Nytt Album fra Muse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt Album fra Muse

Black holes and revelations!

Hørt gjennom det en gang! Veldig bra! Ikke helt komfortabel med retningen de velger med dette albumet, men regner med at det kommer til å sitte etter andre eller tredje gjennomhøring! Åsså må det høres på noe annet enn et slapt stereoanlegg!

Muse e fabelaktige!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har eg hørt gjennom det en gang til! Kjenner skuffelsen gnager nå!

Platt og "masseprodusert" er ikke ord eg noen gang trodde eg kunne si om Muse!

Noen få unntak iløpet av sangene er de eneste lyspunktene!

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den høres kanskje bedre ut når den slippes 03.07.06 men jeg har hørt det jeg også, ganske blanda drops det de leverer her, noen god låter innimellom. Var en gjennomgang hos en kompis så jeg kan ikke referere til låt.nr. Skal nok inn i hylla når den slippes.

Vurderer sterkt å dra ned på quarten lørdag (8.7) for å høre dem, men 500kr for en konsert er litt stivt.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte Muse live på lørdag, og det var rått! De spilte 2 nye låter, ikke det at jeg fikk med meg navnene, men sangene rocka.

I mine øyne er Muse knallbra, og tenker nok jeg kommer til å skaffe meg albumet også. Forøvrig synes jeg Origin of Symmetry er det beste de har lagd hittil. Genial plate.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muse har fire helt konge album tidligere! Synest Hoolabaloo Soundtrack er et av høydepunktene i tillegg til origin of symmetri!

Spesielt den live DVD'en fra Hoolabaloo! Matthew Bellamy er et musikkgeni uten sidestykke nå til dags! Derfor e skuffelsen ekstra stor når han faller i den "fella" med det nye albumet! Bort med gitar riff og inn med disco(???????) toner...

Han har en sang som er typisk Muse på det nye albumet! Piano kombinert med Muserock! Fabelaktig!

B-sidene på Hoolabaloo anbefales på det sterkeste for de som ikke har hørt de! KANON!

ESH: De spilte garantert Supermassive Blackhole, singelen fra det nye albumet... Den fenger, men er ikke Muse på sitt beste!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer. Den spilte de. De spilte helt til slutt også Knights of Cydonia, hørte den på radio i stad.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Knights of cydonia er spesiell, typisk Muse, mektig og stort!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da de spilte den (Knights of Cydonia) hadde de også et rimelig bra sceneshow. De hadde hele tiden 4-5 skjermer bak på scenen, tipper 2x2 meter, med ca. 10x10cm pixler. Under denne sangen kom refrenget opp på skjermene ord for ord ettersom de sang, og hele sangen utviklet seg til en gedigen, kollektiv karaoke med ca 20000 mennesker. Sangen varte en stund kan man si... Men det var vanvittig bra gjennomført, en forrykende konsert, og også avslutning, får en si.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var i Kristiansand i går! Hadde så sinnsykt lyst å stikke på konserten til Muse, men ble til at vi satt i båthavna! Hørte egentlig mer enn godt nok der! Men for opplevelsens skyld hadde d vært kult å vært innom konserten!

De spilte en del fra absolution og black holes and revelations! Men hørte publikum tok skikkelig av når de spilte superhiten Plugin Baby! Og da kjørte de på med en del eldre sanger!

Tror d hadde vært verdt kronene å stukket inn, men det får bli en annen gang! Var en ganske kort konsert og etter som eg fikk med meg, men hørte ikke alt...

Muse rocker live!!!

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    cdon er det to forskjellige versjoner av cden... Hva er egentlig forskjellen på "Digipack" og "Jewel Case"? Er det bare hvordan coveret ser ut?

Jeg var forresten og så Muse på quarten, fytte de er flinke live... Sinnsykt hvordan de klarer å få med publikum...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte også Muse på quarten, men var ikke inne på området!

De er vilt flinke live!!!! Rocker streeten kan man si!

Den nye cd'en derimot, den har ikke glidd inn enda... Kan ha noe med at den ikke har blitt hørt så mye på da stereon i bilen er kaputt!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skuffa .