Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 29 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 563
    Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm, merkelig at det er så mange som ikke er sikker på om lyden er bedre eller ikke. Jeg hørte i bilen (skranglete Honda Civic) på motorveien i 120km/t at lyden var helt grusom, så hvis folk ikke er sikre på om det er noe galt, antar jeg at lyden er endel bedre enn det som har blitt lastet ned fra nettet..

Er det ingen som har hørt den nye plata på et normalt annlegg enda?

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon.com: Death Magnetic: Metallica: Music

Tror dere denne versjonen har bedre lyd enn den vanlige versjonen?
    Kan alle cd spillere spille SHM-CD?
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hmm, merkelig at det er så mange som ikke er sikker på om lyden er bedre eller ikke. Jeg hørte i bilen (skranglete Honda Civic) på motorveien i 120km/t at lyden var helt grusom, så hvis folk ikke er sikre på om det er noe galt, antar jeg at lyden er endel bedre enn det som har blitt lastet ned fra nettet..

Er det ingen som har hørt den nye plata på et normalt annlegg enda?
    Om anlegget mitt er normalt vet jeg ikke, men det er hvertfall ikke dårlig - og det låt helt fint, jeg fikk ingen "oioi så dårlig det låter"-reaksjon hos meg.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det rimer i allefall

Skuffenede. Elendige tekster og melodilinjer. Selv om musikken hadde vært bra, er det flaut å høre på tekstene og melodilinjene til JH.

Eneste som var morsomt å høre var Slayer-inspirasjonen i My Apocalypse.

Gjesp

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da dumpet kista, vinylpakken og hele gleden inn døra...og skuffelsen er desverre ett faktum. Helv møkkalyd :evil:
    Selveste musikken er helt fantastisk, og er noe av det beste Metallica har produsert på lang tid! Og akkurat det gjør meg derfor enda mer forbanna ,at lydproduksjonen på denne plata ikke høres bra ut i mine ører. Høres ut som den er spillt inn alt for høyt eller noe sånn, overkomprimert kanskje?!! Kan nesten høres ut som det skurrer på en måte.
    Når jeg heretter skal høre denne platen, kan jeg hvertfall ikke høre på noe som helst annet først..da blir det ikke fullt så gale

Men fy flate for en musikk!!!! Hallelujah..:twisted:

Deler ikke Ding C sitt syn her i det hele tatt!!! Men for all del, hver sin smak...

Newcomer EvenSteven sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva vi kan håpe på med dette, men om mange nok skulle signere så kanskje det vil fange oppmerksomheten til bandet, Warner eller Mr Rubin (produsenten)

Re-Mix or Remaster Death Magnetic!*-*Online Petition

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenSteven
    Vet ikke hva vi kan håpe på med dette, men om mange nok skulle signere så kanskje det vil fange oppmerksomheten til bandet, Warner eller Mr Rubin (produsenten)

Re-Mix or Remaster Death Magnetic!*-*Online Petition
    Da var det gjort hvertfall!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg signerte der jeg også, er ikke noe fan av dårlige innspillinger med tanke på at vi ikke lever i 60åra lengre og er godt forbi det. Dette er tragisk, har ikke hørt den enda men den er nok i posten straks for den er bestillt.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Da var det gjort hvertfall!
    :twisted:

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig i at lyden er dårlig, men det er ikke så ille da? St. Anger låter mye værre.

Uansett, dette albumet er en soleklar 6er

Sier det igjen, METALLICA IS BACK! 8-)

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda,Saint A låter ikke så veldig. Men bass har den! Pluss at den skal høres ut som om den er spillt inn i en garasje. Noe som den også gjør:-D

Mulig jeg var litt brå i min første kommentar, men ble så utrolig skuffet når lyden ikke svarte til forventningene. Håpet virkelig på at "radiolåtene" ble gjort til skamme lydmessig. Men sånn ble det jo ikke...

Men helt klart en 6er for albumet likevel! Nå er det jammen Jul og alt mulig her...:twisted:

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hører gjennom plata nå, og irriterer meg over den forbanna skrapinga. høres nesten ut som høyttalerne er sprengt. fatter ikke hvorfor de skal lage sånn drittlyd. tror de vi synes det er tøft? heh.. teit.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lars er jo rimelig opptatt av god lyd selv, så rart han aksepterer det egentlig. Men men...kanskje vi får se en remix i framtiden? Akkurat nå bryr jeg meg ikke fordi dette er så sinnsykt bra!

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser i Vg i dag at de kommer til Norge igjen til våren. Er da alt for godt til og være sant...men ingenting hadde gledet meg mer!!

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    suicide and redemption er **** meg helt rå virker ikke som den er spess plaga av dårlig lyd heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    satan snart 37 år gammel men med metallica i live føler jeg meg fortsatt som 20,har snart hørt gjennom halve plata og leser her blandede opplevelser med denne siste skiva....men hjemme hos meg kan jeg ikke si at det høres dårlig og jævlig ut lydmessig altså,kansjke grunnet jobben min i industrien som etter mange år med slegga har kansjke ødelagt hørselen litt.Men noen liker mora mens andre liker datra og andre tar begge 2.
    Nei for meg så er metallica tilbake i storform.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Death magnetic - ikke dårlig, men ikke bra heller. Det skinner gjennom at gutta prøver litt for hardt. Det hele høres liksom litt påtatt ut.
    Men innimellom glimrer det av gull, et par år til med jobbing og death magnetic kunne blitt en klassiker som lightning og puppets.
    en firer under tvil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metallica har levert et komplett mesterverk på bestilling! Presset må ha vært enormt, men de har rett å slett gjort det de kan best; Gått tebake 20 år, å lagd en sammensatt trashmetal plate på samme måte som sine 4 første album. ALT fra 80-tallet er med her. For en 36 år gammel `TALLICA-FAN er ønsket oppfyllt 100%. Uangripelig tebake på metal-tronen. Kerry King i Slayer fikk en velfortjent på trynet her! De som ikke liker dette, kan aldri ha hatt "puppets" og "justice" i blodet.

Til dere som prøver å spille Metallica på "snille" anlegg: Gi opp. Det har aldri fungert. Aggressivt er stikkordet. Metallica bør hamres mitt i trynet fra store Klipschèr.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett og slett ett konge album IGJEN fra Metallica!! :razz:
    Syns albumet tar for seg mange av de gamle albumene, og i tillegg både litt Load og Reload der inne også.
    Albumet er rett og slett fantastiskt!! HELL YEAH!! :twisted:

Og lyden er ikke jeg plaget med, eneste er att det er høyt volum, der jeg til vanlig spiller på -15 på forsterkeren, stopper jeg nå på 22-23..
    Anlegget mitt ser dere i signaturen under.
    Skal ikke være så dårlig, så enten er det mye hysteri ute blant dere her inne, eller så har jeg dårlig hørsel.

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sittet å lyttet på plata nå et par runder, tok meg fri fra jobben idag for å høre og kjøpe. Har hatt huset for meg selv i hele dag. Ang anlegg så sitter jeg å lytter på Marantz sa 11 og pm 11. Triangle Quartet høytalere og gode kabler fra Viablue.

Cden er fantastisk og gutta er definitivt tilbake. Virker som om at James og Kirk har funnet tilbake, tatt frem de beste sidene av seg selv. Rob er desverre mixset litt tilbake i mine ører og Lars dunker som vanlig løs på trommene sine og leverer slik han bruker. Låtene ER fantastiske, tekstene er gode, men vil ta litt tid å venne seg til. Det eneste som irriterer meg litt er lyden. Den er ikke dårlig, lang derifra, men den er ikke superb. Skulle tro at med Rick Rubin, James Og Lars bak mixepulten så skulle det bli bedre. Jeg har ikke gjort meg opp noen mening egentlig om det er mindre bra lyd, eller bare en uvant/ uvanlig lydmix. Synest lyden minner meg om en blanding av Justice og Ride. Det virker som om noen har trykket inn en loudnessknapp en eller annen plass.

Om Metallica skulle komme tilbake neste år og spille dette materiale live, så blir det uasnnsynlig rått og brutalt. Dette er live materiale som gutta vil gi rett i levra på oss som er tilstede eller bortreist i vår egen verden under konserten!

Plata blir bedre og bedre for hver gang jeg hører på den. Jeg har hørt James si at Metallica vil holde det gående til dem har solgt flere album enn Beatles, hehe joda nå når Metallica har våkna og kommer tilbake så sterkt som dem har gjort så håper jeg dem holder på 10 år til...

Med hodet fullt av tanker og inntrykk etter den største dagen på flere år takker jeg James, Kirk, Lars Og Rob for en flott plate. Metallica forever!
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Side 7 av 29 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •