Dave Matthews Band - Live at Piedmont Park. Ny live dvd!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dave Matthews Band - Live at Piedmont Park. Ny live dvd!

Endelig kommer det en ny live dvd fra gutta som kan det de driver med!

"Live at Piedmont Park is the first full Dave Matthews Band concert release on DVD since the 2003 release of The Central Park Concert. Live at Piedmont Park has been remixed and recut since the Peachtree TV broadcast and was recorded in stereo and 5.1 audio to and shot in High Definition video to provide viewers and listeners with the ultimate sound and video quality. "

Info om show+CD
    DVD

Etter å ha snart slitt ut Central park dvd'n så ser jeg veldig fram til denne utgivelsen. Bra setlist og virker som dem satser litt på lyd og bilde denne gangen og. Pre-order er utført! :-D

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD Review kaller 'Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City (2007)' for den beste musikk-utgivelsen i HD så langt - uten konkurranse:
    DVD Review - Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City Blu-Ray Review
    Kanskje verdt å sjekke ut?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven, det var jo et greit review. Må sjekkes ut når Blu-ray kommer i hus, som nok blir en stund til. Men dette er jo et reint akustisk set. Liker det bedre når Beauford og gutta hjelper til. :-D

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av palarsen
    DVD Review kaller 'Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City (2007)' for den beste musikk-utgivelsen i HD så langt - uten konkurranse
    Jeg kjøper ikke filmer på HDDVD/BR av prinsipp enda - men har vurdert å kjøpe en spiller bare på grunn av denne utgivelsen...

Jeg digger DMB - de gir ut materialet sitt som FLAC bl.a. som gjør det lett å kjøpe og få rett inn i samlingen!

Live from Red Rocks opptaket (fra Soundstage i 2005) i HD er forresten VELDIG bra! Anbefales til alle DMB fans!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dave Matthews and Tim Reynolds: Live at Radio City

Nå har jeg fått hørt en god del på denne. Hadde ingen forventninger da jeg synes akustiske sett uten band er mindre interessante, men det endret seg helt etter å ha hørt denne. For en fantastisk konsert! Dette er kanskje en av de bedre innspillingene av en konsert jeg har hørt noen gang. Dette må jo være en orgasme på blu-ray? Må ha dvdn snarest da konserten kun er på BR region b (har norsk ps3), men cd-lyden kan bare beskrives som fantastisk, muligens hakket bedre enn et visst "acoustic live" som er ofte nevnt her. (kan ikke bekrefte dette fullt ut da jeg ikke har verdens dyreste anlegg)

Anbefales på det sterkeste! Og for dere som kan spille av region b BR, løp og kjøp! Beskrives som den beste utgivelsen noensinne på BR!

Newcomer mskiste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

forbanna

Jeg har så sinnsykt lyst å se og høre denne i bluray, nå!!
    Hadde betalt 5oo spenn med en gang om det skulle være nødvendig.

Hvorfor i H"#$%&/( har de ikke produsert region b verson?
    (eller hvorfor er det sonedeling i det hele tatt)

Noen som vet når eller om det kommer en region b?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er helt latterlig. Spesielt når den er rangert som en av de beste blu-ray's i både lyd OG bilde. Bilde og lyden er helt rå på dvdn og der snakker vi NTSC oppløsning og 448 kbps Dolby Digital, da må BR'n være helt hinsides syk...

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne discen ligger jo som refereanse på en nettside jeg så (har ikke adressen her på jobben), så tviler ikke ett sekund på at den er bra. Er jo idiotisk å ikke gi ut i denne sonen og.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så noen klipp fra denne DVD'en på Youtube og tenkte at nei, dette var for kjedelig musikk. Men så kom jeg over denne. Den introen og oppbyggingen gjør seg nok på fett anlegg med sylskarpt bilde!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er helt rå. Beste anyone seen the bridge på lenge. (Anyone seen the bridge er en helt fri jam som ligger mellom So much to say og Too Much på samtlige konserter og er aldri lik). Og det er nettopp det som er så fantastisk fett med Dave Matthews, nemling all jammingen og det forekommer ofte. Derfor blir 5-6 minutters sanger kanskje 15-20 min i liveversjon. :-D En dave matthews konsert er aldri lik den forrige

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den på bluray, men tenkte ikkje på det med soner når eg bestilte den ops: :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes fortsatt ingen region B utgave av denne konserten? Skal kjøpe en Panasonic Blu-Ray DMP-BD35EG spiller snart. Noen som vet om man kan gjøre de sonefri? **** jeg må ha denne konserten.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger noe greier på avsforum.com. Sjekk der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •