Sang jeg ikke finner!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Sang jeg ikke finner!

Da har jeg klart å få en sang på hjernen. Hadde den på den forrige pcen, men den har jo tatt dagen, og blitt kastet. Kom på i natt at sangen heter "journey" eller "the journey". Dette er da en techno/trance sang som var ganske populær for 4-5 år siden. Hadde den på minidisken, men den ene minidisken jeg hadde den på er borte vekk.

Lurer derfor på om det er noen der ute som har litt peiling på slik musikk, som kan hjelpe meg litt med å finne ut hvilken sang dette er? det hadde vært til stor hjelp om noen kunne ha hjulpet meg

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    Da har jeg klart å få en sang på hjernen. Hadde den på den forrige pcen, men den har jo tatt dagen, og blitt kastet. Kom på i natt at sangen heter "journey" eller "the journey". Dette er da en techno/trance sang som var ganske populær for 4-5 år siden. Hadde den på minidisken, men den ene minidisken jeg hadde den på er borte vekk.

Lurer derfor på om det er noen der ute som har litt peiling på slik musikk, som kan hjelpe meg litt med å finne ut hvilken sang dette er? det hadde vært til stor hjelp om noen kunne ha hjulpet meg
    Jeg har overhode ikke peiling på techo/trance, men et kjap søk på en større peer-to-peer nedlastningsside gav meg bl.a. dette resultatet:

"Magik Journey" med DJ Tiesto
    "Journey to the center of the mind" med The Amboy Dukes

Den siste tror jeg ikke er techno/trance

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •