Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 563
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vedder på dette er ett av de albuma alle vill ha og kjøper i butikk for best kvalitet osv. så går det max en mde så har alle hørt sangene og blitt lei.
    dette er min mening da

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Her diskuterer vi IKKKE albumet som er lastet ned fra nett. Punktum....

Har du lastet ned de 3 sangene lovlig fra metallica.com, da er det ok. Fra pirate bay? Fy fy...

Jeg personlig uttaler meg ikke om kvaliteten før original cdn står i cd-spilleren.
    1. Joda.

2. Vanskelig for en utålmodig Metallica-fan å vente.

3. Blir du ikke bitter om lydkvaliteten er elendig da?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig blir jeg litt bitter hvis det er faktum, men hos meg er det ikke Metallica som går mest på anlegget. Metallica går mest via maccen eller iPoden. Men selvfølgelig, god lydkvalitet er et must i disse dager.

phisk: latterlig uttalelse. så du har hørt det og mener at alle går lei etter en mnd? Jeg liker de 3 sangene Metallica har lagt ut på iTunes og metallica.com bare mer og mer. Spesielt Day That Never Comes. Jeg vil dra den så langt og si at dette er en av de bedre låtene Metallica har gitt ut. Faktisk....

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt to sanger nå.
    blir nok til at dette albumet havner i handlekorgen på cdon ja.

krysser fingrene å håper på at den endelige releasen har bedre lydkvalitet
    en det generelle snittet til Metallica.

Er så utrolig irriterende at et så flott band ikke kan ansette skikkelige folk når de skal mastre platene sine...

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    btw,
    den kvaliteten som ligger ute på nettet kan umulig være den endelige versjonene.
    Det vrenger noe helt jævlig på enkelte partier.

Om kvaliteten er sådan blir nok plata stående i hyllen å støve ned dessverre

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Albumet som ligger ute (ihvertfall det jeg har) er rippet i 192kb fra en orginal plate, så det betyr en av to ting. Enten har ripperen gjort noe alvorlig galt når han rippet platen, eller så er kvaliteten på albumet dårlig.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper virkelig at lyden er bra på albumet, men jeg har mine bange anelser.
    Men en får vel fort greie på om den er bra eller ikke. Jeg kommer ikke til å kjøpe den hvis det låter likt med det som er ute nå.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger noe ute i 320 kbps også, så det er mest sannsynlig flere kilder her. Det som gjør at jeg ikke er så optimistisk er at alt som er lekket høres like ille ut, så derfor lover det egentlig ikke så bra. Håper selvfølgelig på at et lite mirakel skal skje, og at vi kan le av dette neste fredag :-P

Ønsker for all del ikke å ta fra noen gleden her. For min del tror jeg at det går an å like albumet uansett, for det er noen seriøst fete riff ute og rusler her 8)

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, den videostreamen var fæl. Håper så inderlig at det er feit lyd på dette albumet.. Hadde håpet de hadde ansatt Andy Sneap til å snekre lyd, men det virker ikke slik.
    Det begynner å bli en del andre som har forstått hva den mannen får til.. ;-)

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Det ligger noe ute i 320 kbps også, så det er mest sannsynlig flere kilder her. Det som gjør at jeg ikke er så optimistisk er at alt som er lekket høres like ille ut, så derfor lover det egentlig ikke så bra. Håper selvfølgelig på at et lite mirakel skal skje, og at vi kan le av dette neste fredag :-P

Ønsker for all del ikke å ta fra noen gleden her. For min del tror jeg at det går an å like albumet uansett, for det er noen seriøst fete riff ute og rusler her 8)
    Etter det jeg har lest så er 320kbps utgaven bare en re-encode av noen crappy filer. Ble anbefalt av en som hadde testet begge å heller gå for 192kbps da denne var rippet i dette formatet direkte fra CD'en og klart hadde best lyd.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate JKJK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.
    Liker låtene, men har ikke helt bestemt meg ang produksjonen enda. Jeg skal vente til jeg har orginalplata eller en genuin flacrip før jeg drar noen konklusjon. Men jeg aner et lite loudness-slag mot baugen her. For har hørt mye bedre dynamikk på tidligere metallicautgivelser.

Jeg er fortsatt ganske glad i load og reload albumene samt, kill'em all og ride the lightning, og savner "allsang materiale" i nylåtene.

Noen som har hørt "24K gold remasterne" av de gamle metallica albummene? Har bare master of puppets selv, og det er jo vesentlig bedre på mange måter, men synes også det er en del som mangler her i forhold til orginalmastringen. Hva ER dette for noe egentlig?
    Stua:
    Dynaudio C2. Hegel H300. Hegel HD25. Elac 2030.
    Nordost Red Dawn MKII. Nordost Blue Heaven.

Bil:
    Front: Gladen Aerospace 165.2 m/ekstra midbasser.
    Bak: Focal 130VR.
    Sub: Gladen SQX 15
    Mosconi DSP 6to8 lydprosessor.
    Mosconi AS200.4, Zero 3 og Zero 1 amper.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var death magnetic cd og live in seould dvd forhåndsbestilt på play.com 170kr levert på døra
    Stua:

Bil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her diskuterer vi IKKKE albumet som er lastet ned fra nett. Punktum....
    Hvem **** er du til å mene noe om hva vi diskuterer her? Modererer du forumet? Det holder med yttringen din nedenfor, og hverken mer eller mindre.

Jeg personlig uttaler meg ikke om kvaliteten før original cdn står i cd-spilleren.
    Jeg er som mange andre her, skeptisk til lyden på den nye plata. Låtene er knallsterke, men er de kopiene som ligger ute nå rippa fra orginal, blir jeg utrolig skuffa. Heldigvis har apple satt ned foten for den dårlige kvaliteten, og det er vel lite trolig at Metallica har råd til å ignorere verdens største "platebutikk", så en remastret utgave kommer vel trolig snart, om piratutgaven er representativ for sluttproduktet.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Remixing/mastring rett etter release er en sjelden gest. Men hvis det er så dårlig som fryktet, får vi håpe press fra de store kan medføre det..

Eneste tilfellet jeg vet om, er Nevermore - Enemies Of Reality, etter press fra fans. Synes det var utrolig kult gjort av plateselskap og band.. Og for en vanvittig forskjell. Bomulla bort fra stiften... :-)

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Etter det jeg har lest så er 320kbps utgaven bare en re-encode av noen crappy filer. Ble anbefalt av en som hadde testet begge å heller gå for 192kbps da denne var rippet i dette formatet direkte fra CD'en og klart hadde best lyd.
    Greit nok. Leser omtrent det samme andre plasser også, bare at kilden for alt som ligger ute er 128 kbps WMA hvor alt over 15 kHz er fjerna. Håper selvfølgelig denne ene kilden har gjort en enormt dårlig jobb med encodinga, og at CDen låter fett.

Det er noe muffens her. Det sies at 100 kopier ble solgt, likevel er det ingen som lekker.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Hvem **** er du til å mene noe om hva vi diskuterer her? Modererer du forumet? Det holder med yttringen din nedenfor, og hverken mer eller mindre.
    (føler raseriet bygge seg opp, men puster rolig ut....) Som en stor fan av Metallica er jeg imot det å laste ned hele albumet før lanseringsdato, og eventuell spoiling settes igang. Dette er en stor dag for Metallica fans, og er du en ekte fan, laster du IKKE ned albumet. DERFOR sier jeg dette. Så hvem i ******* er du????

Ro ned litt på frekkheten din...

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (føler raseriet bygge seg opp, men puster rolig ut....) Som en stor fan av Metallica er jeg imot det å laste ned hele albumet før lanseringsdato, og eventuell spoiling settes igang. Dette er en stor dag for Metallica fans, og er du en ekte fan, laster du IKKE ned albumet. DERFOR sier jeg dette. Så hvem i ******* er du????

Da burde du ha uttalt deg annerledes i utgangspunktet. Hva andre folk gjør er strengt tatt opp til hver enkelt. AVforum er ikke noe diktatur. Hvis noen har lyst til å laste ned albumet, og likevell er storfan, så har ikke du noen rett til å henge noen for det uansett. Og blir spoilers et problem, så kan man jo bare holde seg UNNA tråden inntil albummet er sluppet?
    Stua:

Bil:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lol @ children for not playing nice.

Har hørt et par av de sangene som Metallica har lagt ut selv, og jeg er ikke i nærheten av å være imponert. De høres rett og slett kjedelige ut. Jeg kommer sikker til å høre gjennom albumet en gang, men hvis ikke resten av albumet er bedre enn det de har vist foreløpig, så spørs om det om denne CDen finner veien frem til hyllen i stua.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (føler raseriet bygge seg opp, men puster rolig ut....)
    Oppsøk hjelp, du trenger det. Dette har du ingen grunn til å bli sinna over, det er du som oppfører deg som en drittunge.

Som en stor fan av Metallica er jeg imot det å laste ned hele albumet før lanseringsdato, og eventuell spoiling settes igang.
    Hva du mener om nedlastning står du fritt til å yttre, men så lenge du ikke modererer forumet, la være å late som du gjør det. Om du ikke vil utsettes for spoilere (hvordan det engang er mulig når det gjelder musikk er utenfor min forstand), hold deg langt unna tråder som dette.

Dette er en stor dag for Metallica fans, og er du en ekte fan, laster du IKKE ned albumet. DERFOR sier jeg dette. Så hvem i ******* er du????
    Jeg er den som forteller deg at du kan grave deg ned i det hølet du kom fra. 12 september er strengt tatt dagen, og når det gjelder hvem som er ekte metallica fan, håper jeg virkelig ikke du er målestokken.

Les det du selv skriver og følg opp med å holde kjeft.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som vet forskjellen på Limited Digipack og standard CD bortsett
    fra et par pund i pris?

Er det en bonus dvd av noe slag?

Side 4 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •