
    -p1000141-jpg

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow...KONGE

Men veit du hvor jeg kan få bestilt mexico dvden? Finner ikke noe sted, for det virker som den er kun tilgjengelig for sør amerika..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Wow...KONGE

Men veit du hvor jeg kan få bestilt mexico dvden? Finner ikke noe sted, for det virker som den er kun tilgjengelig for sør amerika..
    Prøv metallica.com.

Virker som de er tomme for "boksen", som er 2DVD og 2CD. Denne er fryktelig dyr og fremstår som ordinær (synes jeg). DVDen hadde de nettopp. BDen er forsinket og forventet som preorder i slutten av denne måneden.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både platekompaniet å cdon får vel inn mexico å vel.

Jeg bestilte den tinn boksen, pluss blå rayen fra Frankrike, å surt når platekomp har den i butikken, før jeg får min hjem(gjelder blå utgaven).

Så denne gangen bestiller jeg mexico "boksen" fra platekomp eller cdon ja, går kjappere det virker det som.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte nettopp france bla bla på blu-ray og mexico bla bla bla på dvd fra CDON.com da den tydeligvis er vanskelig å oppdrive på BR. Regner med å få de på nyåret. Blir kjempegøy å se! :-D Dog ingen special editions...

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står jo på platekompaniet sine sider at de har BR av Metallica - Francais Pour Une Nuit på lager. Jeg har hvertfall bestillt den, så får vi se

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samme med CDON.com.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg bestilte den tinn boksen

Så denne gangen bestiller jeg mexico "boksen" fra platekomp eller cdon ja, går kjappere det virker det som.
    Tinn? Er det tinnboks? Jeg får vel åpne den etterhvert for å finne ut;-)

Når det gjelder Mexico-boksen, virker det som den er veldig ordinær til prisen. Tror jeg nøyer meg med BD-en.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Tinn? Er det tinnboks? Jeg får vel åpne den etterhvert for å finne ut;-)

Når det gjelder Mexico-boksen, virker det som den er veldig ordinær til prisen. Tror jeg nøyer meg med BD-en.
    I følge en kompis så skulle det være det ja, men er det ikke, han misforsto sin engelsk bare , så er vel bare i papp eller hva det er ja. Men den boksen kommer til å gjøre seg bra på ei hylle i kino/hifi rommet etter hvert ja.

Å Mexico, så blir det vel å kjøpe på blå, å den doble dvd/cd saken, da alle sangene er med på 2 dvd-er, som de spilte der nede.

Riktig god jul folkens

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge en kompis så skulle det være det ja, men er det ikke, han misforsto sin engelsk bare , så er vel bare i papp eller hva det er ja. Men den boksen kommer til å gjøre seg bra på ei hylle i kino/hifi rommet etter hvert ja.

Å Mexico, så blir det vel å kjøpe på blå, å den doble dvd/cd saken, da alle sangene er med på 2 dvd-er, som de spilte der nede.

Riktig god jul folkens
    Jeg fikk min BR Utgave i går. Med DTS HD MASTER og greier. Helt rå. Konsterten var knallbra. Gikk kanskje litt fort for Lars et par ganger men de holder koken så det holder altså.

Lyden overgår CS så det holder, men showet er ikke i nærheten. Synes de kanskje mangler litt av gi f holdningen men sånn er det vel å bli gammel og nykter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Jeg fikk min BR Utgave i går. Med DTS HD MASTER og greier. Helt rå. Konsterten var knallbra. Gikk kanskje litt fort for Lars et par ganger men de holder koken så det holder altså.

Lyden overgår CS så det holder, men showet er ikke i nærheten. Synes de kanskje mangler litt av gi f holdningen men sånn er det vel å bli gammel og nykter.
    BR utgaven fra Frankrike da eller?

Å syns "showet" er bedre nå, syns det blei for mye "tull" med det de holdt på med på de showene som CS er fra.

Husker i Spektrum, at 2 jenter å 1 gutt som sto foran meg, blei helt sjokkerte, å sikker på at alt var ekte, at han brant, folka datt ned å hele greia, de trudde showet var over, å sto der skrekk-slagene, hehe.

Men bra at de under hele konserten hadde ting som "røyk2 rundt omkring, folk som kikket der med lommelykter å slikt, så bra gjennomført, men blei for mye.

Da var det bedre under Justice turen da, som fra Seattle videoen fra live shit, der Doris gikk i oppløsning, å den lys greie hang å dingla.

gleder meg til BR utgaven av Nimes kommer i posten, å fy å lang tid ting tar fra Frankrike i posten altså.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Å syns "showet" er bedre nå, syns det blei for mye "tull" med det de holdt på med på de showene som CS er fra.

Husker i Spektrum, at 2 jenter å 1 gutt som sto foran meg, blei helt sjokkerte, å sikker på at alt var ekte, at han brant, folka datt ned å hele greia, de trudde showet var over, å sto der skrekk-slagene, hehe.

Men bra at de under hele konserten hadde ting som "røyk2 rundt omkring, folk som kikket der med lommelykter å slikt, så bra gjennomført, men blei for mye.

Da var det bedre under Justice turen da, som fra Seattle videoen fra live shit, der Doris gikk i oppløsning, å den lys greie hang å dingla.

gleder meg til BR utgaven av Nimes kommer i posten, å fy å lang tid ting tar fra Frankrike i posten altså.
    Fra Nimes ja. Fikk min fra Platekompaniet.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er mulig jeg misforstår hva som ble ment med show. Jeg er helt enig i at CS er helt umulig å overgå. Da tenker jeg ikke på det visuelle showet og "ulykken" de kjørte på slutten, men på holdningen til bandet. Vanskelig å sette ord på, men det var en gi f...-holdning og en energi som jeg ikke tror de (kanskje ikke noen andre heller) oppnår igjen. Hetfield var nok hovedgrunnen, men Newsted bidro også mye til det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det er mulig jeg misforstår hva som ble ment med show. Jeg er helt enig i at CS er helt umulig å overgå. Da tenker jeg ikke på det visuelle showet og "ulykken" de kjørte på slutten, men på holdningen til bandet. Vanskelig å sette ord på, men det var en gi f...-holdning og en energi som jeg ikke tror de (kanskje ikke noen andre heller) oppnår igjen. Hetfield var nok hovedgrunnen, men Newsted bidro også mye til det.
    Showet ja, men at deler av scenen kollapset å alt det der på CS.
    syns det er bedre "show" nå, med kun å spille sanger, å ikke noe annet.

Jeg syns sjefen over alle sjefer(altså Hetfield) viser mere energi nå enn da.
    Mye av den gi f holdnngen som det virket som de hadde før, syns jeg hadde mye med Jason å gjøre, å hvordan han var på scenen, for en energibombe den mannen var, å så hadde han en bra stemme å. Kan ikke akkurat tenke meg å høre Rob eller Kirk synge Seek f.eks, hehe.

Men hele bandet virker, ja, kalle det energisk nå da, sjefen har oss enda mere i sin "hule hånd" nå, etter min mening, etter de siste årenes konserter, mot de før.

Klart jeg savner Jason sin energi der på scenen, å som sagt, en bra stemme pluss at han var veldig veldig flink til å takke/skryte av crewet under showene, noe de absolutt fortjener å høre, å nå blir det ikke nevnt i det hele tatt så å si. Så synd at han måtte slutte for at James tok til fornuft, å fikk noe hjelp. Klart ikke de mindre prosjektene hans, ville ødlegge det store tunge godstoget som MetallicA er.

Men virker som bandet passer bedre med Rob, mere sammensatt, låter tyngre å bedre.

Så jeg gleder meg til konsertene til våren, bare synd det ikke blir flere konserter på meg, men noen er bedre enn ingen hvertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nesten ikke vente til 13 og 14 April, det blir konge! 8)
    Var på begge Oslo konsertene i sommer og det var helt utrolig.
    30 Juli stod jeg helt foran og sikra meg ball og fire plekter fra James og Kirk :-) På seek and destroy når James gikk ned til publikum så stoppa han rett foran meg og holdt meg i hånda mens han tok micken sin opp til meg :-D
    Noen av dere som stod helt foran som fikk tatt på han? :-p
    Men noen av dere som har film eller bilder fra slutten av konserten?
    Har sett på youtube osv, men uten resultat desverre :-(
    Hadde betydd så sykt masse og fått sett dette på film eller noe ;-)

Kos dere videre i ferien folkens!

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JamesHetfield

Noen av dere som stod helt foran som fikk tatt på han? :-p

Hehe, vet ikke helt om dette er det folk "trakter" mest etter...

Men jo, har både hilst og snakket med han....dog ved en tidligere anledning.8)

EDIT: Velkommen til forumet foresten!

Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •