Musikk på ditt anlegg. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det stemmer jo det, stikker vel ganske langt inn på ambient. Men det hender det "tar av" også. Hoppe rundt er gøy det, men det er vel sjeldent man gjør det hjemme på dagtid.

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Bare av avataren din å dømme er du tøff =)

Selv går det i tiesto(ISOS 5 ble jeg fornøyd med), ferry (det nyeste LEF sugde forretsen), cor fijneman (80days albumet med mark norman var knall), above and beyond (tri-state var fin), james holden (balance 005 er fortsatt en klassiker) og selvfølgelig SolarStone (destinations albumet var bra, bare 1. cd tho)

noen andre som liker trance/progtrance?
    Smaken er plass, jeg liker deg Når det gjelder Tiesto hører jeg nesten bare på Parade Of The Athletes for tida, når det gjelder Cor blir det mye av Monologue, Above And Beyond er bra nesten uansett. En av de råeste låtene jeg har hørt er Gouryella - Ligaya(Yoji Biomehanika Remix). Yoji er favoritten min , hvem er din #1 DJ?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Ehh, hva er trance egentlig?

Ja ikke sant..... :?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Ehh, hva er trance egentlig?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Trance_music (Ahem...)

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for det meste 60-80talls rock, noe nyere rock samt noe pop og mye norske artister, som Madrugada, Ralph Myers, Dum dum, CC Cowboys, Kaizers etc.

Personlig kan jeg ikke fordra Trance og Jazz, ren støy spør du meg..

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Smaken er plass, jeg liker deg Når det gjelder Tiesto hører jeg nesten bare på Parade Of The Athletes for tida, når det gjelder Cor blir det mye av Monologue, Above And Beyond er bra nesten uansett. En av de råeste låtene jeg har hørt er Gouryella - Ligaya(Yoji Biomehanika Remix). Yoji er favoritten min , hvem er din #1 DJ?
    Jeg adder deg til vennelista vet jeg =)

Athletes plata var det mye driv i, likte særlig athena og olympic flame. Nesten utrolig at tiesto laga slike takeofflåter i 2005, helt supert! Foruten Athletes er Nyana en av tiesto beste plater syns no jeg. Det var nesten litt synd cd2 ikke ble ISOS 4, for det kunne den nemlig vært god for!

Har ikke hørt monologue albumet av cor, men har hørt på det nyeste av markus schulsz - without you near. Det ble litt for techy for min del.
    Ligaya, ja, det er jo en all time favourite blant mange, dog tenshi og walhalla (uten vokaler) er etter min mening kanksje litt bedre =)

Jeg er ikke sikker på om jeg har en personlig favoritt, det er mange som gjør det utrolig bra for tiden (2006 er forresten et veldig bra år for oss trancenytere) Johan Gielens ITWT 4 er jo helt super, samme med AvB ASOT2005. vanlig ASOT har jeg sluttet å høre på, det blir FOR mye Progtrance. jeg liker progtrance, men det spilles mye dritt der syns jeg.

Tiesto er vel kanksje min største favoritt når det kommer til dj-ing (selvom det høres veldig kommærst ut) Magik 5/6 er helt utrolige, live at innercity RAI (hans store gjennombrudd) må sies og være ganske god den også, på lik linje med alle de 5 ISOSene. Just be var også fin, selvom det var litt mye vokaler.

Når det kommer til vanlig produsering, er Conjure One en av mine favoritter. Blir en av sangene hans (til Rhys Fulber) mixet av SolarStone kan det ikke gå galt. Rhys Fulber har også gjort det veldig bra med Delerium også.

Jøss, jeg tror jeg tok av litt... Skal prøve å gå litt mindre OT neste gang..

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yoji-mixen av Liagaya er veldig annerledes enn originalen, for å si det sånn. Heroes er vel den jeg liker best på Athletes albumet, har du forresten hørt det nye til Gielen? Revelations heter det, bare bra låter der.
    Ved vanlig producing liker jeg G&M Project, Feeling The Sunrise og Sunday Afternoon låtene er nesten for gode til å være sant. Enkle slagere kan jo også nevnes; Bart Claessen - Playmo, Armin - Serenity, Marcel Woods - Advanced, DJ Jean - Feel It, Yoji Biomehanika - Monochroma, Mark Norman - Phantom Manor, osv.
    Vært på Trance Energy? Var der i februar, helt SINNSYKT! Anbefaler på det heteste å dra nedover neste år, råere blir det ikke! Sommerparaden gleder jeg meg til!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spiller nesten utelukket rock punk å metal på mitt anlegg ivertfall.. strormtroopers of hate vinylen til haggis har blitt spilt hyppigt i det siste :P

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yoji-mixen av Liagaya er veldig annerledes enn originalen, for å si det sånn. Heroes er vel den jeg liker best på Athletes albumet, har du forresten hørt det nye til Gielen? Revelations heter det, bare bra låter der.
    Ved vanlig producing liker jeg G&M Project, Feeling The Sunrise og Sunday Afternoon låtene er nesten for gode til å være sant. Enkle slagere kan jo også nevnes; Bart Claessen - Playmo, Armin - Serenity, Marcel Woods - Advanced, DJ Jean - Feel It, Yoji Biomehanika - Monochroma, Mark Norman - Phantom Manor, osv.
    Vært på Trance Energy? Var der i februar, helt SINNSYKT! Anbefaler på det heteste å dra nedover neste år, råere blir det ikke! Sommerparaden gleder jeg meg til!
    Har ikke vært på noen gigs, men jeg har TiC I og II =) Skulle dra på Ferry Corsten sitt LEF gig i mai, men det ble desverre ikke noe av. Får se om jeg får fikset noe gigs etterhvert

Bortsett fra trance, går det mye i A-ha, coldplay, keane, within temptation, Bob Marley, Dido, Bertine Zetlitz (hurra, hun slipper nytt album om noen måneder), HIM, Green Day, Michael Jackson, Saybia, Eminem.. the list goes on... mye rart hvertfall

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Har ikke vært på noen gigs, men jeg har TiC I og II =) Skulle dra på Ferry Corsten sitt LEF gig i mai, men det ble desverre ikke noe av. Får se om jeg får fikset noe gigs etterhvert
    Da kan du jo lese dette, det blir sjeft; http://www.tranceevents.com/forum/viewtopic.php?t=18

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile jaha

hmm etter å ha lest dette har så er det ik mange her som har lik musikksmak som meg :razz:

musikk jeg hører på er fra gard rock til trance/techno!

jeg laget en liten liste over ulike grupper jeg hører på

sonata arctica
    metallica
    guns`n roses
    whitesnake
    scorpions
    sountracket til "the longest yard"(veldig bra film i mine øyne)
    lenny kravitz
    ulike punk,rock grupper
    banana inc
    mark knophler
    osv...NRJ albummene er også veldig bra.. ;-)

sikkert mange som kommer til å klage på musikksmaken min:P hehe men det er deres problem..mine ører!!! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som hører på tranc en jeg trudde.

Noen av de banda jeg hører på annlegge

Nirvana
    Metallica
    Three days grace
    Turboneger
    Children of bodom
    Pantera
    Motor head
    Guns N' roses
    Stonegard
    ACDC
    Iron maiden
    Disturbed
    Limp bizkit
    Lordi
    The offspring

Detta er bare en random rekkefølge

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette hører jeg på:

http://www.last.fm/user/mattmana

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller bare trance. Men når det kommer til Basshunter, Rocco osv, så har ikke det så mye gjøre med trance lenger. Det er sjangeren uten noe spesifikt navn(bortsett fra Euro), best kjent som fjortismusikk. Du hører vel kanskje på East Clubbers? Groove Coverage? Slik musikk gjør meg suicidal, hehe..
    Bare til informasjon :grin:
    Er du helt LOST? Les artikelen da.. Sa jeg ikke hører på slik musikk De artistene faller innen for Euro Dance ja. det er en forværret versjon av 90s Euro Dance og kommersiel Trance.

Trance musikkens repiterende rytmer, gjør at man får en følelse av en slags transe.

Newcomer BeoMaster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trance er gromt, men kan bli kjedelig i lengden, og da mener jeg i leeeeengden.

Jeg spiller i tillegg rock, blues, jazz og ambient - samt electonica musikk, men veldig lite pop musikk, - faktisk ingen pop i det hele tatt...når jeg tenker meg om....

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dnb er vel noe for dere trance gutta?

Drum & Bass Arena

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meshuggah og Kiss er det som spilles mest på anlegget. Mye forskjellige egentlig. Cannibal Corpse, Creedence, Guns'n Roses, Dimmu Borgir. Jeg hører på all musikk som er bra

Også noe trance, men da skikkelige produksjoner. Eks Dumonde - A Decade, sykt bra utgivelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller bare trance. Men når det kommer til Basshunter, Rocco osv, så har ikke det så mye gjøre med trance lenger. Det er sjangeren uten noe spesifikt navn(bortsett fra Euro), best kjent som fjortismusikk. Du hører vel kanskje på East Clubbers? Groove Coverage? Slik musikk gjør meg suicidal, hehe..
    Bare til informasjon :grin:
    Hvis slik musikk gjør deg suicidal, da har du det ikke mye godt ellers her i livet hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •