Jeg må vel si at jeg forstår begge leire her, og det kommer vel kanskje litt av preferanser (og oppsett).

Det er ikke tvil om at det er mye bass her, og i forhold til en studioplate som referanse er det selvsagt altfor mye - men ønsker man å gjenskape PA-sound / konsertsound er det kanskje ikke fullt så galt. Jeg velger vel likevel å si at det er i overkant. Det er dog ganske kult å høre på, og trommiser eller andre som er glad i trommer digger nok denne innspillingen.

Jeg er tildels også enig i at vokalen kunne vært lengre frem i mixen, men det varierte litt fra låt til låt.

Personlig er jeg ingen kjempefan av denne type liveinnspillinger da de er preget både av sånne ting som at instrumenter og/eller vokal gjerne blir litt overkjørt av hverandre samt at vokalisten gjerne ikke synger så utrolig bra på konsert sammenlignet med studioinnspillinger.

Men ser man bort fra eventuelle mangler i miksingen så synes jeg det er bra lyd på plata, veldig bra med trøkk i gitar/bass/trommer samtidig som det er klart og fint. Så anbefales for de som liker konsertopptak som gir deg følelsen av å være på konsert (med de konsekvenser det har for lydbildet)