Hvilken plate har du kjøpt idag? - Side 74

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 74 av 167 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 94 104 114 124 134 144 154 164 ... SisteSiste
Viser resultater 1,461 til 1,480 av 3324
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Hehe, det ante meg nok litt. Anbefaler deg å prøve å høre på det litt innimellom. Kanskje det plutselig sitter en dag? Men litt sånne deppa undertoner har du nok rett i at det er.
    Insurgentes bør du bestille fra burningshed.com! Burning Shed er faktisk starta og drifta av musikere. Jeg legger happy igjen mine kronasjer der. Synes de og har greie priser. Ser på cdon at release er den 11.03.09, da CD/DVD-versjonen, CD-versjonen er ikke ventet før i april. Burning Shed sendte iallefall min i dag.
    Jeg har hørt hele Schoolyard Ghosts og kikka litt på den Jesus plata, veldig spesiell musikk men jeg gir det litt tid så kanskje. Det er bare å bestille da? Mye betalte du for denne platen? CD/DVD spennende. Raske dem er der da, presalg og alltingen er jo ikke til å kimse av. Det er jo meget god service, lang leveringstid der eller?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har hørt hele Schoolyard Ghosts og kikka litt på den Jesus plata, veldig spesiell musikk men jeg gir det litt tid så kanskje. Det er bare å bestille da? Mye betalte du for denne platen? CD/DVD spennende. Raske dem er der da, presalg og alltingen er jo ikke til å kimse av. Det er jo meget god service, lang leveringstid der eller?
    To gode plater, synes nå jeg Som sagt, opp til deg selv, men det kan ta litt tid å svelge denne type musikk.
    Var nettopp inne på burningshed, og så de har fjerna Insurgentes. Spørs om du må følge litt med og se om de får den inn igjen. Kan hende de rett og slett ikke hadde opplag nok til første bestillingsrunde. Leveringstid kan variere, men dette skyldes Posten Norge, og ingen andre. De sender som regel påfølgende dag, du får en mail om at det er sendt fra dem. Jeg har hatt de under tre dager etter at de er sendt.
    Du kan jo predordre 2LP-versjonen av den, er jo en limited edt på 2000 eks den

Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne:

Det er System of a down-Mezzmerize.Denne har jeg hørt før og vet hvor bra den er,men hadde ikke somlet meg til å kjøpe før nå.Toppers hele albumet

Og denne:

Flott lyd og avslappende musikk med tekster som som treffer hjerte av og til:wink:

Spredt smak her i gården,så jeg hører på det meste som kan kalles bra,etter mine ører vel og merke

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontraster tiltrekker, Banjo - to meget sterke album det der og to svært forskjellige stilarter

God smak, han har, Banjo.....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne CD-en skal visstnok ha en fantastisk lyd, med uvanlig mikrofonbruk!
    Gleder meg til å få den i hus. :-)

Nelson Freire - Debussy: Préludes Book 1 (2009)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Denne CD-en skal visstnok ha en fantastisk lyd, med uvanlig mikrofonbruk!
    Gleder meg til å få den i hus. :-)
    Virker spennende den ja

Og denne ble omtalt på NRK P2 i dag "på sporet". Ikke noe å si på lydkvaliteten når den kommer fra Linn
    Linn Records - Acis and Galatea (Original Cannons Performing Version 1718 )

Kan også kjøpes som download, også i surround:
    Studio Master 5.1 FLAC 24bit 88.2kHz 4,188.7MB € 28,00

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble jaggu en SACD i dag også. I tillegg er den utrolig nok en DualDisc:
    (de som frekventerer dagens forumtråder kjenner nok igjen denne utgivelsen)

Saint-Saens - Symphony No. 3 'Organ'/Poulenc - Organ Concerto/Barber - Toccata Festiva [SACD] [DualDisc]

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Akk og ve. Mye god musikk rundt. Brad Paisley er pinadø bare helt vanvittig bra altså! Er en stor countryelsker begynner jeg å innse.

Brad Paisley - Mud on the tires

Dixie Chicks - Home
    Men du sier jo ikke noe om den andre plata,Cyber.Den synes da jeg er like nevneverdigHerlig akustisk musikk dette!Den kom jeg tilfeldigvis over en gang for noen år siden og bare elsket denne.Synes den har god lyd og kontrabass er berre lekkert å høre på.Artig å se den dukke opp hjemme hos andre og

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Home" fra Dixie Chicks kjøpte jeg da den kom ut i 2002. Selv synes jeg at "Wide Open Spaces" og "Fly" er bedre skiver, men det kommer jo an på smaken.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så et TV dokumentar, inkl. opptreden, med de Dixie Chics for en stund siden og må bare få si at jentene hadde like mye utstråling (musikk&personlighet) som stemmen til hun som annonserer togavgangene på Oslo S.............

Beklager hvis dette såret noen.....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drit i utstrålinga så lenge musikken fenger...

Det er vel ikke spesielt mange av de klassiske utøverne som har "utstråling" heller, eller hva? 8)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drit i utstrålinga så lenge musikken fenger...

Det er vel ikke spesielt mange av de klassiske utøverne som har "utstråling" heller, eller hva? 8)
    Legg merke til at jeg også inkluderte musikken i min beskrivelse av deres utstråling......... smak&behag.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Sara K. - Made In The Shade [SFR 357.4052.2]

Tips: Da er denne tilgjengelig fra cdbaby til en hyggelig pris ($17) + frakt

CD Baby: SARA K.: Made in the Shade

This new release is intimate folk/blues, featuring concert harp and Sara's velvet vocals. Along with some new songs, there are remakes from earlier recordings. Sara lovingly and soulfully takes you to her desert Southwest once again.

"The long awaited new CD from Sara K ~ this SACD contains a CD-Hybrid layer, DSD stereo sound and DSD Surround Sound. This last CD is surely one of her best, maybe it is THE best.
    The album's 12 tracks are a delightful mix of folk, jazz and blues, with one song especially outstanding in its beauty, 'Made in the Shade', devoted to Sara K.'s fellow artist and kindred spirit, Chris Jones, who died in 2005."
    ~ Stockfisch Records

Newcomer davalex sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble noen plater på meg i dag:

Joss Stone "Mind Body and Soul"

Joss Stone "Introducing Joss Stone"

Robert Plant and Alison Krauss "Raising Sand"

Beth Rowley "Little Dreamer"

Naturally 7 "Ready II Fly"

Alt fra amazon.co.uk!

Intermediate SveinS sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,680
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

To siste kjøp

Går ofte i posten og sender pakker på jobb, går da forbi platehylla der, ikke det helt store utvalget men av og til blir man fristet :-P
    -186031c4-8e63-4aab-9ed3-a688e6f41cd7-jpg-88080fed-9036-49cc-b889-384fb95b5cbc-jpg

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deep Purple (MKIII) - Stormbringer - 35th anniversary edition - DVD-A

Vedlegg 47394

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To idag:

Marshall Crenshaw - Marshall Crenshaw [UDSACD 2036]

* * * * * Five Stars – AMG
    One of Top 100 Albums of the 1980's - ROLLING STONE

Contains the hit single "Someday, Someway" plus "Cynical Girl", "The Usual Thing" and "Mary Anne"

In following a decade of glam, punk, new age and disco, the infectious pure-pop found on Marshall Crenshaw's 1982 debut was a startling surprise. Retro in many aspects in the production, Crenshaw's cutting lyrics and arrangements - none over 3:11 - get in, do their business and get out. His craft is steeped in the Brill Building's classic art of songwriting: catchy riffs, hooks and choruses that stay in your head. Six of the twelve tunes contained could easily have been single sides. Although "Someday, Someway" was the only song released to radio, "Cynical Girl", "She Can't Dance", "Rockin' Around NYC", "Mary Anne" and "The Usual Thing", all compel one to sing along, not unlike the great pop singles from the 60's.

Bernard Herrmann - The Four Faces of Jazz [UDCD 672]
    Bernard Herrmann conducts The London Festival Recording Ensemble on this album containing four intriguing orchestral arrangements - each a different face of the jazz genre. Known as Alfred Hitchcock's favorite composer, Herrmann wields the baton on famous jazz compositions of Darius Milhaud, Kurt Weill, George Gershwin, and Igor Stravinsky.

The Four Faces Of Jazz was produced by Raymond Few in 1973 and released on London Records. Mobile Fidelity mastered this album from the original master tape using our proprietary GAIN System technology.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Deep Purple (MKIII) - Stormbringer - 35th anniversary edition - DVD-A

Vedlegg 47394
    Hei
    Er du sikker på at denne er DVD A? Jeg fikk denne fra amazon.uk i dag og quadmix'en på DVD'en er DTS.
    Den låter uansett veldig bra!

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Home" fra Dixie Chicks kjøpte jeg da den kom ut i 2002. Selv synes jeg at "Wide Open Spaces" og "Fly" er bedre skiver, men det kommer jo an på smaken.
    Liker "wide open spaces" også,men synes "Home" var litt mer avslappende å høre på.I denne sjangeren liker jeg det heller litt soft med litt mer sjel enn at den "poppes" opp for mye.Da det kan tendere til at musikken føles masete.Og jeg må innrømme at jeg er svak for akustiske instrumenter så den ble litt favorsiert i så måte også.Men så er jo dette to litt forskjellige album."wide open spaces" litt mer "pop-country"(Ikke på en dårlig måte,da jeg synes den balanserer bra.)Litt mer futt og fart og elekriske instrumenter,og også trommer her."home" er litt mer tradisjonell Country med varme og behagelig toner og stemmer,helt uten trommer.De er nok laget hver til sitt bruk og stemning vil jeg si,så da blir det jo lett at noen liker den ene bedre enn den andre eller foretrekker å høre på den ene fremfor den andre ved forskjellige anledniger.Men begge disse synes jeg er gode album."Fly" likte jeg ikke like godt som disse to,men spor 2,3 og 5 synes jeg er bra

Men det er jo en bonus at disse damene er søte og har god utstråling også da.Live blir jo ikke dårligere av den grunn,det må du jo inrømme Roko?

Å være litt diplomatisk skader jo ikke

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Hei
    Er du sikker på at denne er DVD A? Jeg fikk denne fra amazon.uk i dag og quadmix'en på DVD'en er DTS.
    Den låter uansett veldig bra!

MVH
    Ble usikker selv jeg nå, men fant dette:
    "Further Details & Content:

Deep Purple DVD-Audio : Stormbringer - DVD-Audio - Deep Purple DVD-Audio : Stormbringer
    "

Og bak på plata står dette:
    "Disc 2 - DVD Audio only."

Side 74 av 167 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 78 84 94 104 114 124 134 144 154 164 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •