Roger Waters - Bored to death - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med den nye singelen til Fergie? (Big girls dont cry) Noen som har hørt den på CD? Synes låta og dama er helt rå, men nok engang har Radio og TV spillt ihjel låta bare på et par uker.

Hva med Gwen Stefani sine plater? Jeg har platene og synes det er god lyd, men jeg har ingen HiFi ører så kan nok ikke si om kvaliteten er på høyde med "Bored to death" musikken.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herrejemini! dette var en rar tråd Hvis du ønsker musikk med litt rytme kombinert med bra innspilling og vettug musikk så er det vel ett band som MÅ nevnes - Portishead. Om du kjøper den selvtitulerte skiva, glorybox eller Roseland NYC spiller ingen rolle, de er alle overlegene skiver.

Newcomer Arwenshade sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Kjøpte denne skiva da det skrives så mye om den her på forumet samt at den ofte brukes i tester. Greit nok at det er en god innspilling og at det er en kar som KAN spille gitar. Men for min del blir dette for kjeldelig.
    Først av alt så er det en stor forskjell mellom å anbefale en cd-plate pga. lydkvaliteten og å anbefale en cd-plate pga. selve musikken.
    Lydkvalitet er en relativt objektiv greie, og de aller fleste som frekventerer forumet her tipper jeg kan si seg enige om det er en god eller dårlig lyd på en innspilling...

...Musikksmak derimot er VELDIG subjektivt og er derfor veldig vanskelig å anmelde/anbefale på en riktig og god måte.

Så vidt jeg har sett av de Roger Waters "Amused To Death" anbefalingene her på forumet har de stort sett vært ang. lydkvalitet i tråder som tar for seg referanseplater og audiofile innspillinger.
    Du er jo enig i at det er god lyd på skiva, så sånn sett har jo anbefalingene her inne vært "riktige"... ..At du ikke liker musikken er jo en helt annen greie.

Jeg kunne ramset opp hundrevis av artister som får meg til å gråte av fortvilelse men hva er poenget med det?

Basert på dette forstår jeg ikke helt din opprinnelige post, og kan ikke hjelpe for å tenke at det delvis er ment som en "liten provoserende spøk".. ;-)

-Arw

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •