Metallica On Tour i 2010 tråden! - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 211 av 211
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hva slags tilknytning har du til stadion?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett lite referat av konserten på Onsdagen:

+

Bra lysshow
    Bra setliste
    Bra opplegg (mtp køer, transport, tilgjengelighet på vann/luft)

-

Dårlig lyd
    Scenen bør forhøyes på noen måte, veldig lav når du kommer ett stykke ifra

Ellers kunne jeg spart meg for å møte opp klokken 6, å vente til nærmere 10 før Metallica gikk på scenen. Lyden når Gojira og Fear Factory spilte var e l e n d i g , ble noe bedre når Metallica entret scenen, men uansett. Vi hadde planlagt i forveien å gå på byen noen timer, etter konserten. Men, denne planen ble raskt skrinlagt, vi stuuupte i seng når vi kom til Oslo igjen.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Hva slags tilknytning har du til stadion?

Jeg var ikke der men folk som var der i følge den YouTube linken virket fornøyd, var på Acdc i fjor og synes hallen hadde meget god lyd så det har jeg ikke noe å utsette på det rett og slett. Det er litt annen plassering denne gangen av scene osv, den gangen stod scenen på midten helt bakerst i hallen så de burde kanskje holde utendørs hvis det er så ille som folk skal ha det til.

Det eneste som er skikkelig søppel er å komme seg fra stedet etter konsert, er som et evig mas og jag hele veien og overfylte busser. De kunne gjort noe med logistikken der for den holder ikke mål synes jeg. Desverre så er det bare slik.....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg var ikke der men folk som var der i følge den YouTube linken virket fornøyd, var på Acdc i fjor og synes hallen hadde meget god lyd så det har jeg ikke noe å utsette på det rett og slett. Det er litt annen plassering denne gangen av scene osv, den gangen stod scenen på midten helt bakerst i hallen så de burde kanskje holde utendørs hvis det er så ille som folk skal ha det til.

Det eneste som er skikkelig søppel er å komme seg fra stedet etter konsert, er som et evig mas og jag hele veien og overfylte busser. De kunne gjort noe med logistikken der for den holder ikke mål synes jeg. Desverre så er det bare slik.....
    Kan i hvertfall si at lyden fra Blu rayen i Nimes er mye bedre enn på Telehor Arena :twisted: Den står nå i spillern den grønne flasken er halvfull eller halvtom om du vill og :twisted: volumpotten er ganske nærme 12. God kveld.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig at lyden fra blå-rayen fra Nimes har bedre lyd ja enn det Telenor hadde.
    Satt å så den, istedenfor å være på vei til Riga med båten fra Stockholm, med MetallicA å resten av crewet på båttur, siden flyene ikke flyr.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble Nimesplata på meg her i kveld også.

Hvordan var det med ølserveringen på gulvet på onsdagen? Ser det er forskjellige rykter om hvorfor den stengte på tirsdagen.
    Hvis kortterminalene "brøyt sammen" på onsdag til samme tid blir jeg mer enn middels mistenksom.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan var det med ølserveringen på gulvet på onsdagen?
    Beklager OT, men synes kommentaren passer godt her:

Det siste jeg hørte om Wacken (festivalen) var at de nå har begynt med servering mens du hører konsert. Dvs. at de går rundt blant publikum og serverer øl. Vi får sende e-mail til Telenor Arena, Oslo Spektrum og Valle Hovin med gode forslag;-)

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hetfield gjester Senkveld....8)

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Beklager OT, men synes kommentaren passer godt her:

Det siste jeg hørte om Wacken (festivalen) var at de nå har begynt med servering mens du hører konsert. Dvs. at de går rundt blant publikum og serverer øl. Vi får sende e-mail til Telenor Arena, Oslo Spektrum og Valle Hovin med gode forslag;-)
    På Rammstein i Barcelona var det det, de gikk rundt med øltanker på ryggen med røde lysdioder på toppen av en liten antenne. Lett og få øye på i mørket der. Så ikke noe mere flatfyll der, heller tvert i mot. Gidder snart ikke å gå på konsert i Norge lenger, ser Roger Waters skal ha konsert i Las Vegas i november, det hadde vært noe tror jeg. Ikke sant Roger Waters? :-D

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Rammstein i Barcelona var det det, de gikk rundt med øltanker på ryggen med røde lysdioder på toppen av en liten antenne. Lett og få øye på i mørket der. Så ikke noe mere flatfyll der, heller tvert i mot. Gidder snart ikke å gå på konsert i Norge lenger, ser Roger Waters skal ha konsert i Las Vegas i november, det hadde vært noe tror jeg. Ikke sant Roger Waters? :-D
    Jeg har sett det og ser at mannen kommer til Europa 2011 så jeg får se hvilke arena som faller meg nærmest, men skal nok ta meg en tur og få sjekket ut denne konserten også. Jeg var på den på Frognerbadet som var en helt rå opplevelse, blir ikke leit med The Wall live.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den festivalen her har jeg usannsynlig trua for. Her prater vi 40 metal-band på 4 dager om bord på en cruisebåt i Caribien... kan vel nesten ikke bli bedre enn det.. hehe.

2000 øltørste rockere som kaprer et cruiseskip. Det er knall, lurer nesten på om jeg må kjøpe meg en billett 8)

70000tons of METAL
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •