Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 563
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    The day that never comes er nå på myspace!

Edit: Fantastisk! Må si at denne sangen passer meg perfekt.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres spennende ut!
    Begynnelsen er litt "black album", midt partiet litt "and justice" ,og gitarene og trommene i fra ca.5 minutter og utover er litt "kill 'em all" stil. Gleder meg sinnsykt til denne platen, og enda mere nå. Men går ut i fra at denne låta er en av de "rolige"...hell yeah!:twisted:

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp hørt denne jeg og.

Første som slår meg er at dette er Metallica anno 2008. Det minner meg ikke så mye om tidligere arbeider, nærmeste er Garage Inc men det jo ikke da dette er kun coverlåter. Men det er absolutt ikke negativt ment. Det er progressivt, det er soloer og det er fart! Akkurat slik Metallica skal være!

En sinnsykt bra låt i mine ører, men det er instrumental partiet på slutten som virkelig setter prikken over i'en her. Det er er rett og slett dritfett!

Gleder meg til å lytte gjennom hele albumet!

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt sangen ett par ganger nå, og ved første inntrykk så virker det lovende. Eneste som irriterer vettet av meg er den dårlige kvaliteten på sangen! Høres ut som den er spillt inn med en webcam mikrofon.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo fordi det er tatt fra streaming. Forvent bedre kvalitet på sluttproduktet!

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett og slett en kanonlåt!!
    Er albumet på dette nivået så.. ja fy faan da har vi mange timer med godlyd i sweetspot

Jeg må si jeg likte starten aller best på sangen. Den var konge!
    Litt Garage Inc over den, ala Turn the Page, Loverman, Astronomy og litt Mama Said. Syns stemmen til James og jammingen ellers lover godt.

La det bli september den 12. snart!!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøy å høre hvordan låten bygger seg opp. Sykt bra instrumentalt parti. Dette lover sinnsykt bra!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan de løfte seg?

Jeg klarer ikke helt å ha forventniger til denne, men er samtidig spent. Etter 3 rævaplater, er det ikke lett å beholde troen. Godt å høre at noen har hørt noe som lover bra.

Og nei, jeg forventer ikke en ny allerede gjort plate. Hvis man vil høre Master, setter man på den. Ja, det er desidert min favoritt.

Håper inderlig at beundrerne har samme preferanser som oss "second" gutta, som ikke oppdaga dem før rundt 86-87. . .

La skje...

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cyanide er kul
    The day that never comes er kul

Har gått mye i disse to låtene i det siste.( i hvertfall cyanide, men så kom nå tdtnc igår så den kommer nok sterkt etter)

Til dere som også har merket problemer med The day that never comes så stemmer det at den er helt latterlig dårlig lydmessig.
    Masse audioclipping og den gjør jo ikke akkurat et godt forsøk på å endre utfallet av "the loudness war"(se youtube link for info)

Uttalelser tyder nå på at det bare er blitt gjort en feil under konverteringen av denne sangen, men man vet jo aldri. Det kan også være at hele plata blir som denne.. huff:/

uansett.. jeg lar dette bildet tale for seg selv

YouTube - The Loudness War

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte faktisk litt tid og hørte på denne låten i dag og ble positivt overrasket. Jeg tror jaggu jeg hørte litt inspirasjon og et lite ønske om å spille skikkelig Metallica igjen, selv om riffene ikke er helt det de engang var. Et stort steg i riktig retning!:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker denne låten bare mer og mer. Den er bedre enn Cyanide, men når har jeg heller ikke hørt studio versjonen av Cyanide så blir litt feil å sammenligne dem.

Death Magnetic kan bli et utrolig spennende album! Blir artig å få kista i posten! :-D

Mg_martin: ikke regn med at dette blir lydkvaliteten på det ferdige albumet. MP3 versjonen som ligger på nett er tatt fra streaming. Det sier seg selv at lyden kan være elendig.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cd blir nok en del bedre enn 48kbs

The day that never comes er rett og slett genial! Synd at det er litt for lenge til 12. september.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette lover vanvittig bra, the day er feit låt! Også disse korte smakebitene skrur opp ihvertfall mine forventninger til 12. september

Jeg vil si det ligner mer på gamle Metallica i den forstand at det skiller seg veldig fra deres tre siste album. Men det er helt klart en ny stil, jeg tror Robert har vært et veldig positivt bidrag. Hadde vært utrolig morsomt om Metallica jevnlig hadde begynt å produsere kvalitetsalbum igjen. Load og Reload er ikke dårlige, men langt dårligere enn det som kom før 1991.

edit:
    Forresten.. Siden jeg ikke unner noen å høre Metallica i crap kvalitet så må jeg hinte om at en mye omtalt svensk torrentside har the day that never comes i 258 kbps mp3..

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper da virkelig ikke at plata har denne rævva lyden... kan det virkelig være mulig?!!

iTunes trekker Metallica-single - VG Nett

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv en ok fan av Metallica, deres beste saker er meget meget bra.

Har fått hørt ett par av de nye. Det høres i hvertfall mye bedre ut enn "St.Anger". Men musikken er mye bedre enn vokalen. Jeg liker Hetfield sin stemme, men ikke slik han har brukt den på platene etter "Metallica"

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Er selv en ok fan av Metallica, deres beste saker er meget meget bra.

Har fått hørt ett par av de nye. Det høres i hvertfall mye bedre ut enn "St.Anger". Men musikken er mye bedre enn vokalen. Jeg liker Hetfield sin stemme, men ikke slik han har brukt den på platene etter "Metallica"
    James har ikke den samme stemmen som før. Den er vel rett og slett brukt opp etter the back album. Han klarer rett og slett ikke å synge like høyt og brutalt som før i tiden.
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Albumet må få bedre kvalitet enn det som er utgitt. My Apocalypse låter bedre enn Day, så det må være forbedringspotensiale. Håper Metallica kommer med en uttalelse rundt dette snart.

Rangeringene av de nye låtene er som følger:
    1. The Day That Never Comes - Sinnsykt fet låt!
    2. Cyanide - Mye fett her og.
    3. My Apocalypse - Grom trash låt!

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg forbanna..

Hovedproblemet mitt med St. Anger var trommene som ikke hørtes ut i måneskinn, og nå skal jaggu lyden ødelegge for mitt forhold til Death Magnetic også...

Albumet fant veien til internett i løpet av natten, og selvfølgelig må det høres på asap. En fransk platebutikk begynte nemlig å selge kopier litt tidlig. Den dårlige nyheten er at ting høres helt likt ut som det vi allerede har hørt fra Death Magnetic. Se posten til "mg_martin" i denne tråden. Signalet blir klippet hele veien, og det høres IKKE bra ut.

Trist trist trist!

For meg er det totalt uforståelig at det går an å ødelegge et album fra et av verdens størt rock/metal-band på den måten, selve låtene på Death Magnetic er meget bra.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er første video. Metallica.com

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her diskuterer vi IKKKE albumet som er lastet ned fra nett. Punktum....

Har du lastet ned de 3 sangene lovlig fra metallica.com, da er det ok. Fra pirate bay? Fy fy...

Jeg personlig uttaler meg ikke om kvaliteten før original cdn står i cd-spilleren.

Side 3 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •