Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 29 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 563
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Satt å hørte på Death Magnetid og la merke til at lyden stinker as.....**** as...metallica driter seg ut igjen as...sellouts as.....black album til jeg DØØØR! alt annet er dritt...

:P

(ironi)

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Satt å hørte på Death Magnetid og la merke til at lyden stinker as.....**** as...metallica driter seg ut igjen as...sellouts as.....black album til jeg DØØØR! alt annet er dritt...

:P

(ironi)
    Jaja

Jeg hører fremdeles på GH3-rip hvis jeg skal høre på Death Magnetic, som fremdeles er et strøkent album! Gleder meg digert til 17/6. Oppvarming som det virkelig svinger av også. Lamb of God og Mastodon

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en liten parodi på dissa idiotene som henger igjen i 80-tallet fortsatt...

Jeg hører ikke på GH3 rip lenger fordi sangene er noe annerledes enn på originalen, og Suicide and Redemption er delt opp i Kirk sin del og James sin del. Denne er sydd sammen på originalen cden. Men Death Magnetic går bare på ipoden uansett. 8)

Jeg skal på metallica om 2 uker!!!!! 7 mars i Stockholm!!!! Blir totalt villt! Legger ut noen bilder etterhvert

Valgte faktisk sverige foran norge for da fikk jeg se dem før. Men skal også på konserten i juli i spektrum

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Jaja

Jeg hører fremdeles på GH3-rip hvis jeg skal høre på Death Magnetic, som fremdeles er et strøkent album! Gleder meg digert til 17/6. Oppvarming som det virkelig svinger av også. Lamb of God og Mastodon
    Gleder meg også voldsomt til å se og høre Lamb of god. Trommisen Chris Adler er bare helt sinnsyk...

EDIT: Heldigris @MaW!!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Gleder meg også voldsomt til å se og høre Lamb of god. Trommisen Chris Adler er bare helt sinnsyk...

EDIT: Heldigris @MaW!!
    Gled dere også til Mastodon. Vanvittig live. De spilte før Slipknot og Slayer i Spektrum og det var bare knall. Slipknot...gjesp...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mastodon var ikke mye å skryte av synes jeg.

Det var Slipknot og Slayer som var moroa på Unholy Alliance konserten i.....2005? Jeg var hvertfall på den første i norge med Slipknot og Slayer. Det var villt!

Hvordan greier du å gjespe av Slipknot? Er enig at de er en gjeng med drittunger, men å lage liv på scenen kan de!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mastodon var ikke mye å skryte av synes jeg.

Det var Slipknot og Slayer som var moroa på Unholy Alliance konserten i.....2005? Jeg var hvertfall på den første i norge med Slipknot og Slayer. Det var villt!

Hvordan greier du å gjespe av Slipknot? Er enig at de er en gjeng med drittunger, men å lage liv på scenen kan de!
    Bor vel litt for mye thrasher og proger i denne kroppen tenker jeg... Show holder ikke.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var godt du var på lørdagens konsert @MaW....8)
    Metallica har avlyst - Nettavisen

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fuck. Jeg var på søndagens, fikk ikke bilett til lørdagens... Var kjipt når gutta kom på senen å sa james var syk ass. Det ble en veldig lang tur hjem til Oslo... Men men. Jeg dro fredag så det ble iallefall to dager med stram flaske på stureplan... Og en god grunn til å ta turen tilbake til Stockholm i mai.. Får håpe James blir frisk fort.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Fuck. Jeg var på søndagens, fikk ikke bilett til lørdagens... Var kjipt når gutta kom på senen å sa james var syk ass. Det ble en veldig lang tur hjem til Oslo... Men men. Jeg dro fredag så det ble iallefall to dager med stram flaske på stureplan... Og en god grunn til å ta turen tilbake til Stockholm i mai.. Får håpe James blir frisk fort.
    Ja, Stockholm er jo en av de råeste storbyene i hele Europa spør du meg! En nydelig by, så kunne sikkert vært værre...

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg skal på metallica om 2 uker!!!!! 7 mars i Stockholm!!!! Blir totalt villt! Legger ut noen bilder etterhvert
    Bilder ?! 8)
    Og hvordan var konserten?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja valgte riktig konsert!! :-D

Det var SINNSYKT bra. Metallica leverer gang på gang og sviktet ikke her heller. De er så sykt i form, at det bare er gøy å se på. Denne gangen fokuserte de på det harde, og det ble det mye av. Det sykeste var vel Fight Fire with Fire, men de greide å kombinere det bra med roligere låter som Turn The Page (noe kortere versjon) og Nothing Else Matters.

Det var også et dritfett pre-party med bl.a Guitar Hero Metallica og masse bra musikk. Og nach på pub rett ved.

Men noe av det beste med konserten var publikum. Fytte bikkja folk sang, skreik og lagde stemning. Det er det sykeste jeg har vært med på. Her har nordmenn mye å lære gitt!! Dette var 3-4x mer høylytt enn Valle Hovin i 2007 aleine. Helt syyk pyro og dritfett laser show.

Eneste minus - Jump in the fire og Helpless kunne de droppet foran noe annet mer spennende.

Terningkast: super sterk 5

Her er et par bilder:
    Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september!-n525630592_6099123_4891080-jpg
    -
    Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september!-n525630592_6099127_2218914-jpg
    -
    Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september!-n525630592_6099129_3805404-jpg
    -
    Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september!-n525630592_6099143_2244778-jpg

Er også enig i at Stockholm er en fantastisk by! Elsker den. Men vanskelig å finne skikkelig utesteder når man ikke er kjent.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OIOIOIOIOI!!!!! Gleder meg ikke mindre nå nei....fa** så lenge til det var nå plutselig da!

EDIT: Og nordmenn har mye å lære ja. Har vært på noen konserter i utlandet, og det har ALLTID vært mye bedre stemning...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er så sinnsykt gøy at Metallica er i den formen de er i nå for tiden. Siden 2003 har de gitt meg sinnsykt mye opplevelser. Jeg er ikke bare sinnsykt glad i dem som et band, men også som personer. Dette er gutter som har gått fra ingenting til alt, for å si miste mye men å samle seg igjen til noe helt sinnsykt bra. Det er en glede å se dem hver gang.

Metallica har gitt ut mye forskjellig. Alt fra beinhard hard metal til country og det er det som ER Metallica. Metallica hadde ikke vært det samme om de hadde gjort Black Album 10 ganger. Metallica er et band som har tatt mange kontroversielle valg, og det har gjort det til det store det er i dag. Og det liker jeg. Å kjøre på samme bølgen hele tiden blir kjedelig og uinspirerende. (sikter da mot Iron Maiden, Slayer, osv osv) Metallica gjør det de vil og jeg digger det!

Jeg er enig i at St. Anger var et svakt album, men det er en del av "historien" til Metallica. Det er aggresivt og det var en slags "boksepute" for all aggresjonen som satt inne etter terapi, rehab osv. Men når de kommer tilbake med et sinnsykt sterkt album, kalt Death Magnetic, så er historen fullført. Det er et sinnsykt gjennomført og bra album som imponerer selv 80-talls kara som fortsatt henger igjen i 80-tallet. Det er gøy, og det viser at Metallica fortsatt har det musikalske på plass!

Ville bare ytre dette, da jeg er rimelig lei av "ååå metallica stinker etter black album, sellouts" bla bla bla. Learn to fucking adapt sier jeg da... eller lytt til andre band som kjører på samme oppskriften hele veien. De tør å prøve ut ting, bryr seg ikke om regler og hva de MÅ og ikke MÅ gjøre på neste album!

Sånn, det var dagens preken....kom gjerne med innspill, men gjerne på en voksen måte. Og begrunn!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en liten parodi på dissa idiotene som henger igjen i 80-tallet fortsatt...

Jeg hører ikke på GH3 rip lenger fordi sangene er noe annerledes enn på originalen, og Suicide and Redemption er delt opp i Kirk sin del og James sin del. Denne er sydd sammen på originalen cden. Men Death Magnetic går bare på ipoden uansett. 8)

Valgte faktisk sverige foran norge for da fikk jeg se dem før. Men skal også på konserten i juli i spektrum
    Vel, til forskjell fra visse tørket ikke moren min snørra mi på 80 tallet. Og når man har opplevd et band i storhetstida, er det mye vanskeligere å akseptere nedturen. Eller, du så kanskje Metallica på 80 tallet?

For all del, de spiller bra fortsatt. Men har totalt mistet evnen til å lage god musikk. Prøver noe nytt? For en vits. Death Magnetic er ikke noe annet enn oppkok på gammelt materiale, og kun gitt ut fordi det er jobben deres og de tjener fett på det. Men, alltid kult å se dem spille selv om Metallica alltid har vært best på plate.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er liksom de trangsynte oppfatningene av Metallica som f.eks du har jeg ler litt av. Du sier det at de prøver noe nytt er en vits, det bekrefter akkurat det det jeg sa nå, noe som kan virke veldig provoserende for deg. Metallica har en lang rekke album, FORSKJELLIGE album. De har ikke en oppskrift, som f.eks Slayer og Iron Maiden har, som jeg brukte tidligere som eksempel. Dette er MIN mening. Jeg liker forandring. Og om Metallica prøver noe litt annet på neste album synes jeg bare er spennende. Jeg vil ikke ha Death Magnetic 2 for det har jeg allerede hørt.

Metallica kan ikke lage Master of Puppets 2, rett og slett fordi folk ikke gir dem en sjanse til å lage et nytt "storhetstid" album igjen. Jeg synes Death Magnetic ER et "storhetstid" album, fordi jeg gir dem sjansen til det. Jeg henger ikke igjen fra noe som er lagd for 20 år siden. Sutrekoppen Dave Mustaine gjør det....

Morra mi tørket foresten snørret mitt på 80-tallet, tilogmed rævva mi. Men folk jobber vel for å tjene penger, gjør de ikke? Det gjør hvertfall jeg. Og gjør man suksess, så har man tilfredstillt andre...

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er så sinnsykt gøy at Metallica er i den formen de er i nå for tiden. Siden 2003 har de gitt meg sinnsykt mye opplevelser. Jeg er ikke bare sinnsykt glad i dem som et band, men også som personer. Dette er gutter som har gått fra ingenting til alt, for å si miste mye men å samle seg igjen til noe helt sinnsykt bra. Det er en glede å se dem hver gang.

Metallica har gitt ut mye forskjellig. Alt fra beinhard hard metal til country og det er det som ER Metallica. Metallica hadde ikke vært det samme om de hadde gjort Black Album 10 ganger. Metallica er et band som har tatt mange kontroversielle valg, og det har gjort det til det store det er i dag. Og det liker jeg. Å kjøre på samme bølgen hele tiden blir kjedelig og uinspirerende. (sikter da mot Iron Maiden, Slayer, osv osv) Metallica gjør det de vil og jeg digger det!

Jeg er enig i at St. Anger var et svakt album, men det er en del av "historien" til Metallica. Det er aggresivt og det var en slags "boksepute" for all aggresjonen som satt inne etter terapi, rehab osv. Men når de kommer tilbake med et sinnsykt sterkt album, kalt Death Magnetic, så er historen fullført. Det er et sinnsykt gjennomført og bra album som imponerer selv 80-talls kara som fortsatt henger igjen i 80-tallet. Det er gøy, og det viser at Metallica fortsatt har det musikalske på plass!

Ville bare ytre dette, da jeg er rimelig lei av "ååå metallica stinker etter black album, sellouts" bla bla bla. Learn to fucking adapt sier jeg da... eller lytt til andre band som kjører på samme oppskriften hele veien. De tør å prøve ut ting, bryr seg ikke om regler og hva de MÅ og ikke MÅ gjøre på neste album!

Sånn, det var dagens preken....kom gjerne med innspill, men gjerne på en voksen måte. Og begrunn!

Det er sant du skriver! Her til lands har man mye å lære når det gjelder stemning på konserter. 2004 spilte Metallica i Gøteborg å den sitter endå. 5dagers tur med guttaboys. Inkl liseberg og stram fylla
    Denne blir ikke glemt såfort. For en konsert. 60-70tusen som er med hele tiden.

Så vet hva du snakker om

Jeg syns at alle albuen som er utgitt er bra. Alle har sin historie gjenom tiden. St.Anger brukte noen dager før den satt, men fy fa** for et album. Black Album er fantastisk bra, men må ærlig innrømme at Death Magnatic er alldeles et album som er vannvittig bra.
    Metallica gikk sin vei og det fortsetter sin vei og dette håper jeg at man gjør i framtiden. For som du sier dette er Metallica.
    Dette blir sommerens høydepunkt (2 ganger) for min del. Og ja jeg gleder meg dyrisk 8) :twisted:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Metallica gikk sin vei og det fortsetter sin vei og dette håper jeg at man gjør i framtiden. For som du sier dette er Metallica!
    HELT enig! :-D Dette ER Metallica!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er liksom de trangsynte oppfatningene av Metallica som f.eks du har jeg ler litt av. Du sier det at de prøver noe nytt er en vits, det bekrefter akkurat det det jeg sa nå, noe som kan virke veldig provoserende for deg. Metallica har en lang rekke album, FORSKJELLIGE album. De har ikke en oppskrift, som f.eks Slayer og Iron Maiden har, som jeg brukte tidligere som eksempel. Dette er MIN mening. Jeg liker forandring. Og om Metallica prøver noe litt annet på neste album synes jeg bare er spennende. Jeg vil ikke ha Death Magnetic 2 for det har jeg allerede hørt.

Metallica kan ikke lage Master of Puppets 2, rett og slett fordi folk ikke gir dem en sjanse til å lage et nytt "storhetstid" album igjen. Jeg synes Death Magnetic ER et "storhetstid" album, fordi jeg gir dem sjansen til det. Jeg henger ikke igjen fra noe som er lagd for 20 år siden. Sutrekoppen Dave Mustaine gjør det....

Morra mi tørket foresten snørret mitt på 80-tallet, tilogmed rævva mi. Men folk jobber vel for å tjene penger, gjør de ikke? Det gjør hvertfall jeg. Og gjør man suksess, så har man tilfredstillt andre...
    Du er ukritisk, det er fint for deg. Jeg vet at ikke Master... kan gjentas, jeg er ikke dum. Men hadde jeg selv spilt i band, ville jeg satt pris på kritikk, ikke bare rævdiltere som hauser alt som blir gitt ut opp i skyene.
    Klart jeg har gitt Metallica sjanser, har gjort det siden 1988. De skuffer ofte, da er det LOV å kritisere. Å påstå at Death.. er et storhetstid album sier mer om hvor gammel du er enn om musikkerfaringen din.
    Men ha det gøy på konsert!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aasmund
    Å påstå at Death.. er et storhetstid album sier mer om hvor gammel du er enn om musikkerfaringen din.
    Men ha det gøy på konsert!
    Jeg er 21 år og storkoser meg på metallica konsert.... og må si jeg er stolt av det. Og musikkerfaringen min vil jeg si er faktisk ganske så bra. Jeg henger bare ikke igjen i 80-tallet. Thats all...

Side 25 av 29 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •