Kan ikke spille SACD med PS3 40gb

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan ikke spille SACD med PS3 40gb

Jeg ble akkurat klar over at PS3 40gb ikke støtter SACD og er litt skuffet over dette.
    Noen krise er det ikke, men hvilke andre alternativer har jeg for å høre på musikk i tilsvarende kvalitet? Kan jeg kjøpe musikk på DVD/Bluray som har tilsvarende kvalitet, eller laste ned filer fra nettet og avspille med PC eller PS3 på noen måte?

CD holder helt sikkert i lange baner, og musikkutvalget på SACD håper jeg er så lite at jeg klarer meg uten. Men det hadde vært artig å prøve SACD-lyd på anlegget når det er ferdig og se hvordan det høres ut.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pycno
    Jeg ble akkurat klar over at PS3 40gb ikke støtter SACD og er litt skuffet over dette.
    Noen krise er det ikke, men hvilke andre alternativer har jeg for å høre på musikk i tilsvarende kvalitet? Kan jeg kjøpe musikk på DVD/Bluray som har tilsvarende kvalitet, eller laste ned filer fra nettet og avspille med PC eller PS3 på noen måte?

CD holder helt sikkert i lange baner, og musikkutvalget på SACD håper jeg er så lite at jeg klarer meg uten. Men det hadde vært artig å prøve SACD-lyd på anlegget når det er ferdig og se hvordan det høres ut.
    SACD har en bitrate på 2,8 mbps, mens DTS HD master audio har en makshastighet på 24.5 Mbit/s, (selv om det vel ikke fines noen utgivelser med så høy bitrate enda.)så kjøp deg noen konsert BDer du

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •