Metallica - Death Magnetic | Nytt album lansereres i september! - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 29 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 563
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Men er jo selfølgelig dumt og betale for medlemskap, og ikke bli garantert billett.:?
    KORREKT!

Da venter jeg heller til Billetservice slipper sine på Mandag, og krysser fingrene nok en gang :-D

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    KORREKT!

Da venter jeg heller til Billetservice slipper sine på Mandag, og krysser fingrene nok en gang :-D

Lykke til

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som fikk tak i billeter på ordinært salg til konserten 17. Juni, hva kom dere igjennom på?
    Web eller telefon?

Å ligge i kø foran Spectrum er ikke aktuelt for meg
    Posten her sier de ikke lengre selger billetter til de store arangementene.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at det er best og kjøpe på web. Er noe jævla dritt det også, men har nå kommet igjennom titt og ofte de siste årene. Før Metallica konserten i Bergen satt jeg med 2 telefoner og prøvde i 55 minutter, og kom ikke igjennom. Kona satt med pc, og fikk heldigvis billetter den gang. Telefon har jeg faktisk aldri kommet igjennom med, når jeg tenker meg om...:-?

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går ikke ann hvordan det er nå , tidligere kunne du går til Posten å stille deg i kø da fikk man Billetter med e gang . Som så det er i dag så er det reint lotto om du kommer gjenom på Web eller Tlf. Man må jo netsen tar seg fri fra jobb for å for tid til å sitte hjemme med PC eller å sitte i Tlf .. Dette system fungerer ikke , enten nett er opptatt/bryter sammen eller så sitter du i tlf å det er opptatt / nettverk opptatt ... :twisted:

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et godt råd til dere som prøver til mandag: IKKE GI OPP selv om det står utsolgt. Forrige gang sto det utsolgt ca. 0930. Jeg kjøpte min siste billett kl. 1230. Da hadde de til og med fjernet hele linket, men lagt den inn igjen. Antakelig feil/ikke dekning på kortene som gjør at det fortsetter å dette inn billetter. Samt overbestillinger. Jeg kjenner mange som ikke fikk tak i. Jeg kjøpte 6, en kollega 9. Det dreier seg om tålmodighet. Har du ikke frihet på jobb, så ta fri. Og kjøp en av gangen.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som merket at billettservice.no var nede på torsdag kveld? Hadde tenkt å kjøpe 2 Metallica-billetter, men billettsøket virket ikke. Det gjaldt alle arrangement på siden. Da jeg forsøkte på fredag var det utsolgt. Ikke krise, da jeg har til 17.06, men irriterende at det ikke virker i slike (for noen) viktige tilfeller.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Og kjøp en av gangen.
    Det burde vel ikke ha så mye å si, så fremt det bare er "enkelt" seter igjen? Eller?
    Og det blir jo kjedelig med en kompis i hvert hjørne :???:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Det burde vel ikke ha så mye å si, så fremt det bare er "enkelt" seter igjen? Eller?
    Hvis du liker bandet er det vel ikke så nøye med sidemannen;-) Kjenner faktisk flere der dama trakk seg pga. det. Er de ikke fans kan de holde seg hjemme:-)

Litt OT: Jeg solgte en billett til AC/DC til en eks som tror at Bon Scott kommer. Samtidig har jeg en kompis som vil løpe naken gjennom byen og ligge med meg for å få kjøpe en. Jeg selger den til ham (for å slippe flere forslag) på bekostning av enda en kompis, men angrer på at hun fikk en.

Er selvfølgelig kult å sitte samlet, jeg skrev dette basert på erfaringer. Etter at det er "utsolgt" er det håpløst å få tak i noe annet enn enkeltplasser.

Edit: Kommer man inn tidlig er det ikke noe i veien for å kjøpe samlet. Det gjorde jeg selv på AC/DC. Tanken min var for billetter man får tak i etter at "alle" har gitt opp. Ref. mitt og andres kjøp ved forrige Metallica-salg.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, greit det, blir kansje endel enkelt plasser ledig innimellom.
    Man kan jo velge "ok å sitte spredt"(?) også.
    Kommer til å prøveå få tak i en stk til 30. konserten for så å få den byttet i en den 17. Har alt bytta 2 slik. Trenger bare en til så vi får tatt med jentungen på konsert

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første konserten jeg var på med Metallica, reiste jeg alene fra Bergen til Oslo. Er noe av det største jeg har opplevd, og var en helt sinnsyk konsert!:twisted: Men hadde heller ingen kompiser som likte Metallica, så blir vel egentlig ikke helt det samme som deg heller.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endrer litt retning på diskusjonen nå:

Nå, etter et par mnd etter å ha blitt lansert, hvilken låt synes du er best på Death Magnetic?

Personlig synes jeg That Was Just Your Life er den beste. Mest pga. solopartiet på slutten som er helt fantastisk sykt herlig. Det som begynner på rundt 5:30 og utover. Får ståpikk hver gang, spesielt på 5:53.... :-D

Other news:
    Metallica.com All Nightmare Long singel på vei!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, greit det, blir kansje endel enkelt plasser ledig innimellom.
    Man kan jo velge "ok å sitte spredt"(?) også.
    Kommer til å prøveå få tak i en stk til 30. konserten for så å få den byttet i en den 17. Har alt bytta 2 slik. Trenger bare en til så vi får tatt med jentungen på konsert
    Hvilke plasser har du?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Endrer litt retning på diskusjonen nå:

Nå, etter et par mnd etter å ha blitt lansert, hvilken låt synes du er best på Death Magnetic?

Personlig synes jeg That Was Just Your Life er den beste. Mest pga. solopartiet på slutten som er helt fantastisk sykt herlig. Det som begynner på rundt 5:30 og utover. Får ståpikk hver gang, spesielt på 5:53.... :-D

Other news:
    Metallica.com
    Denne låten åpner plata og det var denne som nærmest slo meg ut av stolen under et morgenmøte på jobb. Forventningene, sammen med en sinnsykt kul låt ga meg nesten sjokk. Den fremstår fremdeles som den beste låten for meg.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på denne her jeg også! En sinnsykt fet låt, og utvilsomt den beste på hele plata. Volumet på anlegget gikk gradvis høyere etterhvert som låta gikk. :twisted: Introen minner meg veldig om en god gammel låt fra Seputura, så både nakkehår og ører sto rett ut.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker som instrumentalen har fått litt pepper her og der. Sammenlikningen med de andre kommer jo forståelig nok. Men denne synes jeg også er veldig bra. Ingen Orion sier de, selvfølgelig ikke. Det vil vi heller ikke ha. Resten av plata er heller ingen MoP (som desidert er den jeg setter høyest). Men Death Magnetic bærer logoen med verdighet.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    That was just for life spiller de sinnsykt bra live også!

Jeg digger instrumentalen. Overgangen til soloen til Kirk er helt fantastisk kul. 6:22 ca. Denne kunne likeså godt vært på en eldre plate som en ny en! :-D Passer godt inn i rekken med Call of Ktulu, Orion og To Live is To Die.

Det som er veldig gøy her og er at de viser at de fortsatt er fantastiske musikere. Hele death magnetic har jo 1 mill. forskjellige riff. Og det er så utrolig gøy og spennende å høre på. Jeg rangerer denne faktisk rett etter MoP, og tett i hælene følger ...Ajfa.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hvilke plasser har du?
    Vi har plasser på 120W og 302, fikk tak i en billett til til den 17. så nå får eldste jentungen være med
    Noen som vet noe om 302 plassene? Ser rart ut på kartet :?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Eggum synger: "så er det på 'an igjen.... på 'an igjen...."

"Billettservice.no har for tiden meget stor trafikk. Du er nå plassert i kø...
    Billetter til METALLICA som ble sluppet mandag kl 09:00 er nå utsolgt."

"Det er ikke plasser tilgjengelig i kategorien du ønsket, eller færre enn du ønsket, i din forespørsel." (søkte på 1 billett - alle tilgjengelige plasser)

Nå har jeg allerede billetter til København - dette blir for dumt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Som Eggum synger: "så er det på 'an igjen.... på 'an igjen...."

"Billettservice.no har for tiden meget stor trafikk. Du er nå plassert i kø...
    Billetter til METALLICA som ble sluppet mandag kl 09:00 er nå utsolgt."

"Det er ikke plasser tilgjengelig i kategorien du ønsket, eller færre enn du ønsket, i din forespørsel." (søkte på 1 billett - alle tilgjengelige plasser)

Nå har jeg allerede billetter til København - dette blir for dumt!
    Billettservice er helt håpløst. Fikk heldigvis biletter via Metclub selv. Skal forøvrig også se dem i Stockholm i mars. Prøvde å få noen ekstra billetter via Billettservice idag, men det var bare å glemme.

Side 22 av 29 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •