Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 26 av 29 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 563
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

@Maw

Du var ikke store karen på 80tallet heller, kanskje derfor du synes det nye er kult. Den siste plata har jeg hørt på en eneste gang, synes lydkurven på den produksjonen ødelegger hele plata. Den blir rett og slett platt og tam selv om musikken er aggressiv og iver etter rock n roll, jeg synes Load og Reload er kule plater og de er det mange som hater. Beste metallica plata for meg er ride the lightning og desverre for de som synes puppets er best. Når metallica kom med black album så nådde de ut til flere publikummere, nye stilen deres ble mere populær blant yngre garden. Da kunne de legge den gamle thrashmetallen på hylla og få inn nytt stoff til det nye fansen sine. Jeg har vel alltid likt metallica men synes de ikke er aller best for å si det sånn. Selv har jeg alle platene da, mangler vel S&M platen men den har jeg på dvd så det holder.

Når det gjelder utesteder i stockholm så er det vel bare å oppsøke stureplan, se fiffen i levende live..

Vært på Opeth & Ihsahn konsert på Rockefeller i dag, snakker om hard pakke du..

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må dessverre arrestere deg litt og Waters: å høre på et album EN gang gir sjeldent et bra inntrykk. De fleste nye album må lyttes til flere ganger før de sitter. Hvertfall hos meg... Lyden er rævva, men passer dritbra på en iPod. :-D

Kult at du liker Load og Reload foresten. De inneholder mye kult, men mye svakt også. Hos meg ligger Justice og Puppets på topp, etterfulgt av Death Magnetic og Black Album. Så følger de andre i uavhengig rekkefølge. 8)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Må dessverre arrestere deg litt og Waters: å høre på et album EN gang gir sjeldent et bra inntrykk. De fleste nye album må lyttes til flere ganger før de sitter. Hvertfall hos meg... Lyden er rævva, men passer dritbra på en iPod. :-D

Kult at du liker Load og Reload foresten. De inneholder mye kult, men mye svakt også. Hos meg ligger Justice og Puppets på topp, etterfulgt av Death Magnetic og Black Album. Så følger de andre i uavhengig rekkefølge. 8)
    Noen liker dattera, noen liker mora og noen klarer å like bestemora også.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roger Waters:

Det var en alldeles nydelig konsert i går! Fint at det ikke bare ble spilt fra den nye plata, de spilte jo en rekke gamle, gode låter. Åkerfeldt's kommentar om Steven Wilson var og litt morsom. Ihsahn var absolutt godkjent, en fikk banka kroppen godt da. Morsomt at de spilte en Emperorlåt og

Har allerede bestilt meg billetter til Oslo Live Festival den 3.juli, da Opeth og Ihsahn spiller igjen.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Roger Waters:

Det var en alldeles nydelig konsert i går! Fint at det ikke bare ble spilt fra den nye plata, de spilte jo en rekke gamle, gode låter. Åkerfeldt's kommentar om Steven Wilson var og litt morsom. Ihsahn var absolutt godkjent, en fikk banka kroppen godt da. Morsomt at de spilte en Emperorlåt og

Har allerede bestilt meg billetter til Oslo Live Festival den 3.juli, da Opeth og Ihsahn spiller igjen.
    Jeg stod oppe på balkongen og synes lyden var litt plagsom der oppe, men dem leverte en knall konsert og ikke noe skulle stå på det. Det som overraska meg var hvor kald og rolig han Åkerfeldt er egentlig. Kan si det sånn at det kom en skikkelig hard pakke fra de gutta i går, Ihsahn synes jeg ikke noe om egentlig for å være ærlig. Trommeslagern deres sleit bigtime i går, han hadde vondt i håndleddene uten tvil. Det er ikke lett å spille metall musikk se, men det var bra med trøkk selv om jeg ikke ikke tydet så godt hva han "sang".

Hvor stod du i lokalet?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg stod oppe på balkongen og synes lyden var litt plagsom der oppe, men dem leverte en knall konsert og ikke noe skulle stå på det. Det som overraska meg var hvor kald og rolig han Åkerfeldt er egentlig. Kan si det sånn at det kom en skikkelig hard pakke fra de gutta i går, Ihsahn synes jeg ikke noe om egentlig for å være ærlig. Trommeslagern deres sleit bigtime i går, han hadde vondt i håndleddene uten tvil. Det er ikke lett å spille metall musikk se, men det var bra med trøkk selv om jeg ikke ikke tydet så godt hva han "sang".

Hvor stod du i lokalet?
    Balkongen på venstre siden. Kjente trøkket rimelig godt der oppe. Pakka fra Opeth var ganske hard,ja. Men heldigvis godt variert. Alt i alt en god pakke, som jeg synes fortjener toppkarakter.
    Ihsahn er kanskje ikke noe jeg ville satt meg ned og hørt på, men skinn å godt det var å bli "banka" av musikken! Jeg kunne godt tenkt meg noe musikk fra han, som jeg kan spille om jeg bare skal renske opp litt.
    Vanskelig å få med seg hva som "synges", det skal jeg være enig i. Men alt i alt synes jeg også Ihsahn leverte varene. Og det er ikke den verste musikken jeg har hørt heller.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Balkongen på venstre siden. Kjente trøkket rimelig godt der oppe. Pakka fra Opeth var ganske hard,ja. Men heldigvis godt variert. Alt i alt en god pakke, som jeg synes fortjener toppkarakter.
    Ihsahn er kanskje ikke noe jeg ville satt meg ned og hørt på, men skinn å godt det var å bli "banka" av musikken! Jeg kunne godt tenkt meg noe musikk fra han, som jeg kan spille om jeg bare skal renske opp litt.
    Vanskelig å få med seg hva som "synges", det skal jeg være enig i. Men alt i alt synes jeg også Ihsahn leverte varene. Og det er ikke den verste musikken jeg har hørt heller.
    Ok... Vi fortsetter praten her inne...

http://avforum.no/forum/generell-chi...ivenheter.html

Vil ikke ta over metallica topicen her...

Prøve å få litt liv i konsert tråden min igjen...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt poeng. Beklager til dere andre.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Noen liker dattera, noen liker mora og noen klarer å like bestemora også.

Håper at du ikke går for bestemoren

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sagt det før, men prøver igjen..

Denne tråden omhandler mye mer enn bare "Death Magnetic", så det hadde vært fint om en moderator kunne endret trådtittelen til "Metallica - Offisiell Tråd", siden magnuswb har lagt seg ny bruker, og ikke finner det gamle passordet.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aasmund

For all del, de spiller bra fortsatt. Men har totalt mistet evnen til å lage god musikk. Prøver noe nytt? For en vits. Death Magnetic er ikke noe annet enn oppkok på gammelt materiale, og kun gitt ut fordi det er jobben deres og de tjener fett på det. Men, alltid kult å se dem spille selv om Metallica alltid har vært best på plate.
    Er dette en tidlig aprilspøk?!
    De fleste band lager vel litt "oppkok på gammelt materiale", selv om DM besitter fint lite av dette. Er vel heller ikke mange band av slik klasse som lager musikk, og ikke tjener penger på det....når det heller ikke er jobben deres.:roll:
    Er sikkert flust med band som spiller "bedre" teknisk live også, men er ikke i nærheten av andre ting som Metallica gjør best i verden.8)

Fanboy jeg?! Ja det kan du/dere banne på.... Hell yeah!:twisted:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Håper at du ikke går for bestemoren
    Jeg liker bestemora! Litt slapp i fisken skader ikke....

Ja, skulle gjerne endret navnet på denne tråden, men admin må gjøre det. Endre navnet til Metallica - Offisiell Tråd. Og gjerne flytt den dit den passer inn.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Er dette en tidlig aprilspøk?!
    De fleste band lager vel litt "oppkok på gammelt materiale", selv om DM besitter fint lite av dette. Er vel heller ikke mange band av slik klasse som lager musikk, og ikke tjener penger på det....når det heller ikke er jobben deres.:roll:
    Er sikkert flust med band som spiller "bedre" teknisk live også, men er ikke i nærheten av andre ting som Metallica gjør best i verden.8)

Fanboy jeg?! Ja det kan du/dere banne på.... Hell yeah!:twisted:
    Godt poeng jahnmar!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å fy **** det var jævelig å se de bildene ass. Den senen der sto tom kvelden jeg var der... (med unntak av ett par minutter med Lars og gutta og de dårlige nyhetene) Å jeg tenkte på å stikke lørdagen også, kjøpe svartebørsbiletter... Men ****, det var første gangen jeg har vært på byen i Stockholm, så når jeg så alle de hotte svenske damene på spy bar fredagen, valgte jeg, dum som jeg var, flaska framfor Metallica Lørdagen.... Fuck it... De spiller mange ganger i sommer...

Når det gjeder DM fatter jeg ikke noen kan si den er dårlig. Den sitter som ett skudd. Har ikke greid å ta den ut av bilstereoen siden den ble sluppet, med unntak av 2 dager hvor jeg testa den nye AC/DC skiva uten suksè. Hører på den hver dag.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    det var første gangen jeg har vært på byen i Stockholm, så når jeg så alle de hotte svenske damene på spy bar fredagen, valgte jeg, dum som jeg var, flaska framfor Metallica Lørdagen...
    Damer foran Metallica konsert er faktisk akseptabelt, men da er det et KRAV at du får med deg en på hotellet.... :-D Men jeg er enig, det kryr av deilige flickor når de først drar ut og pynter seg opp. Men fortsatt synes jeg ikke de slår norske jenter... Punktum.

veeeeeldig OT. :-P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Damer foran Metallica konsert er faktisk akseptabelt, men da er det et KRAV at du får med deg en på hotellet.... :-D Men jeg er enig, det kryr av deilige flickor når de først drar ut og pynter seg opp. Men fortsatt synes jeg ikke de slår norske jenter... Punktum.

veeeeeldig OT. :-P
    Svenske damer er best i å "bolle" spør Nora Nord.

Norske jenter, hva er det?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man er i 20 årene, så ser man hvor bra norge stiller når det gjelder kvinnfolk....det er nesten helt sykt.

EDIT: haha feil tråd!

Men tilbake til topic! MEtallica yeeeeah

Hvem skal på hvilken konsert i sommer?

Jeg skal i spektrum 30 juli hvertfall! Gleder meg sykt da den forrige var suksess!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sutrekoppen Dave Mustaine gjør det....
    Vel.... sutrete er han nok, men han er da ikke et godt eksempel på "henge igjen" i 80-tallet. Han har en variert diskografi. Ikke alt like vellykket der heller..

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvem skal på hvilken konsert i sommer?

Jeg skal i spektrum 30 juli hvertfall! Gleder meg sykt da den forrige var suksess!

Skal på begge i sommeren, ca 3mnd til første lonserten

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal på spektrumkonserten, blir nok koselig skal du se og det ble ståplass på meg.

Side 26 av 29 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •