Hvilken plate har du kjøpt idag? - Side 125

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 125 av 167 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 121 122 123 124 125 126 127 128 129 135 145 155 165 ... SisteSiste
Viser resultater 2,481 til 2,500 av 3324
    Newcomer JauJau sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dagens handel i hende

Vedlegg 66971 Anna Ternheim . Shorelines (ep)
    Veldig rolig og fin CD der tittelsporet shorelines er det mest behaglige i mine ører. Svenskene kan.

Vedlegg 66972 Sivert Høyem. Moon Landing
    Har lenge likt stemmen til Sivert og tenkte det var på tide å handle en cd fra karen. Må allikavel si at denne ikkje imponerte meg så altfor mye. Blei litt vel i overkant med orgel og seighet for min del.
    Dersom noen har anbefalinger på bedre cder fra sivert er jeg interisert

Vedlegg 66973 Wolfmother
    Eg er sikkert litt seint ute med og kjøpe denne cden. Det er eg sikkert samma vilken cd det gjelder men den er i alle fall kommet hit nå . Har ikkje fått hørt skikkelig igjennom den enda men so far so good.

En annen Cd jeg bare må legge inn her, er en som i den siste tiden er blitt en favoritt. Et godt kjøp er den og, det følger med DVD for 159kr.
    Kanonbra gitarspilling fra desse 2. Rett og slett rivende og engasjerende. Anbefales .
    Rodrigo y Gabriela.....
    Vedlegg 66974

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde litt tid til overs i dag, etter jeg stemte et piano til konsert. Så trist at Ivar Skei lå rett ved..

Har med meg hjem

Jørn Øien Trio - Digging in the dark
    Kjetil Bjørnstad - Hvalenes Sang
    Torun Eriksen - Passage
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Hadde litt tid til overs i dag, etter jeg stemte et piano til konsert. Så trist at Ivar Skei lå rett ved..

Har med meg hjem

Jørn Øien Trio - Digging in the dark
    Kjetil Bjørnstad - Hvalenes Sang
    Torun Eriksen - Passage
    Eg er alltid interisert i og høre noe ny musikk. Så eg fant frem dei du nevnte på youtube .
    Vi har svært forskjellig smak 8) . Men en ting skal torun eriksen ha. Ho synger fint , hehe .

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle

Jack Johnson - To The Sea

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Disse to kom i posten i dag...

Elvis Presley - Aloha From Hawaii
    Dio - Holy Diver
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Platekompaniet:

NIN - With_Teeth
    NIN - Further Down The Spiral
    Gorillaz - Gorillaz
    Gorillaz - Demon Days
    Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits
    Mew - No More Stories Are Told Today I'm Sorry They Washed Away No More Stories The World Is Grey I'm Tired Let's Wash Away
    Dire Straits - Communique

I tillegg kom denne fra cdon.no:

Dredg - Catch Without Arms (Låter noe likt som skiva "The Pariah, The Parrot, The Delusion", noe som absolutt er positivt).

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JauJau
    Eg er alltid interisert i og høre noe ny musikk. Så eg fant frem dei du nevnte på youtube .
    Vi har svært forskjellig smak 8) . Men en ting skal torun eriksen ha. Ho synger fint , hehe .

Ikke alt som låter like bra første gang en hører på nei, det kan jeg være eing i.. Men som mye annet rart jeg har så vokser musikken når en hører på det en del ganger. Det har vært en god "cd-juni" hos meg, alt i alt har jeg fått 30 nye cd'er (har hatt bursdag, og alle i familien vet hva jeg liker best)
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet ikke om blu-ray plater inngår i denne kategorien. Men jeg handlet meg;
    The Shadows: The Final Tour (Blu-ray) med DTS-HD 5.1 lyd, som ikke er å forakte!
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...r/Product.html

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Ikke alt som låter like bra første gang en hører på nei, det kan jeg være eing i.. Men som mye annet rart jeg har så vokser musikken når en hører på det en del ganger. Det har vært en god "cd-juni" hos meg, alt i alt har jeg fått 30 nye cd'er (har hatt bursdag, og alle i familien vet hva jeg liker best)
    Helt klart. i løpet av dei siste 10 årene så har musikk interessene mine utviklet seg ganske så mye. Før var det en sjanger og bare den. Men etter hvert som man blir litt eldre og hodet litt roligere så endrer oppfattningen seg om hva som er behagelig. Det viktigeste for meg er i alle fall det at eg kan sette meg ned å drømme til behagelige toner og vakre stemmer

30 cder på en måned. Det må kalles en svært god måned :-D Mange timer foran deg med god meditasjon der, nyt det .

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de store gutta:

The Stanley Clarke Band [HUCD3161]

Renowned bassist Stanley Clarke's new recording, The Stanley Clarke Band, is unlike his previous acoustic bass releases, Clarke feels that this album's music is fresh and different from just about anything he's done before. Produced by Clarke and Lenny White, the range of collaborative material on The Stanley Clarke Band has allowed him to venture to new levels of experimentation, utilizing his arsenal of bass instruments. Clarke compares this new release to the first three albums of his solo career: Journey to Love, Stanley Clarke, and School Days, with long extended electric pieces that take the listener on a kind of journey.
    "Technically, it's a Stanley Clarke record, but it's very much a band-oriented record at the same time," says Clarke. "I may be the leader, but everyone played an important role in what emerged. If a project like this can be looked at like a ship, I'd be the one steering the ship and keeping everybody on course. But all hands were definitely on deck, and everyone played an important role in getting us to our destination."

Also a new foray for Clarke, the album includes original compositions from members of the band. He is joined by Stanley Clarke Band keyboardist Ruslan Sirota and drummer Ronald Bruner, Jr. - who have been performing and recording with him for the better part of five years. Innovative young musicians, they have virtually grown up in Clarke's band and bring a freshness he admires. Following 2009's highly-acclaimed Jazz In the Garden, this is featured artist Hiromi Uehara's second Clarke recording collaboration. Clarke's rugged and complex bass work serves as the ideal foil for her trademark fiery and expressive piano chops, as reflected through critics' praising it as "a superb trio effort" (Bass Player) and "one of the best jazz CDs of the year" (San Jose Mercury News).

"There are people on The Stanley Clarke Band other than myself who have something to say," explains Clarke. "Everyone on this project brought their own music and their own ideas. The styles of the individual tunes may be different, but the continuous thread that runs through the whole record is the fact that we're all operating as a unit on each track."

Among the additional players in the album's supporting cast are vocalist Cheryl Bentyne (a longtime member of The Manhattan Transfer); guitarists Charles Altura, Rob Bacon, and Armand Sabal-Lecco; saxophonist Bob Sheppard; bass synthesizer Lorenzo "Larry" Dunn (of Earth, Wind & Fire fame); keyboardist Felton Pilate; horn players Andrew Lippman and John Papenbrook; and drum programmers Chris Clarke and Jon Hakakian.

Perhaps the most appealing aspect of The Stanley Clarke Band is the exceptionally organic nature of its genesis - the sense of grassroots creativity that existed outside of any efforts to tailor the music to any specific segment of the market. Clarke concludes, "This is the last electric album I'm going to do for awhile. The legacy of this release is that I'm providing lots of material and homework for a new generation of bassists to catch up with. I've worked hard to give the bass a distinctive voice, and I feel so excited about where it's going."

Amazon.com: Stanley Clarke Band: Stanley Clarke: Music

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av åttitre

Vet ikke om blu-ray plater inngår i denne kategorien. Men jeg handlet meg;
    The Shadows: The Final Tour (Blu-ray) med DTS-HD 5.1 lyd, som ikke er å forakte!
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...r/Product.html
    En skive er da en skive

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nesten for galt... Vi har kommet til 24. juni og årets plate har kommet i hus.

State Cows - State Cows [Avenue 10 08 0016]

State Cows - westcoast band

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny forsterker fortjener ny musikk. Jeg handlet derfor 2 album i går.

1) VA - The Cake Sale

The Cake Sale are:
    Rob Bochnik, Ollie Cole, Brian Crosby, Conor Deasy, Dave Geraghty, Emm Gryner, Lisa Hannigan, Neil Hannon, Glen Hansard, Gemma Hayes, Graham Hopkins, Kevin Horan, Colm Mac Con Iomaire, Padraic McMahon, Gary Lightbody, Matt Lunson, Paul Noonan, Nina Persson, Dominic Phillips, Damien Rice, Ken Rice, Josh Ritter, Daniel Ryan, and Nick Seymour. Her kan du lese mer om prosjektet!
    Dette var sangen som fikk meg til å kjøpe albumet. (Youtube)

Og som mange andre... denne plata i Collectors Ed.

2) Blue Coast Collection -- Collector's Edition Gold

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Damned med Ledfoot. Glimrende Gothic blues.
    Fant dessverre ikke bilde i farta. Men et bilde av mannen kan jeg jo ta med:

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10 for 200,- !

William Galison & Madeleine Peyroux - Got you on my mind

Amazon.com: Got You on My Mind: Madeleine Peyroux;William Galison: Music

The Rippingtons - Welcome To The St. James' Club [GRP 96182]

Amazon.com: Welcome to the St James Club: Rippingtons: Music

Hiromi - Sonic Bloom, Time Control [TELARC CD-83655]

Amazon.com: Time Control: Hiromi: Music

Smith Liebman Esen Jackson - Flashpoint [M 7175 2]

Smith Liebman Esen Jackson - Flashpoint

Yellowjackets - Altered State [HUCD 3097]

Amazon.com: Altered State: Yellowjackets: Music

The Ornette Coleman Quartet - This Is Our Music [STONE 02]

Lars Erstrand International All Stars - Live At Uttersberg '98 [GMCD 98]

Kambara Music in Native Tongues [WLA-CS-63-CD]

Amazon.com: Kambara Music in Native Tongues: Martin Simpson, David Hidalgo, Viji…

The Teodross Avery Quartet - In Other Words [GRP 97982]

Amazon.com: in other words: the teodross avery quartet: Music

Harry Connick, Jr - Other Hours - Connick on Piano I

Amazon.com: Other Hours: Connick on Piano 1: Harry Connick Jr:…

Tom Olstad - Changes for Mingus [PJRCD 113]

Amazon.com: Changes For Mingus: Tom Olstad: MP3 Downloads

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Ramones - Greatest Hits
    Miles Davis - Kind Of Blue
    Muddy Waters - His Best (1947-1955)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    10 for 200,- !
    På hvilket vis...?
    Dessuten er det 11... ;-)

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det Nr. 11 ble kjøpt den også

Det er butikken med de mange navn [1] som har kjøpt noe restlager fra Musikkverket og dumper ut plater nå.

[1] Happy Price, Price Club, Very Happy price... de bytter så og si hele tiden... Ligger iallefall på Lumber, Vågsbygd, Kristiansand dersom noen vil ned å se om de kan finne noe.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig!

Sarah McLachlan - Laws of Illusion

Jeg har ventet på oppfølgeren til Afterglow i 7 år!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JauJau
    Helt klart. i løpet av dei siste 10 årene så har musikk interessene mine utviklet seg ganske så mye. Før var det en sjanger og bare den. Men etter hvert som man blir litt eldre og hodet litt roligere så endrer oppfattningen seg om hva som er behagelig.
    Nesten slik jeg kunne beskrevet det selv. Fra å bare høre på hardrock, metal og thrash, har jeg etterhvert begynt å sette pris på både prog, death, litt black og sannelig litt jazz også. Dessuten er det ikke flaut å innrømme at en poplåt kan være bra:-)

Side 125 av 167 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 121 122 123 124 125 126 127 128 129 135 145 155 165 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •