Depeche Mode - remasters

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Depeche Mode - remasters

Hei,

noen andre her som besitter og nyter remasteringene/rerelease av alle de tidligere Depeche-albumene? Har nå endelig fått tak i alle i Limitied Edition, med DVD og SACD, og synes vel at det albumet som klart vokste mest var Ultra. Useless og Love thieves er fantastiske å høre på, og særlig bassen får RF-ene mine til å jobbe hardt.

Du hildrande du, for en lyd (og melodier da, men som diehard Depeche Mode-fan så er jo det selvsagt. :-). Jeg håper naboene finner det i sitt hjerte å tilgi meg for volumet depeche spilles på om dagen, for dette rocker.

(Kjøpte også Violator på 185g vinyl, men platespilleren eller RIAA-trinnet er for dårlig i forhold til CD/SACD. Noen som har en bra vinylrigg og har sammenlignet vinylen mot CD/SACD her?)

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Jeg oppdaget faktisk Depeche Mode med den siste plata deres som kom for ett par år siden.Denne var CD/SACD og låter fantastisk i multikanal.
    Senere har jeg kjøpt de 8 som kom før denne som special ed.Enig i at de låter bra.Jeg spiller de bare i mutikanal,fordi denne musikken er som skapt for det!
    Mine favoritter er den siste(Playing the Angel),Violator,Ultra og Exciter.
    Har OK platespiller,men dette er ikke musikk som jeg vil ha på vinyl.

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Newcomer HotSpur sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må tilstå at også jeg var/er blodfan.
    Ikke noe som er kjekkere enn en DM-reunion sammenkomst...
    Kan du være snill å gi meg link(er) til hvor du har fått kjøpt dette?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Jeg har kjøpt alle mine Depeche Mode SACD'er fra Amazon.co.uk: low prices in Electronics, Books, Music, DVDs & more

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

har vel vært blodfan siden jeg var en liten sneip, er jo gammel synthær :-)

Hadde selvsagt en del på kassett, men første platen jeg kjøpte for egne penger var Music for the masses på LP, som fremdeles er en av favorittene. Mange bra singler på den.

Jeg har sett DM live 4 ganger, og fikk også med meg Dave Gahan da han spilte i Frognerparken for noen år siden. Hvis dere ikke har sett Depeche live, så anbefaler jeg dere å få gjort det neste gang dere har sjansen. Utrolig bra, Gahan har masse karisma og det er skikkelig trøkk. I Danmark sist var det vel over 35000 tilskuere (eller var det 45000?), og det var helt sinnsykt.

(Hvilke multikanals-spillere bruker dere, forresten? Jeg har en Marantz DVD-spiller og det ser ut som det ikke lages dedikerte multikanals SACD-spillere lenger? Har jo lurt på å kjøpe meg en to-kanals SACD-spiller, men da blir det ikke noe DM-love i bakkanalene. :-/)

Newcomer HotSpur sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alltid kjekt å møte en gammel synthær...
    Meldte meg vel på karusellen i forb. med utgivelsen før MFTM; Black Celebration, men må innrømme at det tok helt av etter Music for the Masses. Brukte vel etter utgivelsen i '87 alt jeg hadde av penger til å dra inn til Oslo for å kjøpe det jeg kom over av DM Maxisingler. Og det pågikk vel til godt ut på nitti-tallet. God å få bekreftet at ikke jeg var den eneste som valgte Erasure fram for Iron Maiden.
    Blir jo litt flaut å tenke på det i dag...

Har desverre kun fått med meg 2 DM konserter. ...men har beholdt Maxisinglene...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en Denon DVD A1XVA multispiller.Hadde Denon 3910 tidligere,men denne er en god del bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •