musikk som får deg til å senke skuldrene?! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 143 av 143
    Newcomer esbens sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lenge siden sist...

Men nå går det mye i sara barilles-little voices,something sally-familiar strangers og Leona Lewis-spirit.
    velvalgte og up coming artister med ett behagelig særpreg i stemmen..

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lenge siden sist...

Men nå er jeg litt back on track, og må jo dessverre bemerke meg at jeg har glemt og gi dere kanskje en av verdens beste sanger- nemmelig Bruce springsteen- secret garden.
    En ting er at sangen er fantastisk, men hvis man hører på versjonen fra blant annet greatest hits, så kommer det en helt magisk saksofon solo mot slutten, nærmere bestemt begynner den ved 4:28..vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt denne sangen om og om igjen, ikke bare for at sangen er så bra,men den slutten-DEN SLUTTEN!!!Wow..Blir hver enste gang blåst av banen..
    Vet ikke hvorfor det er slik, men det gidder jeg egentlig ikke bry meg med. :P

Så skru opp volumet, lukk øyene og nyyyyt..

Legger også ved en link hvor en av mine favoritt dansker har en god dag; YouTube - Lars H.U.G. - Mon de kan reparere dig. (2009)

Får ta å skrive en fullstendig liste en dag når jeg har tid..

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lenge siden sist...

Men nå er jeg litt back on track, og må jo dessverre bemerke meg at jeg har glemt og gi dere kanskje en av verdens beste sanger- nemmelig Bruce springsteen- secret garden.
    En ting er at sangen er fantastisk, men hvis man hører på versjonen fra blant annet greatest hits, så kommer det en helt magisk saksofon solo mot slutten, nærmere bestemt begynner den ved 4:28..vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt denne sangen om og om igjen, ikke bare for at sangen er så bra,men den slutten-DEN SLUTTEN!!!Wow..Blir hver enste gang blåst av banen..
    Vet ikke hvorfor det er slik, men det gidder jeg egentlig ikke bry meg med. :P

Så skru opp volumet, lukk øyene og nyyyyt..

Legger også ved en link hvor en av mine favoritt dansker har en god dag; YouTube - Lars H.U.G. - Mon de kan reparere dig. (2009)

Får ta å skrive en fullstendig liste en dag når jeg har tid..

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •