Anbefalinger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Anbefalinger?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefalinger?

Hei

Jeg hører egentlig på et veldig vidt spekter av musikk, men det er 2 cder i som jeg har lagt min elsk på mer og mer i det siste. Disse to cdene heter St. Germain - Tourist og Club Quart 01 cd 1 (hater cd2 som pesten ). Om noen har hørt disse og har noen anbefalinger innenfor samme sjanger så kom med dem Kan jo legge på røyksopp og Bjørn Torske som eksempler også...

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Ulver" kanskje?

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    anbefaler ralph meyerz and the jack herren band sitt album... heter "special album" elns tror jeg... jeg synes i hvertfall det er rimelig bra og det er innen for samme sjanger
    eller så har du jo Ugress da... er jo forsåvidt samme sjanger det og... kanskje litt mer mot trance det da....

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koop, peace orchestra, faktisk stort sett alt fra Kruder & Dorfmeister (disse to dukker opp i utallige konstellasjoner) -du kan jo begynne med den doble samlingen med remikser de ga ut '98 eller noe deromkring, "K&D-sessions", finfin fet sommerlyd, selv om den er litt gammel etterhvert. Ellers er plateselskapene K7, mo'wax og ninja tune fine å sjekke ut dersom du liker laidback og småjazza elektronika. Vil også trekke frem to gamle favoritter; DJ Shadow: endtroducing (som er litt mer hip-hop) og Amon Tobin: Supermodified (ikke helt for nybegynnere kanskje, fra ganske coole ting, til total lydoppløsning over beinharde jazzbeats med dyp drumnbass-brumling).

Ralph'ern kan jeg også anbefale, men er ikke helt objektiv her, siden han er en gammel bekjent. Synes forøvrig ikke førstealbumet leverer en brøkdel av potensialet i det bandet, det blir for stillestående. Jeg kan garantere at det nye blir enormt!

Dersom du virkelig er klar for litt nye ting i øret vil jeg på det sterkeste anbefale Cris Clark: Empty the Bones of you (warp records). Tungt prossesert og superdigitalt, men også melodisk, og i mine ører genialt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •